Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Werk

Pagina's : [1] 2 3

LELIJKERD
31-07-2002, 11:48

wie zit er nog meer op zijn werk ? ik wel en ik verveel me kapotttt wahde collega van me hier zit weer eens optescheppen over zijn zomerhuisje die hij aan het strand heeft gekocht, ik heb zo een zin om hem hier wahde dreun te geven. Mijn keel is helemaal droog, maar die F*CKING cola-automaat staat een kilometer verderop TFOEOE

SaraZena
31-07-2002, 11:53
ik zit nog thuis, maar ga zo naar me werk. En die collega van jou moet je gewoon een dreun geven, dan houdt ie van zelf wel op. Wat voor werk doe je?

Schorpioentje
31-07-2002, 11:55
Ik zit al vanaf heel vroeg achter mijn bureau.....ik baal ontzettend.....dit is toch geen vakantie.....

LELIJKERD
31-07-2002, 11:56
Origineel gepost door sabrinat ik zit nog thuis, maar ga zo naar me werk. En die collega van jou moet je gewoon een dreun geven, dan houdt ie van zelf wel op. Wat voor werk doe je? assurantiekantoor en jij ? LILAAA ook van de partij ? wat is jouw baantje schorpioentje

trinity
31-07-2002, 11:57

Hallo Lelijkerd! Ik zit ook op mijn werk en ik hou het niet meer uit. Morgen laatste dag en dan heb ik gelukkig vakantie. Werkse!

Hindaatje
ik ben net wakker,en ik zit lekker thuis :p

Missyhollanda
He lelijkerd, is je vriendinnetje nu al terug???? En wat voor cadeau heb je gehad???

mrs_jamila
31-07-2002, 11:58
Origineel gepost door LELIJKERD wie zit er nog meer op zijn werk ? ik wel en ik verveel me kapotttt wahde collega van me hier zit weer eens optescheppen over zijn zomerhuisje die hij aan het strand heeft gekocht, ik heb zo een zin om hem hier wahde dreun te geven. Mijn keel is helemaal droog, maar die F*CKING cola-automaat staat een kilometer verderop TFOEOE ik moet straks werken...heb avonddienst....werk als leerling verpleegkundige

SaraZena
31-07-2002, 11:59
Origineel gepost door LELIJKERD assurantiekantoor en jij ?  Ik zit ook bij een intermediar:) Ik werk als financieel adviseuse, wat doe jij dan?

LELIJKERD
31-07-2002, 12:00
Origineel gepost door Missyhollanda He lelijkerd, is je vriendinnetje nu al terug???? En wat voor cadeau heb je gehad??? ze is allang weer terug !! ze heeft een ring voor me gehaald en ze vroeg me daarmee ten huwelijk en ik heb NEE gezegd hahahaha :giechel: meskienaaa

LELIJKERD
31-07-2002, 12:01
Origineel gepost door sabrinat Ik zit ook bij een intermediar:) Ik werk als financieel adviseuse, wat doe jij dan? WAYOOOWWWW COLLEGA VAN MEEEEE ik ook, hoe oud ben je als ik vragen mag ?

Schorpioentje
31-07-2002, 12:01
Origineel gepost door LELIJKERD assurantiekantoor en jij ? LILAAA ook van de partij ? wat is jouw baantje schorpioentje Heee....ik werk met projecten.....alleen het is zo dood nu.....vanwege de zomer....

LELIJKERD
31-07-2002, 12:02
ik kom zo, ik ga toch maar even FANTA halen, mijn keel is zo droog als de sahara TOT STRAKS :zwaai:

SaraZena
31-07-2002, 12:03
Origineel gepost door LELIJKERD WAYOOOWWWW COLLEGA VAN MEEEEE ik ook, hoe oud ben je als ik vragen mag ? bijna 25 en jij? doe jij alleen binnendienst of ook  buitendienst?

fatimael
31-07-2002, 12:03

Ik zit hier ook op m'n werk te vervelen. daarom verzin ik soms stomme topics (bv, andere foto lelijkerd) Maar als je niks te doen hebt .... :p Ik moet wel telkens m'n scherm veranderen als m'n verantwoordelijke voorbij komt, dat is echt kl***. ze wil ons zehma checken of we wel aan het werk zijn.MAAR ER IS MOMENTEEL GEEN WERK!!!! en dat weet die trut goed genoeg. Dus zit ik hier maar te internetten.......

Pagina's : [1] 2 3