Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je contract verlengen/vernieuwen bij T-Mobile ?

amira84
09-05-2007, 18:49

Ga jij binnenkort je contract bij t mobile vernieuwen of verlengen of ken je iemand die dat binnenkort wilt gaan doen pm me dan het mobiele nummer wellicht kan ik iets voor je betekenen ;-) en een mooie aanbieding doen! Adios

microsoft
09-05-2007, 22:17
Kun je sjoemelen? de nieuwste toestellen gratis leveren? zoja dan hou ik mij aanbevolen

amira84
10-05-2007, 19:42
Voor alle duidelijkheid!! Ik bedoel gewoon eerlijk een aanbieding en natuurlijk geen GESJOEMEL ofzo!!!! Daar doe ik niet aan!! Ik bedoel gewoon voor de mensen die willen verlengen / vernieuwen dat ik ze een mooie aanbieding zal doen! Gewoon FAIR dus! Geen gesjoemel....!!!!! (Voor de mensen die mij hierover pm-en) Het heeft ook geen zin om te vragen wat voor een aanbieding ik heb want naar aanleiding van je belgegevens...je voorkeur etc kan ik je een mooie bod op maat geven! Dus het heeft alleen zin om je tel nr te pm en dan zal ik je binnenkort bellen voor een aanbod dan kan je altijd nog kijken of je het wilt of niet!! Ik hoop dat iedereen het heeft begrepen...dus voor alle duidelijkheid.. - nummer pm en (dan bel ik z.s.m. en het blijft natuurlijk geheim!!) -geen pm's sturen met de vraag wat voor een aanbieding ik heb (dan reageer ik niet) want daar heb ik niets aan zonder tel nr ik moet je namelijk spreken ivm je voorkeuren enz... -Ik wil geen pm's ontvangen of ik kan sjoemelen of iets in die richting - Ik geef gewoon eerlijk advies! Groetjes!

amira84
10-05-2007, 19:43
Kun je sjoemelen? de nieuwste toestellen gratis leveren? zoja dan hou ik mij aanbevolen Jij bent funny!!! Ik sjoemel niet helaas!