Bekijk originele versie : Liedje
Welefni weleftou, bghani we bghitou
3edyani moutou, ghzali 7ebitou
3edronni, 3edronni, 3edronni a nass…
Rachid Kasmi - Welefni
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=5AADE403732BF836
Die man heeft echt een mooie live-stem! Hij heeft zo'n zielige klank in zijn stem.
Met hem zing je toch graag mee : )?
:banana: :banana: :banana:
Nee man, hier ga je toch niet op dansen : p.
Dit is een lied voor in de keuken als je druk bezig bent.. af en toe van die sierlijke bewegingen maken en betrapt worden door je man : ).
meknessia86
11-05-2007, 23:29
Mooi nummer! Heb je nog meer :o
marocloubna
11-05-2007, 23:32
Ewaywaa ewaywaa, Ewa Ewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :banana:
Meknessia86 & Marocloubna,
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=96C7F1121E4735BC
: ).
Kortjakje
12-05-2007, 17:08
Hey Ewaywaa, was je gisteren nog naar almoudir wa albandir geweest?
P.s. wat staat er in godsnaam in jouw avatar? Het lukt me maar niet om het te ontcijferen.:nerd:
StylishWoman
12-05-2007, 17:11
Heerlijke stem. :Iluvu: Ben er al jaren verslaafd aan.
(B)engel, nahh ben niet meer geweest. We gaan normaal naar elk toneelstukje en ik kreeg mijn ouders in het begin dan ook helemaal wild. Toen zag mijn moeder de cast en wilde ze al niet meer. Slechte acteurs zei ze.. niet funny. Mijn ma wilde niet meer, daardoor mijn pa ook niet en ze vertelden me heel grappig: ''Ga dan alleen als je zo graag wil.'' Rightt : s.
Ben jij wel geweest?
Avatar: ''De meiden van de Souk.'' Het is een programma waar ik binnenkort mee aan de slag ga.. we hebben het alweer van naam veranderd haha.
Stylishwoman, hij zingt ook Berbers, dat wist ik niet eens joh : ).
Dina, kwil m wel eens zien. Heb m nooit meegemaakt. Wat is lieke haha?
Hey Ewaywaa, was je gisteren nog naar almoudir wa albandir geweest?
P.s. wat staat er in godsnaam in jouw avatar? Het lukt me maar niet om het te ontcijferen.:nerd:
Ik denk dat er staat De meiden van "souk".....:o
Hij is een berber!! Is eerst begonnen met alleen maar berbers zingen tis pas de laatste jaar dat ie chaabi is gaan zingen...
Ow cool, hij doet het goed. Zelfs zijn Engels is okay!
Irriteer me normaal altijd aan die lelijk uitgesproken Engelse zinnen tussen de tekst door.
StylishWoman
12-05-2007, 17:31
Stylishwoman, hij zingt ook Berbers, dat wist ik niet eens joh : ).
Hij is Berber, hij komt uit dezelfde omgeving als ik in Marokko. Hij is begonnen met Berbers zingen, ik heb nog eeuwenoude bandjes van hem, waar alleen maar Berberse nummers op staan.
Hij is Berber, hij komt uit dezelfde omgeving als ik in Marokko. Hij is begonnen met Berbers zingen, ik heb nog eeuwenoude bandjes van hem, waar alleen maar Berberse nummers op staan.
Haha d'r is er één die Rachid Kasmi pas heeft ontdekt : p.
Het gemak waar dat joch mee zingt is gewoon zo bizar : ). Ik moet echt zó hard mijn best doen, wil ik dat er iets uitkomt dat iets wegheeft van een mooie klank.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.