Bekijk originele versie : Ik PraaT WellEeNs MeT VrieNdinNeN OveR TRouWeN En dan zegge ze dit :p whuaha
die jongens tegenwoordig allemaal schijnheilige moederkindjes,,
die ondertussen alls ballen wat los en vast zit,,,roken blowen zuipen uitgaan,,niet werken geen school,,,uitkeringstrekkers,,worden pas serieus als ze een jaar of 25 zijn..en uiteindelijk bverwachten van de vrouwen dat hun op de kinderen passen heilig thuisblijven schoonmaken etc etc....
logisch dat meiden niet meer met die marokkaantjes willen trouwen :hihi:
MarocSistah
15-09-2003, 22:57
hahaha, wajaaw je bent echt gek :D
hahaha maar zij heeft wel gelijk!
whuahuaha ja want wij zijn heel netjes :engel: maar als we getrouwd zijn dan pas gaan we wereld leren kennen,..als hun dus klar zijn..gaan onze stoute kleren uit..
dan hebben we niks aan die nietsnutten OPF NIE MY GIRLS :bril:
neeh je moet het niet zien als kritiek op JOU schat ;)
het is gewoon zo,,,
hoe jij praat en de boys,,is gewoon zo da weet ik heus wel
maar hoe ik praat en mijn girls,,is oook helaas zo :hihi:
whuahuahua ok HO STOP,,,
ik ben geen mocro :hihi: ,maar wil der ook bij horen whuahauhauaha
whuahuahuaa wajow jij heb ech voor alles een plaatje whuahuaa
dankjewel lieverd :blauwkus:
leg hem onder je kussen ;)
aaight
niet stiekem van8 naar beneden schuiven heh whuahaua
hmmz aaight ;)
hou m reserve ok
younesel18
15-09-2003, 23:37
Jullie sukkels moeten eens verder kijken dan je neus lang is. Zeker niet genoeg geld om meer kammen mee te kopen zodat jullie met verschillende kammen kunnen scheren. (rare uitdrukking, maar ik hoop dat jullie begijpen wat ik bedoel)
ewa dus dat is ook voor de mannen,,,;) DUIDELIJK :p
nadya wajoow laat de hele fam zien whuahaua
they thinkin well :stout:
younesel18
15-09-2003, 23:43
Origineel gepost door nadyaa
Naadjes fammilia zijn Harcore die smoothboys Players, Merc benz/ golf 4 rijders Junkus 4 Life..........
altijd looking slick and right en ehh nu Now They Kind a Think That sherine is more than slick and aight ;)
Ik heb hier veel van opgestoken en ik moet zeggen dat ik het goed begrijp. Goede taalkeuze(n) en een hele duidelijke articulering. :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.