Bekijk originele versie : Mijn ervaring met een marrokaanse jongen, kameraad van mijn broer nog wel!
Mijn ervaring met een marokkaanse jongen, kameraad van mijn broer nog wel!!!
Het is een lang verhaal maar ik zal maar beginnen bij het begin! Dus het gaat over een marokkaanse jongen, eigenlijk een kameraad van mijn broer en ik ken hem al enkele jaren eigenlijk maar nu precies een jaar geleden kwam ie bij mijn thuis voor mijn broer die toen niet thuis was. Ik was toen net van vakantie en nog lekker bruin gebakken. Toen ik hem vertelde dat mijn broer niet thuis was keek ie op een rare manier naar me en zei dat ik wel lekker bruin geworden was en ik antwoord op een min of meer verlegen manier dank u, waarna hij naar zijn auto toestapte, draaide zich nog effe om en glimlachte (maar hij wist niet dat ik dat had gezien want ik schuilde me achter het dunne gordijn!!
Nu ik ga proberen om dit stukje te plaatsen omdat dit mijn eerste keer is en als jullie ganse verhaal willen horen van wat er allemaal is gebeurd tussen die jongen en mij dan laten jullie ma weten!
Wael_Beni_Saidi
15-09-2003, 20:26
Verhalenrubriek meid :hihi:
Ismahane82
15-09-2003, 20:27
spill it girl!!!!
Bent_Fes
15-09-2003, 20:29
en toen......... :rolleyes:
000Zina000
15-09-2003, 20:31
Kom op vertel...
Ja wel ik zie dus aan deze reacties dat het lukt en dat jullie alles willen weten welllll, Ik wil jullie ook alles vertellen maar eerst ga ik nog beneden vlug iets doen voor mijn ma en over een dik uurtje ben ik terug om mijn ganse verhaal te doen want het moet er echt uit!! tot strakjesss
Qubleema
15-09-2003, 20:56
J ik wil het wel,dus vervolg :p
Nou meissie ik ben benieuwd hoe het verder gaat!
Dus vertel verder aub!!
Beslamaaa
LQwaad4life
15-09-2003, 21:01
vertel.
en maak het niet al te ranzig, want ik ben verlegen.
Oké ik ben dus terug en zal mijn verhaal nu intikken, het is maar dat jullie weten dat ik ermee bezig ben ennnnn ik zal proberen niet verlegen te zijn ;-)
Bent_Fes
15-09-2003, 21:45
Origineel gepost door xena79
Oké ik ben dus terug en zal mijn verhaal nu intikken, het is maar dat jullie weten dat ik ermee bezig ben ennnnn ik zal proberen niet verlegen te zijn ;-)
'proberen niet verlegen te zijn'..........ohhh god weet al waar dit naar toe gaat!! :rolleyes:
go on girl....................:D
Ga verder...Misschien valt er wat te (uit) lachen..:rolleyes:
:)
Dus dat incidentje van onderlinge oogcontact was eind augustus van vorig jaar!! Nu een paar maanden verder is er een marokkaanse feest ergens in de buurt en hij was er dus ook en per ongeluk draai ik me om in zijn richting (ik wist niet dat ie er stond) en zag dat ie naar me aan het kijken was en ook nu is er nog niks gebeurd, we hadden elkaar zelfs nog niet gegroet want ik was te verlegen om naar die te blijven kijken dus deed ik maar of ik hem niet gezien had!! Ok dat was half december!! En nu maken we nog es een grote sprong naar mei van dit jaar. Mijn buurmeisje, een vriendin van me trouwt met een jongen, een kameraad van die uit zijn buurt. Nu voor dat de stoet vertrok bij dat meisje haar thuis was er nog een heleboel ambiance met daka marakchia enzo dus we waren allemaal aan het kijken, en ik stond met een paar vriendinnen voor mijn thuis en op een gegeven moment zie ik hem afkomen naar ons! Heel bescheiden groet ie mij en mijn twee vriendinnen (ééntje van hen kent ie heel goed)! Nu goed met z'n allen praten en lachen we wa over alledaagse dingetjes! En dan zien we dat het tijd wordt om met de stoet te vertrekken en ieder neemt zijn auto en dus ook weer zijn eigen weg!!! Kunnen jullie nog altijd volgen ??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.