Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Werken bij de Gemeente!

Pagina's : [1] 2 3

nisrina
10-05-2007, 11:15

Dag Dames, wie werkt er bij de gemeente en wat zijn jullie functies? En hoe vind je de sfeer binnen de gemeente? Hoop gauw jullie reacties te mogen lezen :banana:

nisrina
10-05-2007, 11:28
Werkt er niemand bij de gemeente????

jamy
10-05-2007, 11:41
ik werk bij de gemeente :cool: ik ben secretaresse en het is zo leuk hier wallah. ik werk hier al 9 jaar en ik heb fantastische collega's :goedzo:

teletubbie
10-05-2007, 12:06
Ik heb 1 jaar bij de burgerlijke stand gewerkt, ik moest voor iemand invallen! Best druk, je krijgt veel met mensen te maken in alle soorten en maten!

aliyaah
10-05-2007, 12:14

Ik werk bij de gemeente. Ik heb eerst 9 jaar gewerkt als secretaresse op een afdeling en nu werk ik 4 jaar bij de burgerlijke stand. Heel leuk en gevarieerd werken. De ene dag drukker en de andere dag lekker relaxed! Ik verveel me geen moment!:goedzo:

meknessia86
10-05-2007, 12:28
Ik werk bij de gemeente. Ik heb eerst 9 jaar gewerkt als secretaresse op een afdeling en nu werk ik 4 jaar bij de burgerlijke stand. Heel leuk en gevarieerd werken. De ene dag drukker en de andere dag lekker relaxed! Ik verveel me geen moment!:goedzo: Wat voor diploma moet je daarvoor hebben???? Ik zie vaak dames die bij het stadhuis werken.................lijkt me een leuke baan.

aliyaah
10-05-2007, 12:33
Wat voor diploma moet je daarvoor hebben???? Ik zie vaak dames die bij het stadhuis werken.................lijkt me een leuke baan. Ik ben met mijn MEAO-secretarieel hier kunnen beginnen (dus MBO-niveau). Maar het is echt een leuke baan, veel contact met mensen en gevarieerd werken!

Ghatar_tangawia
10-05-2007, 12:55
Het klopt toch dat je bij de gemeente vrij veel verdiend? In vergelijking met andere commerciele bedrijven waar je die functie zou gaan uitoefenen.

aliyaah
10-05-2007, 13:01
Het klopt toch dat je bij de gemeente vrij veel verdiend? In vergelijking met andere commerciele bedrijven waar je die functie zou gaan uitoefenen. Het verdient goed, alhamdoulah!

Ghatar_tangawia
10-05-2007, 13:05
Het verdient goed, alhamdoulah! Ik weet het. Ik werk bij een semi overheidsinstelling en daar zijn de salarissen ook super. Binnenkort studeer ik af en ga ik waarschijnlijk full time bij de gemeente aan de slag. Ben benieuwd..

Mama4
10-05-2007, 13:18
Dag Dames, wie werkt er bij de gemeente en wat zijn jullie functies? En hoe vind je de sfeer binnen de gemeente? Hoop gauw jullie reacties te mogen lezen :banana: Sallaam, Ik werk bij de gemeente. Het is leuk maar je moet ook met je collega's kunnen opschieten anders is er niks aan. Ik heb ook me hoofdoek op.

meknessia86
10-05-2007, 13:41
Ik ga binnenkort eens navragen welke opleiding je er precies voor nodig hebt...................................vooral als het maar een 1 jarige opleiding is.

Mama4
10-05-2007, 13:53
Ik ga binnenkort eens navragen welke opleiding je er precies voor nodig hebt...................................vooral als het maar een 1 jarige opleiding is. Ik heb gewwon een half jaar administratief gevolgd en via het uizendberau werk ik nou al bijna een jaar bij de gemeente

meknessia86
10-05-2007, 13:56
Ik heb gewwon een half jaar administratief gevolgd en via het uizendberau werk ik nou al bijna een jaar bij de gemeente Aha, ik volg momenteel een HBO opleiding, maar ik heb geen zin om 4 jaar lang te studeren. Daarom lijkt mij dit erg interessant.

tante_Es
10-05-2007, 13:58

ik werk nu niet bij een gemeente, maar heb tijdens mn opleiding stage gelopen bij een gemeente (10 mnd.) en na mn afstuderen ook bijna 1,5 jaar gewerkt bij een andere gemeente. heb het altijd naar mn zin gehad! was egt super.... ik heb egt niks met commerciele bedrijven, geef mij maar gewoon een ambtenaarsbaantje:hihi:

Pagina's : [1] 2 3