Bekijk originele versie : Studenten die meeliften? Gataar of Bye Bye?
Wat vinden jullie van medestudenten die tijdens projecten meeliften? met andere woorden voeren geen F.likker uit, en aan het einde hun puntjes (studiepunten) cadeau krijgen.............
Praat je tegen ze? Gooi je ze het groep uit, durf je niks tegen ze te zeggen oooooooooof
Ben jij wel die hardcore meelifter?? :stout:
So tell me?? .
Mensen die niks doen vliegen eruit..:rolleyes:
Gaan ze maar ergens anders een slaafje zoeken..:wijs:
Origineel gepost door nadyaa
Hoe doe jij dat? gewoon van hey: luister piet, als je niks blijft doen dan Daaag of laat je iemand anders het woord doen??
Ik zeg het gewoon: hey luister je gaat werken anders Ciaoo luister hij niet dan is meeeeeneeeeeeeeeeer Piet voert geen hol uit.. :o
Simpel zat!
Oke, Message loud and clear maaaaaaaaaar stel dat die piet die niks doet, jou beste vriend is, ?? waar jij altijd op kan vetrouwen (persoonlijk) dan???
Mij vrienden zijn allemaal :engel:tjes
Dan juist is het makkelijk om te zeggen, like that: eyy ik vind je aardig en blaaa, maar werken ik wil een voldoende..Cut the crap.. :)
MarocSistah
15-09-2003, 22:38
Hoe doe jij dat? gewoon van hey: luister piet, als je niks blijft doen dan Daaag of laat je iemand anders het woord doen??
Ik ben altijd aardig, maar op zulke momenten flip ik gewoon uit.
Ik zeg er niets van pas als we de punten mogen verdelen in ons groepje, dan houd ik alle punten voor mezelf.
Heel simpel. moeten ze maar wat doen.
Geloof me, daarna gaan ze hard werken!
Wees direct duidelijk en maak hier afspraken over!
Ik weet uit ervaring dat t lastiger wordt om het ter sprake te brengen, naarmate de tijd verstrijkt. Vooral als je ook nog eens bevriend bent met de persoon in kwestie!
Arwen
Doen ze daarna ook wat, of is het meer van, oke cheima je hebt gelijk, maar daar houdt het dan ook bij??
Tot nu toe wel..anders hebben ze pech..hun laag cijfer.. :)
Origineel gepost door arwen
Wees direct duidelijk en maak hier afspraken over!
Ik weet uit ervaring dat t lastiger wordt om het ter sprake te brengen, naarmate de tijd verstrijkt. Vooral als je ook nog eens bevriend bent met de persoon in kwestie!
Arwen
:giechel: Klopt als ik met Marokkaanse vriendinnen in het groepje zit is het echt rommelig, chaotisch en lachen..!
Maar uiteindelijk werken we wel..
Origineel gepost door cheima
:giechel: Klopt als ik met Marokkaanse vriendinnen in het groepje zit is het echt rommelig, chaotisch en lachen..!
Maar uiteindelijk werken we wel..
Dit had ik ook met 1 vriendin, toen ik nog studeerde. Lekker geinen, maar t werk wordt wel gedaan!
Hier is t ook spaak gelopen met n zogenaamde vriendin. Zij vond t niet nodig om ook een bijdrage te leveren aan de opdrachten!!
Dus mensen, maak dUIDELIJKE afspraken!
Arwen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.