Bekijk originele versie : Realplayer!!!!
SaraZena
30-07-2002, 23:21
Ik wordt er helemaal gek van, hij doet het niet meer, hij komt elke keer vast te zitten.
Weet iemand hoe dat kan?
Hebben jullie er ook last van?
Of kan ik beter een andere download shit zoeken? iemand tips?
alvast bedankt :)
igzeneej
30-07-2002, 23:23
...Geen kazaa !!! ..is een tip !
VirtualAngel
30-07-2002, 23:26
Origineel gepost door igzeneej
...Geen kazaa !!! ..is een tip !
waarom geen kazaa?? ik heb daar geen problemen mee hoor.
groetjes :zwaai:
EsteeLauder01
31-07-2002, 01:09
Ik zou Realplayer op de harde schijf deleten en opnieuw downloaden: www.real.com
Wat Kazaa betreft, daar download je veel te veel virussen mee en winMx is ook een degelijk programma, www.winmx.com
Groetjes.
Origineel gepost door Estée Lauder
Ik zou Realplayer op de harde schijf deleten en opnieuw downloaden: www.real.com
Wat Kazaa betreft, daar download je veel te veel virussen mee en winMx is ook een degelijk programma, www.winmx.com
Groetjes.
ach joh.....gewoon format C en je bent van alle problemen af .. :D :D
EsteeLauder01
31-07-2002, 02:05
Wel remii...je gaat wel tot het uiterste...in dat geval ben je én van vervelende programma's af én van alle virussen...maar ik raad het ten zeerste af... ;)
hee estee ..ga je nog vakantie of blijf je lekker in belgique..
EsteeLauder01
31-07-2002, 02:14
't Zal voor de verandering weer.....la Belgique worden. :kwaad:
Of dat lekker is...dat is iets anders...ik weet lekkerdere dingen dan in la Belgique blijven. ;)
't Zal voor de verandering weer.....la Belgique worden. :kwaad:
Of dat lekker is...dat is iets anders...ik weet lekkerdere dingen dan in la Belgique blijven. ;)
nou cheer up girl ..belgie heeft ehh.. het atomium , walibi , bobbejaanland , manneke pis :D , frietjes en luikse wafels , ehh reu de brabant haha en het mooiste van belgie is ....dat je de trein kunt pakken naar holland :D
EsteeLauder01
31-07-2002, 02:25
Haha...vooral Rue de Brabant...als je daar wandelt waan je je in Maroc...:D
Enne...België heeft mooie streken...al eens in de Ardennen geweest? Prachtige natuur. :goedzo:
Haha...vooral Rue de Brabant...als je daar wandelt waan je je in Maroc...:D
Enne...België heeft mooie streken...al eens in de Ardennen geweest? Prachtige natuur. :goedzo:
jaa de ardenne is zeker wel een prachtige streek ...ik ben daar wel eens met een groepje vrienden wezen kanoën ..was een leuke dagje uit :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.