Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Werken bij de Gemeente!

Pagina's : [1] 2 3

nisrina
10-05-2007, 11:15

Dag Dames, wie werkt er bij de gemeente en wat zijn jullie functies? En hoe vind je de sfeer binnen de gemeente? Hoop gauw jullie reacties te mogen lezen :banana:

nisrina
10-05-2007, 11:28
Werkt er niemand bij de gemeente????

jamy
10-05-2007, 11:41
ik werk bij de gemeente :cool: ik ben secretaresse en het is zo leuk hier wallah. ik werk hier al 9 jaar en ik heb fantastische collega's :goedzo:

teletubbie
10-05-2007, 12:06
Ik heb 1 jaar bij de burgerlijke stand gewerkt, ik moest voor iemand invallen! Best druk, je krijgt veel met mensen te maken in alle soorten en maten!

aliyaah
10-05-2007, 12:14

Ik werk bij de gemeente. Ik heb eerst 9 jaar gewerkt als secretaresse op een afdeling en nu werk ik 4 jaar bij de burgerlijke stand. Heel leuk en gevarieerd werken. De ene dag drukker en de andere dag lekker relaxed! Ik verveel me geen moment!:goedzo:

meknessia86
10-05-2007, 12:28
Ik werk bij de gemeente. Ik heb eerst 9 jaar gewerkt als secretaresse op een afdeling en nu werk ik 4 jaar bij de burgerlijke stand. Heel leuk en gevarieerd werken. De ene dag drukker en de andere dag lekker relaxed! Ik verveel me geen moment!:goedzo: Wat voor diploma moet je daarvoor hebben???? Ik zie vaak dames die bij het stadhuis werken.................lijkt me een leuke baan.

aliyaah
10-05-2007, 12:33
Wat voor diploma moet je daarvoor hebben???? Ik zie vaak dames die bij het stadhuis werken.................lijkt me een leuke baan. Ik ben met mijn MEAO-secretarieel hier kunnen beginnen (dus MBO-niveau). Maar het is echt een leuke baan, veel contact met mensen en gevarieerd werken!

Ghatar_tangawia
10-05-2007, 12:55
Het klopt toch dat je bij de gemeente vrij veel verdiend? In vergelijking met andere commerciele bedrijven waar je die functie zou gaan uitoefenen.

aliyaah
10-05-2007, 13:01