Bekijk originele versie : nEGATIEVE EN SOMS KWETSENDE REACTIES
Sallaam allemaal
Waar ik me ontzettend aan stoor is de reacties van sommige mensen die echt heel beledigend zijn :kwaad:
Ik bedoel als iemand iets meld wat hij/zij in de verleden heeft gedaan dan heb "jij" er toch helemaal nix mee te maken. :rolleyes:
Mensen vragen vaak om advies of hulp. Ik merk dat er nogal veel vijandigheid heerst hier.
Ik vind het ontzettend jammer! :(
Moge allah over iedereen HOEDEN! AMIN :zwaai:
Origineel gepost door REDOU
Sallaam allemaal
Waar ik me ontzettend aan stoor is de reacties van sommige mensen die echt heel beledigend zijn :kwaad:
Ik bedoel als iemand iets meld wat hij/zij in de verleden heeft gedaan dan heb "jij" er toch helemaal nix mee te maken. :rolleyes:
Mensen vragen vaak om advies of hulp. Ik merk dat er nogal veel vijandigheid heerst hier.
Ik vind het ontzettend jammer! :(
Moge allah over iedereen HOEDEN! AMIN :zwaai:
Tja.......ok...leuk om te lezen dat jouw observatievermogen werkt?
Dat kan ik ook weer van jou zeggen.
:zwaai:
lynamina
31-07-2002, 08:53
Hely Redou je hebt best wel gelijk, we zouden ons medemens moeten helpen...Door iemand af te breken helpt dit niets vooruit!
Maaaaar ieder van ons kan hierbij een steentje bijdragen.Ik beloof alvast eerst naar iemand te luisteren en ik zal mijn best doen om niet meer te vooroordelen of te beordelen (Allah ahlam ahla koelshi) So als jij dit ook doet zijn we een stapje verder hé?
Groetjes
Schorpioentje
31-07-2002, 10:17
Origineel gepost door Rajaa21
Raaja.....ik begrijp jou gewoon niet.....pffff
SaraZena
31-07-2002, 11:49
ach REDOU, ik heb dit soort topics zo vaak geopend, maar niemand die zich er wat van aantrekt:( ...gewoon laten gaan...je kunt er toch niks aan doen.
THNX!!!!!!!!!!!!! i'll keep it in mind
Origineel gepost door Rajaa21
Hahahah...Humor :D
Schorpioentje
31-07-2002, 12:02
Origineel gepost door Asri
Hahahah...Humor :D
Tja.....droge humor
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.