Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tips om bruin te worden/en te blijven deze zomer

LZN
30-07-2002, 23:21

hoi hoi :) heeft er iemand tips om snel bruin te worden onder de zon en ook tips om die kleur lang te houden? xxxxx :giechel: btissam.

LELIJKERD
30-07-2002, 23:23
Origineel gepost door Ibtissame hoi hoi :) heeft er iemand tips om snel bruin te worden onder de zon en ook tips om die kleur lang te houden? xxxxx :giechel: btissam met de trap richting de zon op

Wamen
30-07-2002, 23:24
Origineel gepost door Emshoom nooit meer douchen onder een zonnebank wonen veel Nutella eten Hahaha die is goed :D

igzeneej
30-07-2002, 23:24
Origineel gepost door Emshoom nooit meer douchen onder een zonnebank wonen veel Nutella eten af en toe is emshoom DE grappemaker !

SaraZena
30-07-2002, 23:25

eerst goed scrubben en dan de volgende dag pas gaan zonnen en goed insmeren met  zonnebrandcreme. (biodermal, bruine fles) Bij mij geeft  dat het beste resultaat,  krijg echt heel mooi kleurtje. veel plezier:zwaai:

SaraZena
30-07-2002, 23:26
Origineel gepost door Emshoom nooit meer douchen onder een zonnebank wonen veel Nutella eten heeee wat doe jij hier?????:D Ga weg man, ga vakantie vieren of zo:zwaai:

SaraZena
30-07-2002, 23:29
Origineel gepost door rebel Olijfolie als zonnecreme gebruiken na het scrubben! ja dat schijnt ook goed te zijn, heb het nog nooit geprobeerd, maar ga dat denk ik binnenkort wel ff doen:zwaai:

igzeneej
30-07-2002, 23:35
Origineel gepost door Emshoom slechts af en toe hé? well thanks a lot :( No thanks !!! ...Meestal hoor !!! ...Maar af en toe extreem , Vandaar die DE met h letters !

igzeneej
30-07-2002, 23:39
Origineel gepost door Emshoom i :Iluvu: extreem :giechel: ik wist al dat je van jezelf houdt ! :D