Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zouden jullie met een vrouw of man kunnen trouwen die al getrouwd is geweest!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
15-09-2003, 15:13

ff een keertje serieus doen! :rolleyes: :D Ik denk dat de mannen het hier moeilijker mee hebben! Maar zou jij het kunnen? :D.

De_schorpioen
15-09-2003, 15:17
heeft ze geld? zo ja, dan is het geen probleem zo nee, dan kan ze verder zoeken. wat zijn we toch eerlijk zeg.

cheima
15-09-2003, 15:19
No Thanx...

zoubida
15-09-2003, 15:21
NEE dank je wel.......

samira_el
15-09-2003, 15:22

Ja, ik heb der niet zo'n probleem mee.. Ik moet natuurlijk wel weten wat de reden van scheiding was :D

samira_el
15-09-2003, 15:23
Origineel gepost door Miss_Magrebia El Mektab........ :rolleyes: Wat een handtekening heb je zeg, ik vind het maar onzin :)

Noujoum_Rif
15-09-2003, 15:24
moeilijk.. als ie kinderen heeft zeg ik t liefst : 'NEE' anders zou ik er nog wel over nadenken, maar ja alles is makteb.. en wie weet wat er in de toekomst allemaal plaats zal vinden... Maar geef mij toch maar liever een a3ezrie als man.. :)

samira_el
15-09-2003, 15:35
Origineel gepost door Miss_Magrebia :D ..... Wat een handtekening heb je zeg, ik vind het maar onzin het is ook de bedoeling dat het onzin is, ik hoop dat je dat ook van de jouwne zeggen kan :)

Atlas_Gebergte
15-09-2003, 15:45
Sallaam, waarom niet? die mensen verdienen toch ook een kans? kijk als het een goeie moslim is waarom niet? en alles is El Maktab, dus je kan niet van te voren zeggen, neeeeeeeeeeeeeee. Wa Sallaam Alikoum

Oem_Lena
15-09-2003, 16:01
Origineel gepost door samira_el Wat een handtekening heb je zeg, ik vind het maar onzin :) Een hadit vind jij onzin :rolleyes:

celine_4ever
15-09-2003, 16:04
wat een onzin zeg...... waarom zou je niet met een gescheiden vrouw/man kunnen trouwen..... het verhaal heeft 2 kanten..... dus als mij man me elke dag mishandelde en mij elke dag in de steek lliet.... en als hij eens thuis en me nog kapot ging slaan.... en ik ging scheiden..... heb ik geen recht om opnieuw te trouwen..... je moet wel allebei de kanten kijken.... niet zomaar nee zeggen....... elke mens heeft een 2de kans nodig en iedereen kan een fout maken.... je kan nooit van te voren weten hoe je man/vrouw later der uit zien..... als je net een relatie begint is ieder nog verliefd maar na een tijdje is de verliefdheid voorbij....... en dan zie je de ware aard van de persoon..... en allah SWT zegt ook als je zelfs met iemand die gescheiden is en het niet waard was geweest hoe zij of hij behandelt word dan heb je heel veel azajar....... want je geeft zo een vrouw/man nog een kans om van hem of haar te houden..... en iets waar zij /hij niks aan konden doen..... :zwaai:

Amian
15-09-2003, 16:14
Ik denk dat sommige van jullie 2 dingen door elkaar halen, namelijk: 1. het niet willen trouwen met een gescheiden man/vrouw omdat deze geen maagd meer is 2. het niet willen trouwen, omdat de gescheiden man/ vrouw in kwestie schijnbaar al eerder 'gefaald' heeft in een huwelijk Ik denk dat meesten moeite zullen hebben met punt 1. Voornamelijk mannen zien gescheiden vrouwen als tweederangs (ze willen gewoonweg een maagd als vrouw). Ze lopen daarom met een boog om gescheiden vrouwen heen. Persoonlijk zou ik het ook moeilijk vinden om met een gescheiden man te trouwen..... puur om het feit dat hij al intieme momenten met een andere vrouw heeft beleefd (ik geef het maar eerlijk toe). Maar ja, tegenwoordig heb je als marokkaans meisje weinig kans een man tegen te komen die met jou als maagd het huwelijk ingaat.... helaas helaas... Dus wie weet, beter een gescheiden man, die 'legaal' intiem is geweest met iemand anders, dan eentje die erop los 'feest'. Ik geloof ook niet dat mensen die scheiden slechte mensen zijn of iets dergelijks. ik vind het juist heel moedig dat je als man en vrouw besluit te scheiden omdat het niet meer werkt. Vooral omdat er in onze maatschappij heel erg neer wordt gekeken op gescheiden mensen. Maar mocht ik verliefd worden op een man die al eerder getrouwd is... tja, mektab...

Atlas_Gebergte
15-09-2003, 16:14
Heel goed gezegd Celine, toppie meid. Wa Sallaam Allikoum

Amian
15-09-2003, 16:16
Celine, ik ben het zeker ook met jou eens

Studje
15-09-2003, 16:18

Origineel gepost door temsamni ff een keertje serieus doen! :rolleyes: :D Ik denk dat de mannen het hier moeilijker mee hebben! Maar zou jij het kunnen? :D Getrouwde vent?!............echt niet.......hoef geen versleten mannetje :D

Pagina's : [1] 2 3