Bekijk originele versie : Kunnen mannen en vrouwen echte vrienden zijn?
Schorpioentje
31-07-2002, 10:22
Kunnen mannen en vrouwen echte vrienden zijn?
Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus. Naast het feit dat we een wereld van elkaar verschillen, maken seksuele spanning, jaloezie en verborgen agenda's een echte vriendschapsband tussen een man en een vrouw of is het onmogelijk?
Dus geloven jullie dat mannen en vrouwen een platonische vriendschap kunnen hebben?
lynamina
31-07-2002, 10:51
Hey Schorpioentje
Hmmmmm vriendschap tussen man en vrouw? Een zeer tricky vraagje...
net als jij zou ik zeggen/ ER IS EEN NATUURLIJKE KRACHT AAN T WERK die voor aantrekkingskracht zorgt tussen de 2 sexen. Maar dan is er nog iets da je ni kunt verklaren/ een broer, vader is toch ook een vriend... Dus waarom niet iemand waar jij je absoluut goed bij voelt maar gewoon beschouwt als broer? Net als je bloedeigen familie?
MAAAAAAAR dan is er nog zoiets dat er 2 PARTIJEN ZIJN dus ook al voel je alleen vriendschap voor HEM/HAAR de andere wil misschien meer ...
Dus zoals je ziet kom ik er ook ni echt uit...
Schorpioentje
31-07-2002, 11:04
Bedankt voor je reactie!!
lynamina
31-07-2002, 11:14
Graag gedaan maar ik verwacht wel enige reactie terug...
Schorpioentje
31-07-2002, 11:16
Komt eraan, maar ik ben effe bezig op mijn werk.
Tot zo
HOI!!
Het is zeker wel mogelijk. Ik heb heel veel vrouwelijke vrienden.
Het is gewoon een kwestie van de grens trekken. En aangeven dat het alleen maar vriendschap is. En dat geldt voor zowel de mannen als de vrouwen.
Schorpioentje
31-07-2002, 12:12
Vroeger stond een vrouw achter de aanrecht en was de man aan het werk.
Mannen en vrouwen ontmoetten elkaar simpel en alleen vanwege de liefde en niet voor de vriendschap.
Tegenwoordig is dat anders, vrouwen en mannen werken samen. Ze hebben dezelfde rechten en doen dezelfde dingen. Dus het is logisch dat mannen en vrouwen met elkaar bevriend raken, ook zonder het romantische element.
Dit lijkt simpel, maar dat blijkt in praktijk mee te vallen.
Bij onze cultuur is het heel moeilijk. Als de ene trouwt dan wordt het moeilijk. Zoals Faissa al zei, een partner zal het moeilijk accepteren dat een goede vriend/vriendin langskomt.
igzeneej
31-07-2002, 12:33
...Het bestaat wel jah ! ...Al wordt het steeds zeldzamer .
En dan spreek ik uit ervaring...
Schorpioentje
31-07-2002, 12:56
Origineel gepost door igzeneej
...Het bestaat wel jah ! ...Al wordt het steeds zeldzamer .
En dan spreek ik uit ervaring...
Vertel eens.......tenminste als je het wilt vertellen :)
igzeneej
31-07-2002, 13:01
...Mijn ervaringen met het zeldzaam worden van die vriendschappen ?
...Of ervaringen met gewoon vrienden met een meisje ?
Whatsupnador
31-07-2002, 13:01
welke vrouw zou het nou accepteren als hij man zou zeggen, schat, vanavond komt Fatima langs. Ja, ze is zo een goede vriendin van mij. Gezellig joh
Ahlam_20a
31-07-2002, 13:07
De meeste mensen geloven inderdaad niet dat je vriendschappelijk met een jongen aan kan gaan. Dat is ook wel begrijpelijk, want ik denk dat de marokkaanse jongens dat niet kunnen onderscheiden. Ik wil niet alle mannen over een kam scheren of zo! Een meisje kan degelijk wel een onderscheid maken, alhoewel.. niet alle meiden natuurlijk. Het feit alleen dat een jongen een vriendschappelijke relatie met een meisje wilt aangaan...... Ik kan je verzekeren dat er altijd meer achter zit.
Schorpioentje
31-07-2002, 13:13
Meestal willen jongens wel meer, tenminste dat is dan mijn ervaring.
igzeneej
31-07-2002, 13:20
...Of je het gelooft of niet bij mij is het andersom...
yasmine85
31-07-2002, 13:26
Origineel gepost door igzeneej
...Of je het gelooft of niet bij mij is het andersom...
wat wil je ook hè, met zo'n jongen als jij..?? :Iluvu:
kiss
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.