Bekijk originele versie : Kleine marokkaanse kinderen zijn lelijk!
Serieus! Dat is me echt opgevallen! De jongens hebben als ze klein zijn bruine verotte tanden en lopen allemaal scheef...en de meisjes lopen met een bos kroesharen! :D
Okeej met de meeste marokkaanse meisjes komt het later toch wel goed, maar ja! :rolleyes:
Net als mijn achterbuurmeisje...ik weet nog dat ze hierzo rondrende met flippo´s in haar handen, scheve tanden en een broek die veel te groot was...en ik zag er vanmiddag...ik sloeg echt achterover...ik zat nog steeds met dat beeld in me kop van een klein lelijk wijf! :D.
MarocSistah
15-09-2003, 22:09
hahahaha hoe verzin je het elke keer weer!
Oem_Lena
15-09-2003, 22:09
Origineel gepost door temsamni
Serieus! Dat is me echt opgevallen! De jongens hebben als ze klein zijn bruine verotte tanden en lopen allemaal scheef...en de meisjes lopen met een bos kroesharen! :D
Okeej met de meeste marokkaanse meisjes komt het later toch wel goed, maar ja! :rolleyes:
Net als mijn achterbuurmeisje...ik weet nog dat ze hierzo rondrende met flippo´s in haar handen, scheve tanden en een broek die veel te groot was...en ik zag er vanmiddag...ik sloeg echt achterover...ik zat nog steeds met dat beeld in me kop van een klein lelijk wijf! :D
Ja dat vind ik ook,die mensen kunnen nog
niet eens normaal kinderkleding kopen
terwijl ze om de 3 maanden kinderbijslag krijgen :maf:
nou ik was vroeger anders best wel verdomd knap hoor :ego:.. en had ook mooi stijl blond haar :Iluvu:..
MarocSistah
15-09-2003, 22:21
Origineel gepost door SaMiax
nou ik was vroeger anders best wel verdomd knap hoor :ego:.. en had ook mooi stijl blond haar :Iluvu:..
Ik was net zo lelijk als de nacht :eek:
Oem_Lena
15-09-2003, 22:23
Nou die kinderen zijn niet lelijk,ze worden niet goed verzorgt
Origineel gepost door MarocSistah
Ik was net zo lelijk als de nacht :eek:
:eek:
maar ej.. ze zeggen toch altijd dat rupsen in vlinders veranderen ;)
MarocSistah
15-09-2003, 22:25
Origineel gepost door SaMiax
:eek:
maar ej.. ze zeggen toch altijd dat rupsen in vlinders veranderen ;)
;)
misstomaatje
18-01-2004, 11:25
Net als mijn achterbuurmeisje...ik weet nog dat ze hierzo rondrende met flippo´s in haar handen, scheve tanden en een broek die veel te groot was...en ik zag er vanmiddag...ik sloeg echt achterover...ik zat nog steeds met dat beeld in me kop van een klein lelijk wijf! :D
ik heb een beeld van jou voor me toen jij nog klein was :D
jezus wat was jij lelijk :hihi:
geintje :D
HalveWaarheid
18-01-2004, 11:57
Origineel gepost door misstomaatje
ik heb een beeld van jou voor me toen jij nog klein was :D
jezus wat was jij lelijk :hihi:
geintje :D
:D
Weet je hoe oud deze topic is! :)
sneakynawal
18-01-2004, 12:04
Origineel gepost door HalveWaarheid
:D
Weet je hoe oud deze topic is! :)
Heel oud :)
Jij hebt mij op die dag voor K.ut Nawal Gouwnaarster uitgemaakt :D
Lady_moi
18-01-2004, 12:40
Kinderen lelijk noemen :eek:
Ik weet dak toen ik klein was altijd van mooie kleren hield :ego:
Ik heb trouwens nog geen lelijk kind gezien
Mouna1986
18-01-2004, 12:50
whuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahahaH
narjis821
18-01-2004, 12:54
Ben je erover je eigen bezig of in 't algemeen??????? Ik was vroeger altijd netjes alhamdoulilah. Ik werd elke dag goed verzorgd
aichatje
18-01-2004, 13:04
hallo mensen
ik heb een zuje van 10, een broertje van 4 en een zusje van 1 (ja nog meer maar die zijn ouder he. jeweetwel marokkanen hebben geen gezin maar een kudde. wel gezellig hoor!) en die zijn wel leuk, vooral die kleine me zusje heeft idd scheve tanden maar mijn broertje is egt wel schattig! en knap................ vind ik
ps: nix
-x- aicha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.