Bekijk originele versie : hoi dames
fatoessh
11-05-2007, 16:34
Salaam
hebbe jullie dat ook dat jullie mannen zo lang boos op je blijven, en soms weet ik de reden niet eens WAAROM
LuckyLady
11-05-2007, 16:42
nee hoor, hij moet maar eens durven boos te worden of te blijven :ego:
maar, waarom wordt hij boos ? is er een goede reden voor? alles kan toch
uitgepraat worden...
meestal is het anders om (tenminste bij mij)
ik kan heel lang boos blijven en hij juis helemaal niet
fatoessh
11-05-2007, 20:54
ik weet het echt niet schat,
riffia19
11-05-2007, 21:00
die van mij is ook zo hij word niet gauw boos maar als hij boos is dan praat hij 3 dagen n iet tot hij wat is afgekoeld alleen als het zijn fout is wel dan bied ie zijn excuses aan
nee nooit gehad , als hij boos op mij is dan weet ik ook wel waarom.
Maar het duurt bij hem maar 15 min ofzo of niet eens en dan is hij het al vergeten.
76Noortje76
11-05-2007, 21:39
nee we worden nooit op elkaar boos alleen als het echt heel erg is
maar ik kan me niet meer herinderen wanneer we echt boos waren op elkaar
en is het zo dan ben ik de eerste die het vergeet en gaat kwebelen en hij me zo raar kijken we waren toch boos op elkaar maar ja het is echt heel alng geleden
sneeuwwitje010
12-05-2007, 00:29
jah moet je mij eens vragen hoe het zit ikram hahahahahaha..
lang niet gesproken alles goed met je lieverd..
grtjs
Bij ons is het andersom :o en ik kan heel lang boos blijven. HIj niet. Als hij een keer superkwaad word dan duurt het echt een paar minuten.
Heb ik ook weleens, dat moet ik hint gaan spelen. Klinkt het op boot? Heeft het 3 lettergrepen? Nou ja laat maar zwijgen denk ik dan, heb ik rust :hihi: Vaak is het toch van korte duur.
alhoecima girl
12-05-2007, 06:40
nee mijn man kan ook niet heel lang boos worden. meestal ben ik ze3ma boos dan, probeer ik niet te praten maar, dan maakt hij zo'n grapje en dn safi schiet ik gelijk in de lach.
,maar dat we echt voorbeeld 2 dagen boos opelkaar blijven dat kunnen we allebeid niet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.