Bekijk originele versie : Vraagje??
denken marokanen echt alleen aan trouwen en kinderen krijgen?
Bent_Fes
15-09-2003, 19:04
Domme vraag, je kan dus alleen domme antwoorden verwachten...weet echt niet hoe je ooit tot zo'n conclusie bent gekomen??
Origineel gepost door Tecra
Alsof wij voor ALLE Marokkanen kunnen antwoorden
HAHAAAAAAAAAAA WAT DENK JE ZELF
DOEG
iedereen denkt aan trouwen en kinderen krijgen dat wil jij toch ook. en de nederlanders en de belgen en de fransen, niet alleen marokannen... iedereen wil een keer trouwen en kinderen krijgen een gezin hebben, dus als je het mij vraagt: iedereen wil op het laatst een leuke baan hebben en trouwen en kinderen krijgen en gelukkig zijn.
Nee, niet ALLE Mocro's denken aan trouwen en kinderen krijgen, wantuhhhh IK denk totaal aan iets anders.......... :D :zwaai:
missy_marakech
16-09-2003, 16:14
niet alle.... :o
denk ik :rolleyes:
Origineel gepost door ranja19
iedereen denkt aan trouwen en kinderen krijgen dat wil jij toch ook. en de nederlanders en de belgen en de fransen, niet alleen marokannen... iedereen wil een keer trouwen en kinderen krijgen een gezin hebben, dus als je het mij vraagt: iedereen wil op het laatst een leuke baan hebben en trouwen en kinderen krijgen en gelukkig zijn.
Ik denk dat ze iets anders bedoelt iedereen weet dat de meeste meiden zo snel mogelijk willen trouwen.Alsof er een grote haast is ... ja en je weet dat sommige meiden trouwen om uit huis weg te gaan of voor vrijheid wat een totaal verkeerde keuze is om te trouwen.
Natuurlijk is het aangeraden om zo vroeg mogelijk te trouwen om zina te voorkomen.
Maar je hebt meiden die trouwen om verkeerde redenen en dat is niet goed.
dank je Najiha,
ik denk dat jij en ik op dezelfde lijn zitten.
en nee ik zit niet te wachten om te trouwen en zeker niet om de verkeerde redenen, wat ik vaak zie in de "marokaanse samenleving"
is het wel zo'n domme vraag?
het idee om te trouwen en het liefs op jonge leeftijd (ik vind 19 of 20 jong) is blijkbaar een erg hot item.
wat ik zeggen wil, is denk aan je zelf?
ze wil het "bespreekbaar" maken :rolleyes:
dingen bespreekbaar maken is tegenwoordig erg in. Er worden zelfs hele banale zaken aangedragen onder die noemer.
dank je Najiha,
ik denk dat jij en ik op dezelfde lijn zitten.
en nee ik zit niet te wachten om te trouwen en zeker niet om de verkeerde redenen, wat ik vaak zie in de "marokaanse samenleving"
is het wel zo'n domme vraag?
het idee om te trouwen en het liefs op jonge leeftijd (ik vind 19 of 20 jong) is blijkbaar een erg hot item.
wat ik zeggen wil, is denk aan je zelf?
Graag gedaan ;)
Je hebt van die meiden die nu eenmaal trouwen om verkeerde redenen ... en als ze zien dat hun vriendinnen gaan trouwend dan willen ze ook trouwen.
Dus omdat jij vriendin gaat trouwen moet je ook maar eens de stap nemen om te gaan trouwen ?
Ja en achteraf gaan ze klagen dat het huwelijk toch niet zo mooi is als ze zich hadden voorgesteld en alles valt tegen huishouden,werk,kinderen opvoeden,... ja dan denk ik moest je maar 3keer nadenken voordat je aan de eerste de beste man je Ja woord gaat geven.
Meiden die trouwen om de verkeerde redenen lopen vroeg of laat met hun hoofd tegen de lamp
Miss_Magrebia, ik snap niet precies wat je bedoelt met je berichten.
vertel wat je kwijt wilt en ga geen teksten citeren die een ieder kent en erg weinig met deze onderwerp te maken hebben.
wat ik niet begrijp is waarom er anno nu nog steeds veel meisjes zijn die trouwen om de verkeerde redenen. en als ze vroeg of laat tegen de lamp lopen, zijn de kinderen de dupe.
een idee, zorg dat je eerst onafhankelijk wordt.
ga niet van het huis van je vader naar het huis van je man.
oujdia1982
18-09-2003, 13:47
ik niet hoor ik denk allen naar mijn studie en later een goeie werk en dan pas later kan ik denken aan trouwen
beslama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.