Bekijk originele versie : Hijama
kaoutar23
08-05-2007, 17:31
salam, ik heb een klein vraagje, ik ben op zoek naar een vrouw die hijama kan doen. hijama betekent aderlaten of koppen in het nederlands. liefst omgeving amsterdam als het kan. weet dat er mannen zijn die het doen maar heb het nodig voor een vrouw die het wil laten doen.
aicha1987
08-05-2007, 21:17
Wat betekent aderlaten of koppen ?
seniorita1988
09-05-2007, 06:27
Wat betekent aderlaten of koppen ?
Volgens mij wordt er een sneed in je ader gemaakt en dan worden bloedcellen die niet meer goed functioneren vervangen door andere bloedcellen.. zoiets was het.. :maf:
:nijn:
Als je dit soort dingen laat doen dan zou ik geljk even je verstand laten nakijken.
salaam
ik heb het al 3 keer gedaan je krijgt geen snee in je aderen .ik had 2 jaar geleden last van oorsuizen zo erg dat ik andere mensen niet hoorde.
ik dacht dat ik gek werd heb alle onderzoeken gedaan en achteraf kreeg ik te horen dat ze niks meer konden doen .
na alhajama is het alhamdoulillah weg i.
k kreeg kleine sneetjes naast mijn oor en daar werd met een bol flesje bloed weggezogen de sneetjes genezen snel binnen een week zag je er niks meer van .
de profeet vzmh heeft alhajama aanbevolen .wat betreft de pijn ik vond de tandarts veel pijnlijker
seniorita1988
09-05-2007, 14:41
Als je dit soort dingen laat doen dan zou ik geljk even je verstand laten nakijken.
:giechel:
Ik vind dit redelijk schokkend. Het is volkomen onzin en het zit gewoon in je hoofd. Net als nederlanders, waaronder een broer van mij, die zich laten behandelen door een reiki therapeut. Het is kul. Maar als jij wil dat het werkt........dan voel je je al weer wat beter.
samsam18
09-05-2007, 14:50
Danima,
Zou jij mij kunnen vertellen waar je dat hebt gedaan??
Hoor graag van jou..
seniorita1988
09-05-2007, 14:50
Placebo-effect :giechel:
Ik vind het ook belachelijk .. :giechel:
Placebo-effect :giechel:
Ik vind het ook belachelijk .. :giechel:
De grap is dat het nog werkt ook....tenminste bij mensen die eigenlijk weinig/niets mankeren. Er is pas nog een onderzoek naar geweest. Het schadelijke is dat mensen die echt ziek zijn (waaronder ik zelf) van mensen zoals een reiki figuur te horen krijgen dat zij kunnen helpen.
seniorita1988
09-05-2007, 15:01
De grap is dat het nog werkt ook....tenminste bij mensen die eigenlijk weinig/niets mankeren. Er is pas nog een onderzoek naar geweest. Het schadelijke is dat mensen die echt ziek zijn (waaronder ik zelf) van mensen zoals een reiki figuur te horen krijgen dat zij kunnen helpen.
Beterschap..!!!:o
De profeet vzmh beveelt niet zomaar iets aan. Als hij zegt dat alhijama goed is voor de mens,dan is het ook goed. De beste tijd om hijama te doen is in de lente, dus wees er snel bij mensen!
En ook al is het een placebo-effect, dan werkt het toch, want alles werkt met anniya. Als jij gelooft dat je door paracetamol minder hoofdpijn krijgt, dan is dat ook inderdaad het geval. Geloof je er niet in, dan werkt het inderdaad niet. Het maakt niet uit wat voor geneeswijze je gebruikt, het belangrijkste is de niya.
De profeet vzmh beveelt niet zomaar iets aan. Als hij zegt dat alhijama goed is voor de mens,dan is het ook goed. De beste tijd om hijama te doen is in de lente, dus wees er snel bij mensen!
En ook al is het een placebo-effect, dan werkt het toch, want alles werkt met anniya. Als jij gelooft dat je door paracetamol minder hoofdpijn krijgt, dan is dat ook inderdaad het geval. Geloof je er niet in, dan werkt het inderdaad niet. Het maakt niet uit wat voor geneeswijze je gebruikt, het belangrijkste is de niya.
In de tijd van de profeet deed men waarschijnlijk ook operaties zonder verdoving etc. We leven nu in een andere tijd. Daarnaast vind ik een tablet kalk nog wel iets anders dan aderlaten.
Danima,
Zou jij mij kunnen vertellen waar je dat hebt gedaan??
Hoor graag van jou..
ik heb je pm gestuurd
In de tijd van de profeet deed men waarschijnlijk ook operaties zonder verdoving etc. We leven nu in een andere tijd. Daarnaast vind ik een tablet kalk nog wel iets anders dan aderlaten.
Ja, maar de wijsheid van de profeet vzmh is tijdloos. Het geldt ook voor deze tijd. :lekkerpuh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.