Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar zijn de 2 foto s van een blauwe en een bruine taksita gebleven!!!

Zahou
15-09-2003, 14:26

Hallo, een paar maanden terug zag ik 2 hele mooie foto s van 2 taksita s. Allebei heel appart met wijd uilopende mouwen. Kan iemand dit nog herinneren? Ik wil een daarvan na laten maken, maar heb ik alleen die foto s nodig. Weet iemand wie ze toen geplaatst heeft, ik heb alle pagina s al bekeken maar kan t niet meer terugvinden. Alvast bedankt!!! Kus Zahou :zwaai:

C_OUJDIA
15-09-2003, 14:29
Staan ze niet op yasmina.nl bij takshita/zian.na?

saba
15-09-2003, 21:35
Hoi, Ze staan inderdaad bij Yasmina.nl bij *****/negaffa Ik heb de bruine ook na laten maken en moet zeggen dat ie heel mooi is geworden alleen jammer dat je er zoveel voor neer telt en maar een keer draagt. Liefs

amhisa
18-09-2003, 17:17
hoi bij wie heb je hem na laten maken bij kamalia creations??? en hoeveel heeft die jurk je gekost???

saba
19-09-2003, 11:18

Ik heb in Utrecht na laten maken maar voor die prijs had ik m net zo goed bij Camelia Creations kunnen maken want ze maakt m zo voor maar wel in jou prijs klasse maar ik moest m snel hebben. ***** Souad kan je ook helpen maar dan moet je wel zelf voor de stof zorgen en die kun je hier nergens krijgen. Ben helemaal naar Belgie geweest voor die stof. Niks kunnen vinden. Camelia haalt die stof uit Franrijk. En in Marokko heb je die ook. Succes

Oem.Sayfoudin
19-09-2003, 11:51
Ik wil die foto ook zien wie wilt hem even voor me plaatsen of de link geven???????

Hbilaatje
20-09-2003, 09:31
Ja ik wil hem ook zien:melig:

amhisa
21-09-2003, 01:09
camelia haalt de stoffen niet uit frankrijk maar die jurken mogen eigenlijk niet nagemaakt worden dat zijn ecxlusieve jurken!!! ik ken kamalia heel goed het is mijn nicht

Zahou
21-09-2003, 20:29
Hi saba, je hebt die bruine dus na laten maken, maar waar zijn die foto s nou gebleven? kan m nog steeds niet vinden namelijk en ik wil die bruine ook heel graag na laten maken. Als je die foto s nog hebt kun je m dan effe plaatsen. Alvast bedankt!!! Kus Zahou.

amhisa
22-09-2003, 00:23
ze heeeft verschillende prijzen het kan oplopen tot 2000 euro maar zij heeft gewoon prachtige jurken niemand heeft ze je kan jurken van haar zie op yasmina .nl onder damesmode ;) Origineel gepost door HighClassLady Weet jij dan toevallig ook hoeveel die jurken ongeveer kosten? En verhuurt ze ook? Alvast bedankt! :zwaai: HCL. :)