Bekijk originele versie : Een cadeau???
_aLaTuRCa_
11-05-2007, 15:19
Hoi dames,
Ik ben pas geleden jarig geweest.. Mijn vriend heeft een leuke kado voor mij gekocht..
Binnenkort is hij ook jarig.. En ik heb geen flauw idee wat ik voor hem kan kopen!!
Lieft wil ik iets persoonlijks.. Dus wat hij levenlang kan bewaren..
Ikzelf heb een leuke ketting met een hanger van Swarovski gekregen.. Een lila kleur steen.. Net als in de film van Titanic, wat dat oude vrouwtje als laatst in de film in het water gooit..
Het is bedoeld dat ik 'm dus nooit meer af doe.. Gelukkig is ie mooi :maf2:
Maar wat moet ik nu voor hem halen??? Wil niet met iets goedkoops aankomen, of iets wat hij niet leuk zal vinden.. En zijn smaak?? Al sla je me dood.. Ik zou niet weten wat hij leuk zal vinden..
Heb ook veel nagedacht over een dagje waarop we beiden iets leuks kunnen doen.. Maar dat is gauw weer voorbij..
Kan iemand mij aantal ideeen geven.. Wil echt, maar dan ook echt iets leuks geven..
By the way.. Na de zomervakantie komt ie hand vragen.. :maf2:
_aLaTuRCa_
11-05-2007, 15:31
Alleen kijken is niet voldoende dames.. :jammer:
Heb jammer genoeg ideeen nodig..
berkania_zina
11-05-2007, 15:41
Hmm ja ,lijkt me leuk om voor hem een zilveren armband te kopen met zijn naam in te graferen :love: lijkt me echt leuk voor hem.
Of je koopt een ring voor jezelf en 1 voor hem ,met je naam erin ;)
Dat is iets wat ik zou doen...
Ik vind geurtje zo standaard..
Hoop dat ik je hiermee heb geholpen lieverd :sjans:
Berkania...
_aLaTuRCa_
11-05-2007, 16:08
Thanks meid.. Daar was ik zelf niet op gekomen..
Moet alleen nog even tegen die tijd achterkomen of hij wel of geen armband draagt..
Nooit gezien bij hem..
berkania_zina
11-05-2007, 19:51
Jammer als ie geen armband draagt ,anders koop je voor hem een leuke ring.Of een leuke outfit ;)
Ik vind geurtje echt zo standaard voor een man.Dat is de 1e kado wat iedereen meestal koopt voor zijn vriend ofso..Iets speciaals of aparts mag ook wel..:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.