Bekijk originele versie : Marokaanse jongens
Missynajat
31-07-2002, 10:47
:zwaai: mensen!!!
Wat ik mij dus afvraag, is het volgende. Steeds meer Marokaanse jongens zie je met een Nederlandse vriendin. Maar ik denk dat zij dit niet zo serieus nemen. Ik denk dat zij even tussendoortjes hebben en latertoch met een Marokaanse meisje willen trouwen. Klopt dit bij het merendeel? Thalla,
Najat :letsparty
:Iluvu:
lynamina
31-07-2002, 10:54
NATUURLIJK REAGEER IK HIEROP...
Zie mijn topic (what the **** genoemd) ik weet het ni Missynajat... ik zit nu ook in een moeilijke periode én het gaat inderdaad over een Marokkaan die een zeer lange relatie heeft gehad met een Belgische...
lynamina
31-07-2002, 10:57
Origineel gepost door Missyhollanda
Waar maak je je zo druk om? Het ligt er gewoon aan hoe die jongen is. Als hij echt van haar houdt en zij respecteert het geloof en wordt moslim dan zal hij wel voor haar kiezen als hij van haar houdt. Ik heb ook een marokkaanse vriend en wij gaan samen naar Marokko toe en zijn beste vriend is getrouwd met een Nederlandse en zijn neef ook. Dus het wil niet zeggen dat ze hun gebruiken.
hey Missyhollanda mis jij je eigen cultuur dan niet? Ik bedoel vind je het allemaal zo gemakkelijk om je aan te passen? Ik bedoel ONZE LEEFWIJZE IS ZO VERSCHILLEND van jullie... Je kunt je toch niet helemaal aanpassen? Er blijft toch altijd een stukje "nederlands" in je... :confused:
PS IK VAL JE NIET AAN OFZO ik ben zeer nieuwsgierig... :zwaai:
lynamina
31-07-2002, 11:01
Ok maar ik denk dat het ontzettend zwaar is om je constant te moeten aanpassen...Het hangt van persoon tot persoon af denk ik... MISSCHIEN HEEFT HET TE MAKEN MET WARE LIEFDE...? Misschien is het het gevoel dat je HEM nooit wil kwijtraken en er alles voor over hebt? Zelfs je eigen achtergrond achterwege laten en iets NIEUWS beginnen dat is het in feite toch...
Hallo allemaal,
Ik denk niet dat alle marokaanse mannen uiteindelijk een marokaanse vrouw willen, maar wel veel. Ik heb te vaak gezien, dat ze van de ene op de andere dag, na soms wel jaren een relatie te hebben gehad verloofd/getrouwd zijn. De tijden zijn wel veranderd, maar vaak willen ze uiteindelijk een marokaanse vrouw.
lynamina
31-07-2002, 11:05
Ik ben blij om te horen dat jij je keert tot Allah (swt)! maar zou je ervoor ook in hem geloven mocht je hem (uwe cupido) nooit ontmoet hebben? Doe je dit voor hem of voor jezelf? En ik spreek niet alleen over Eten... Ook over opvoeding, gedrag, taal, omgaanswijze en noem maar op... Wij zijn misschien net zo verwestert als jij daar ni van... En hoe ga je om met Zus, broer, ma , pa kom je goed overeen?
lynamina
31-07-2002, 11:10
Ahlamzena en Missyhollanda
Zou ik jullie nog een vraagje mogen stellen?...
" wat als jullie weten dat hij al een relatie heeft met een Marokkaanse maar hij zegt dat hij enkel en alleen van jou houdt en hij met haar omgaat omdat zijn ouders het willen..." Zouden jullie hem nog willen zien want je houdt zielsveel van hem en wilt hem niet kwijt...
Dat klopt dat heb je ook vaak bij andere rassen. Maar het gebeurt nu eenmaal vaak bij marokanen. Ik ben zelf half marokaans. Mijn moeder is indisch. En het is moeilijk! Het is moeilijk om ons te begrijpen. Soms begrijp ik het zelfs niet. Ik ben marokaans opgevoed, mijn moeder is nu al jaren moslim. Maar het is moeilijk! Maar zoals ik al zei, tijden zijn veranderd en mijn ouders zijn al meer dan 30 jaar samen. Maar ik gun het je!
lynamina
31-07-2002, 11:18
Hey Missyhollanda YOU TALK THE TALK YOU GO GIRL!!!
Maaaaarrrrr Mo woonde ook met een Belgische toch heeft hij er een Marokkaanse vriendin bij... Die Belgische weet het én toch laat ze hem nog binnen bij haar?!!! Dat begrijp ik niet echt... hij zegt dat zij zoooo stapel is op hem ze zou alles doen voor hem (aha "love"?!) maar ik ben blij om te horen dat het bij jou niet zo is! Sorry als ik soms generaliseer...
lynamina
31-07-2002, 11:39
Hey eerlijk na zo gediscussieerd te hebben met jullie besef ik echt wel dat wij meiden HETZELFDE WILLEN alleen die mannen proberen de dingetjes naar hun hand te werken... No way!!!
Bedankt voor het beantwoorden van al mijn vragen Ahlamzena en Missyhollanda! Ik wens jullie een gelukkige relatie toe met jullie cupido!
DieselGirly
31-07-2002, 17:35
hallo ladys
ik lees dat jullie duidelijk lekker aan het kletsen waren...maar ik dacht dat ik las......wat de kerels hiervan vonden....maar blijkbaar hebben zij geen zin om het te lezen.......of ze weten het zelf nog niet met wie ze trouwen....''word het miranda of wordt het karima''?!.....
take care
Missynajat
06-08-2002, 09:37
Origineel gepost door Missyhollanda
Waar maak je je zo druk om? Het ligt er gewoon aan hoe die jongen is. Als hij echt van haar houdt en zij respecteert het geloof en wordt moslim dan zal hij wel voor haar kiezen als hij van haar houdt. Ik heb ook een marokkaanse vriend en wij gaan samen naar Marokko toe en zijn beste vriend is getrouwd met een Nederlandse en zijn neef ook. Dus het wil niet zeggen dat ze hun gebruiken.
MissHollanda, dat zeg ik ook niet. Ik ken genoeg Nederlanders die moslim zijn geworden en dat vind ik juist tof. Ik heb er dan ook geen problemen mee als ze met een Marokaanse jongen trouwen, absoluut niet. Maar wat ik bedoel is het volgende. Die jongens die een (geen-moslim) als vriendin hebben en gewoon hun gebruiken voor de seks of whateva en in hun achterhoofd al het plan hebben om later met een Marokaanse te trouwen. Dus hiermee bedoel ik niet die jongens die een Nederlanse vriendin hebben en alles voor elkaar hebben en echt van ze houden. Daarom is deze vraag vooral voor jongens, want ik zou graag willen weten wat zij daar over hebben te zeggen. Het heeft immers betrekking op hun.
Missynajat
06-08-2002, 09:39
Origineel gepost door AhlamZehna
ik heb ook een marokaanse vriend het het is erg serieus..Moeilijk is het wel , maar dat kan je over lezen bij mijn verhalenrubriek Kim &YEssin..HEt gaat erg goed en we zijn ook serieus bezig.Hij heeft zijn Oom en tantes in Marokko over mij verteld en ik ben uitgenodigd om in December langs te komen.Volgens jaar ga ik 5 weken met hem mee om zijn hele famillie te ontmoeten.HEt is wel zo dat veel marokanen inderdaad een nederlander nemen om vervolgens toch nog met een marokaanse te trouwen,maar als je van iemand houdt moet je dat risico maar nemen,al wordt het steeds minder gebruikelijk hoor, want er zijn in mijn buurt al vele getrouwden mixjes,met kinderen en al.HEt is heel moeilijk aanpassen , maar voor hem ook als hij bij mij thuis is ,we accepteren elkaar gewoon ,en praten er ook veel over, dat wilt weleens helpen..
You go girl!!!
Missrapster
06-08-2002, 12:16
ik ben echt blij om jullie verhalen te horen..ben blij dat wij vrouwen gelukkig hetzelfde wille(nah ja,de meeste dan)
ben echt blij voor jullie en khoop dat jullie nog vele gelukkige jaren zullen hebben...luve ya girlzzzzzzz.............;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.