a-damgirl
08-05-2007, 19:48
Een jaar geleden heb ik telefonisch een contract afgesloten met UPC voor een pakket. Volgens UPC zou ik voor dit pakket, met daarin T.V. kabel, telefoon en internet, rond de € 40 betalen. Tevens zou ik een contract thuis opgestuurd krijgen. Ik heb vervolgens nooit een contract ontvangen. In afwachting van het contract heb ik toch de diensten van UPC geaccepteerd, in afwachting van het contract. De eerste factuurbedrag was rond de € 100,-. Dit vond ik merkwaardig, aangezien ik een veel lager bedrag via de telefoon heb afgesproken. Vervolgens heb ik contact opgenomen met UPC en volgens UPC ben ik verkeerd ingelicht door de telefoon en dien ik voor de diensten van UPC rond de € 100,- te betalen. Echter, nog steeds heb ik geen contract ontvangen van UPC. Omdat ik bang was voor deurwaarders aan mijn deur, heb ik netjes de UPC facturen betaald. Toen de beindiging van mijn contract met UPC in zicht was, heb ik deze per direct stopgezet. Zowel schriftelijk, als telefonisch. Ik zou volgens UPC een bevestiging ontvangen, deze heb ik nooit ontvangen. De telefoon is direct stop gezet, het internet is weken na de afgesproken datum stop gezet en de t.v. is voor een deel stopgezet. Naar mijn mening, heel chaotisch en heel onprofessioneel van UPC. Vervolgens krijg ik daarna een factuur van rond de € 200,-. Terwijl ik de diensten van UPC heb stopgezet. Omdat ik zo snel mogelijk van UPC af wil zijn, heb ik deze betaald. Naar mijn mening onterecht, omdat ik alle facturen betaald heb. Om het verhaal kort te maken, wil ik al de geleden schade achterhalen bij UPC. Maar hoe. Via mijn administratie kan ik niks vinden, want deze is een rommeltje Ik weet echt wat ik moet doen