Bekijk originele versie : Last day....
lynamina
31-07-2002, 08:59
Hello medemensjes
:)
Vandaag is het mijn laatste dagje werken, ik heb 9 maand hier op kantoor gezeten en nu heb ik besloten om terug te gaan studeren inscha'allah...
Maaaaaar ik ga hun allemaal missen :traan2:
Safira75
31-07-2002, 09:24
hey goed dat je weer gaat studeren!!! SUCCES!
lynamina
31-07-2002, 09:39
Dank je Safira!
Maar toch is het moeilijk hoor om afscheid te nemen...
Heb je misschien enige tips hoe ik dit zo gemakkelijk mogenlijk achter de rug kan hebben... Ik ga deze middag iets halen (weet nog ni wat enige tips zijn welkom...) en maak dan een toer langs iedereen om afscheid te nemen... goede manier?
Safira75
31-07-2002, 09:41
Tja, ik zelf zit altijd op project en moet zo ongeveer elke 6 maanden afscheid nemen.
Dan haal ik ook meestal iets lekkers. En nodig de hele afdeling uit om dat bij mij op de kamer c.q zaal te komen nuttigen.
Meestal doet de opdrachtgever daar een kado of bosje bloemen bij....en dan geef je een kleine (en vooral korte ) speech in de trant van: Heel leuk met iedereen gewerkt te hebben. Ik ga jullie missen. Leuke tijd gehad. Hou contact etc. etc.
Anders weet ik het ook niet....
Safira75
31-07-2002, 09:41
Origineel gepost door Emshoom
vergeet vooral geen afscheid te nemen van mij :D
jij duikt ook overal op he ...:D:D
lynamina
31-07-2002, 09:52
Hey Emshoom... off course I will, in levende lijve als je wilt!!!
Safira thanks you are a doll!!! Ik ga strakjes iets halen...iets lekkers voor heel mijn afdeling en met een dankwoordje... Bedankt!!!
Safira75
31-07-2002, 09:53
No hay problema!
Succes!
Enne hasta luego!
:)
Safira75
31-07-2002, 10:06
heeeeey bleoit hier iets mooooois op???
layla222
31-07-2002, 10:09
je kan ook een afscheids etentje organiseren en dan met de leukste collega''s uit eten gaan ...
zo is het afscheid wat persoonlijker en de anderen op kantoor nodig je gewoon uit bij jouw op de kamer voor iets lekkers ...
succes...
lynamina
31-07-2002, 10:16
Hey Layla 222 bedankt voor de suggestie!!! Ik apprecieer het ten volste shokran zou ook wel gezellig zijn zo'n etentje...
Hmm Safira of er iets moois bloeit I told everybody already I'm IN LOVE with Emshoom!!!!!!!!!!
lynamina
31-07-2002, 10:17
ja ik wil :)
IK OOK..... :Iluvu:
:zwaai:
lynamina
31-07-2002, 10:21
shit, mijn ma roept me, de soep staat uit geschept :(
Hey zeg me nu ni da je me wilt verlaten.... Neeeeeeeeeee....
just kiddin' smakelijk alvast...
fatimael
31-07-2002, 10:58
Sorry dat ik je ***** had genoemd!! maar jij had iets truttigs gezegd over mij, ik kan me niet meer herinneren over wat, en ik was een beetje pissed off. :rolleyes:
Nogmaals my apologies, en good luck.
doei :zwaai:
fatimael
31-07-2002, 11:05
[QUOTE]Origineel gepost door lynamina
Hey lelijkerd wat moet ik doen om jouw lievelingetje te worden???
Eneeeeeh Emsjount Fatimael antwoordt ni... ZE is ocharmke al genoeg beledigd geweest SEG! [/QUOTE
Ik zal nog eens iets aardigs zeggen tegen jouw (NOT)
:(
lynamina
31-07-2002, 11:12
Origineel gepost door fatimael
Sorry dat ik je ***** had genoemd!! maar jij had iets truttigs gezegd over mij, ik kan me niet meer herinneren over wat, en ik was een beetje pissed off. :rolleyes:
Nogmaals my apologies, en good luck.
doei :zwaai:
Apologies accepted!!! ;)
Hey no biggie ikke ook sorry... :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.