Bekijk originele versie : Alleen Voor Dames!
Er is een nieuw product op de markt... een vervanger van de Tampon: Softcup Genaamd informatie daarover is te vinden op http://www.softcup.nl/.
Origineel gepost door Lalla-Tarifescht
Er is een nieuw product op de markt... een vervanger van de Tampon: Softcup Genaamd informatie daarover is te vinden op http://www.softcup.nl/
handig ding..maar niet sjo ok voor de 'maagden'
xx hanoa
Bent_Fes
15-09-2003, 19:16
Ieuwww eng ding... :D
yasminatje18
15-09-2003, 21:24
wajo zo een groot ding man.
Een maagd mag zeker geen tampon gebruiken, heeft je moeder je er nooit voor gewaarschuwd??
Er is een nieuw product op de markt... een vervanger van de Tampon: Softcup Genaamd informatie daarover is te vinden op http://www.softcup.nl/
Geef je een tip ga reclame maken op een andere site waar je alleen maar hollandse dames kan aan trekken wedden dat ze je dankbaar zullen zijn! daar zijn ze geintegreerd!
Ik weet nog heel goed toen mijn diploma werd uitgereikt, we kregen allemaal zo'n plastic tasje met allerlei producten om uit te proberen
mijn moeder pakt het tasje van me over terwijl ik het podium wordt opgeroepen voor de uitreiking, vliegt er ineens een tampon over m'n hoofd heen door de hele zaal, gelukkig hadden ze niet gezien dat mijn moeder het had gegooid
later toen ik vroeg waarom ze dat deed, zei de: voor je eigen veiligheid dochter, laat ik je nooit met zo'n ding zien :D
Origineel gepost door Safia21
Ik weet nog heel goed toen mijn diploma werd uitgereikt, we kregen allemaal zo'n plastic tasje met allerlei producten om uit te proberen
mijn moeder pakt het tasje van me over terwijl ik het podium wordt opgeroepen voor de uitreiking, vliegt er ineens een tampon over m'n hoofd heen door de hele zaal, gelukkig hadden ze niet gezien dat mijn moeder het had gegooid
later toen ik vroeg waarom ze dat deed, zei de: voor je eigen veiligheid dochter, laat ik je nooit met zo'n ding zien :D
hahaah die ken ik kreeg ze toen ik voor het eerst op een middelbareschool kwam! hahahah je moeder heeft gelijk hoor! zulke dingen passen niet bij ons! ik denk er niet aan uuuuuuuh! geef mij maar een veilige manier MAANDVERBAND! hahahhahhahha
Classy.Lady
16-09-2003, 11:51
:lol:
LieveMarocBoy
16-09-2003, 12:17
thank god im glad to be a man
Origineel gepost door Kenza
hahaah die ken ik kreeg ze toen ik voor het eerst op een middelbareschool kwam! hahahah je moeder heeft gelijk hoor! zulke dingen passen niet bij ons! ik denk er niet aan uuuuuuuh! geef mij maar een veilige manier MAANDVERBAND! hahahhahhahha
Nu mag het wel en ze zijn soms best handig! :D
Maarre nu ff niet de komende 7 maanden
Nu mag het wel en ze zijn soms best handig! :D
Maarre nu ff niet de komende 7 maanden
Hoezo nu mag het wel? wat mag wel? heb je het over tampons?
Origineel gepost door Kenza
Hoezo nu mag het wel? wat mag wel? heb je het over tampons?
ben nu getrouwd :D
Kijk dat jij m niet gebruikt Alaa... WAT ZEG JE HIER?Maar geloof me er zijn genoeg meiden die het wel (zullen) gebruiken...... :) En ze3maa alleen Hollandieat dragen tamponss.....!!!!!!!
en bovendien zitten hier genoeg getrouwde (niet maagden) vrouwen die er wel wat aan hebben!
VOOr ''die dames ''is het zeker nuttig!!!! mijn mening het is wat je prettig vind! begrijp je bovenstaand stukje niet helemaal wat je vermelde alaaa!!!!!!!!!! wat moet dat voorstellen!
ben nu getrouwd :D
ok dat is een ander verhaal! nog gefeliciteerd! ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.