Bekijk originele versie : berber of arabier???
he dames!
ik zit eigenlijk met een vraagje, ik zou graag van jullie willen weten of jullie nou liever met een berber of arabier willen trouwen of maakt dat niks uit?
ps: deze vraag geldt ook voor de boys!
sw3ety_weloe
15-09-2003, 19:37
arabier..
beppie_truus
15-09-2003, 19:40
lie kteblie allah
laydeeh2die4
15-09-2003, 20:25
Origineel gepost door beppie_truus
lie kteblie allah
juist :goedzo:
Ikram_4ever
15-09-2003, 21:06
Origineel gepost door beppie_truus
lie kteblie allah
Beter kon je het niet zeggen meid!!! Alles staat inderdaad geschreven door Allah (Swt). Ik ben zelf berbers, maar kan vloeiend arabisch. Dat heb ik helemaal zelf geleerd. Het komt omdat ik me daarin intereseer. Als je iets wilt bereiken met je leven dan doe je er ook moeite voor!!!
Mij maakt het niet uit of ik met een berber of arabier trouw. Zolang hij maar een moslim is. Dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste.
Ma salama, Ikram
samsam_19
15-09-2003, 22:16
Inderdaad, als hij maar een moslim is. Berber, arabier, turk of Nederland, maakt mij helemaal niets uit.
Origineel gepost door ranja19
he dames!
ik zit eigenlijk met een vraagje, ik zou graag van jullie willen weten of jullie nou liever met een berber of arabier willen trouwen of maakt dat niks uit?
ps: deze vraag geldt ook voor de boys!
Die vraag word dus te vaak gesteld.. ik ben Belgische riffia met een Hollands arabische vriend.. ik spreek vlot arabisch en hij vlot berbers dus probleem ivm taal zijn er niet.. We respecteren elkaars afkomst, traditie en gewoontes.. Af en toe zijn er verschillen maar dat maakt het gewoon mooier en een grotere uitdaging.. dus maakt niets uit..
:zwaai:
IK ben zelf berbers en ben Gelukkig getrouwd met een Arabier, het maakt me dus helemaal niets uit
Het is maar net waar Elmaktab je leidt
Liefs Safia
LELLA_RBATIA
16-09-2003, 09:26
Origineel gepost door Safia21
IK ben zelf berbers en ben Gelukkig getrouwd met een Arabier, het maakt me dus helemaal niets uit
Het is maar net waar Elmaktab je leidt
Liefs Safia
;) ik ben arabisch en getrouwd met een half berber/hollands.. t is belangrijker dat je moslim bent en je persoonlijkheid bijelkaar past. Communiceren die je met liefde... :Iluvu:
LR
Origineel gepost door LELLA_RBATIA
;) ik ben arabisch en getrouwd met een half berber/hollands.. t is belangrijker dat je moslim bent en je persoonlijkheid bijelkaar past. Communiceren die je met liefde... :Iluvu:
LR :goedzo:
Mocro4eva
16-09-2003, 20:28
met een moslim
NoreJihan
17-09-2003, 17:16
Met een IGZENEJEN :D :Iluvu:
samsam_19
17-09-2003, 17:40
insha Allah highclasslady
zwartkapje
18-09-2003, 14:18
als het maar een moslim is het hoeft geen berber of arabische te zijn als je maar met elkaar goed kan vinden
oujdia1982
18-09-2003, 14:21
salam
mak niet uit arab of berb het zijn allemaal mgharba
beslama ;)
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.