Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Relatie met je vader

Pagina's : [1] 2

SaraZena
31-07-2002, 11:27

Hoe is jullie relatie met je vader? Kan je gewoon over van alles met hem praten? Of praat je nauwelijks met hem? Knuffelen jullie weleens met je vader? Mijn vader en ik die praten  over van alles met elkaar, gewoon heel gezellig kletsen en zo en mijn vader  en ik knuffelen elkaar regelmatig. Ik kende vroeger een paar marokkaanse meiden, die vonden het maar vreemd dat je je vader zo maar knuffelt. Maar die meiden kregen niet eens een zoen van hun vader, ze hadden nauwelijks "contact" met hun vaders, wat ik heeeel jammer vind. Ben benieuwd naar jullie verhalen. Groetjes sabrin:zwaai:

Safira75
31-07-2002, 11:31
Ik heb inderdaad weinig contact met mijn vader. Al wordt dat de laatste jaren steeds beter. Hij is een echte carriere man. En was er dus altijd weinig. Maar nu mijn ouders in het buitenland wonen wordt het contact (vooral via email) wel stukken beter. Dat is wel gezellig. Ik kan nu eindelijk gewoon een beetje met hem kleppen. :)

Asri
31-07-2002, 11:33
Origineel gepost door Safira75 Ik heb inderdaad weinig contact met mijn vader. Al wordt dat de laatste jaren steeds beter. Hij is een echte carriere man. En was er dus altijd weinig. Maar nu mijn ouders in het buitenland wonen wordt het contact (vooral via email) wel stukken beter. Dat is wel gezellig. Ik kan nu eindelijk gewoon een beetje met hem kleppen. :) Ff offtopic: Safira, ben jij dat op de avatar?

Safira75
31-07-2002, 11:34
ja...................... en nu weer terug naar de topic :)

mrs_jamila
31-07-2002, 11:42

Mijn relatie met mijn pa is echt heel goed. Mijn ma is nu op vakantie in Maroc met de helft van het gezin en de ander helft waaronder ik en pa zijn in dit kikkerlandje gebleven. Maar we kunnen prima met elkaar opschieten...We koken samen...KLussen samen... Samen t.v kijken...Gister zijn we samen milkshakes gaan halen..en dat soort dingen...Kan veel aan mijn vader vertellen...En hij vraagt ook veel. Elke ochtend krijgt ie een zoen op zijn wang van me...en wensen elkaar elke avond weltrusten..Vooral nu mijn ma weg is..is ie erg zorgzaam...Vraagt elke dag wat ik wil eten en of ik me niet verveel. Volgende week gaan we bijv nar sixflags... Mijn pa is echt een hele lieve maar ook een rechtvaardige man!!!

SaraZena
31-07-2002, 11:47
en wat ik me ook afvraag, als je nou wel goed contact met je vader hebt...wordt het nou minder naar mate je ouder wordt...je wordt tenslotte een "vrouw".  Ik ben 25jaar.... het knuffelen en zo dat gebeurt nog steeds, maar een paar jaar geleden gingen we nog stoeien met elkaar en zo  :D maar dat gebeurt tegenwoordig niet meer.

REDOU
31-07-2002, 11:48
Ik kan niet over alles met me vader praten. Niet dat we niet met elkaar kunnen opschieten, maar gewoon een bepaald soort respect voor hem houdt me tegen om met hem over onderwerpen te praten die je normaal met je moeder bespreekt! Ik kan niet tegen mijn vader zeggen van hey pap ik heb een leuke meid gezien. bla bla bla Me moeder wel. Maar die vraagt er ook altijd naar :confused: BBYE :zwaai:

Asri
31-07-2002, 11:49
Origineel gepost door Safira75 ja...................... en nu weer terug naar de topic :) Relatie tussen mn vader is ...hmmm ...jah ...euhh gewoon Hoe ouder ik word hoe meer hij me ziet als een vriend... We kunnen bijna over alles praten ensjo... :rolleyes:

SaraZena
31-07-2002, 11:55
bedankt voor jullie reacties:) jammer... deze topic is al 50 keer bekeken en zo weing reacties:(

Schorpioentje
31-07-2002, 11:59
Als ik jullie verhalen lees, dan doet het mij pijn. Ik heb niet zo'n goede relatie met mijn paps. Ik zie mijn vader bijna nooit, ook al woont hij niet zo ver van mij. Sorry Sabrinat, ik kan er niet echt helemaal opin gaan.....is te persoonlijk.

SaraZena
31-07-2002, 12:10
Origineel gepost door Schorpioentje Als ik jullie verhalen lees, dan doet het mij pijn. Ik heb niet zo'n goede relatie met mijn paps. Ik zie mijn vader bijna nooit, ook al woont hij niet zo ver van mij. Sorry Sabrinat, ik kan er niet echt helemaal opin gaan.....is te persoonlijk. Ik vind het heel erg voor je meid, dat meen ik echt:( Geeft niet hoor dat je er niet op in wil gaan. Dit soort reacties had ik wel verwacht....ik wil dan altijd graag weten wat de oorzaak daarvan is , waarom sommigen geen goede band met hun vader hebben, misschien is dat wel te persoonlijk...

lala_hamoesh
31-07-2002, 12:12
ik had een hele goed band met me vader helaas heb ik me vader verloren op 25 november 1997 :( . :traan1: hij was zo lief en heel bezorgd om zijn meiden met me moeder had ik niet zo goede band ze was best gemeen dus ik trok me meer naar vader. en hij begreep me heel goed. het is wel jammer dat ie er niet meer is ik denk elke dag aan hem. het moeilijkste was dat ik toen ging trouwen en hij der niet was. en toen me zoontje was geboren was ie der ook niet. maar allah wou hem en hij is gelukkig niet met pijn overleden. ik had het heel erg moeilijk mee dat hij er niet meer was en me pa is op 53 jarige leeftijd overleden best jong eigenlijk. maar mijn papa was me maatje en me engeltje. ik zal die dag nooit meer vergeten dat ik het hoorde ik geloof het nog steeds niet maar na jaren moet ik het wel geloven. pappie ik hou zielsveelssssssss van je.

Ahlam_20a
31-07-2002, 12:35
Salaam mensen, Spijtig genoeg zijn er veel marokkaanse meiden die weinig contact hebben met hun vaders. Sabrint gaf aan dat ze graag de oorzaak daarvan wilt weten. Ik ben eerlijk gezegd ook best benieuwd. Ik zou zeggen praat er met je pa over shorpioentje, misschien dat jij dan linken kunt leggen.

SaraZena
31-07-2002, 12:40
Origineel gepost door Ahlam_20a Salaam mensen, Spijtig genoeg zijn er veel marokkaanse meiden die weinig contact hebben met hun vaders. Sabrint gaf aan dat ze graag de oorzaak daarvan wilt weten. Ik ben eerlijk gezegd ook best benieuwd. Ik zou zeggen praat er met je pa over shorpioentje, misschien dat jij dan linken kunt leggen. Als er problemen zijn tussen mensen of het nou met je vader is of met iemand anders, vraag ik me altijd af...hoe is begonnen, waardoor is er ruzie onstaan? Waarom is het zover gekomen dat je helemaal geen contact meer hebt? want er moet toch een oplossing zijn, dat je het kan uitpraten. Het gaat hier tenslotte om je vader en niet om een vage kennis.:(

Ahlam_20a
31-07-2002, 12:40

lieve Lala, Moge Allah je vader bijstaan...

Pagina's : [1] 2