Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heeeeeeeeeet!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

hansie
30-07-2002, 16:11

mensen wie houdt het ook niet meer vol het weer is verschrikkelijk en geen zee in de buurt. ik word gek hier en ik kan ook niet meer slapen s'avonds what about jullie dan wat doen jullie tegen deze warmte om de dag door te kunnen

Angel_fatima
30-07-2002, 16:12
thuis zitten want buiten hou ik het niet vol

Schorpioentje
30-07-2002, 16:13
Ik kon gisteren ook niet slapen.......echt...het was echt heet....poeh.....ik ging zelfs midden in de nacht onder de douche......zo warm was het....

Safira75
30-07-2002, 16:13
De ventilator aan!!!

hansie
30-07-2002, 16:16

ja en dan natuurlijk de hele dag binnen zitten no way dan word ik alleem maar lui van en dan heb ik helemaal geen zin ik ben gis. pas om 4 uur gaan slapen het was zo heet en muggen tfoeeeeeeee overal zitten ze

fikriaatje
30-07-2002, 16:17
Niet zo zeuren joh,gewoon lekker van genieten. Je kan toch lekker naar het zwembad als je geen zee in de buurt hebt. Ik moet tot acht uur werken anders lag ik nou lekker op het strand of anders zat ik op een terrasje!!!! Maar ik ga morgen lekker weer naar het strand voor dat ik moet werken. Over dat niet in slaap komen heb je wel gelijk ik heb vannacht de balkondeur de hele nacht open gelaten maar dat hielp ook niet veel .

Safira75
30-07-2002, 16:19
Aircoslaap Vermogende Indiƫrs vluchten 's avonds massaal hun auto in om zich te wapenen tegen de hitte. De temperaturen in Delhi liggen ruim boven de 40 graden Celsius en heel India heeft te kampen met hardnekkige stroomstoringen. De enige manier om dan nog van airconditioning te genieten, is dan ook in de auto. De motor aan, de airco op, en dan lekker koel slapen. (NU.nl)

009
30-07-2002, 16:53
alatieff ik ga ook dood man die hitte is niet lekker is benauwd wil een lekkere koele wind en van die ***beesten die insecten word ik ook gek van in de avond heb trouwens gisterenavond doodgemaakt omdat hij me zo zoemde in me oor en dan schrik je he duz PATS!!!!!!!!!!! HIHHI

hansie
30-07-2002, 16:59
hihihh 009 you can read my mind ik heb er ook een paar vermoord gis. en vandaag zal dat ook gebeuren ik ga alvast een gat graven voor mijn muggevriendjes

HAJET75
30-07-2002, 17:00
ik heb gisteren in mijn balkon geslapen heerlijk onder de sterrenhemel geen 1 mug heeft me geprikt het was heerlijk en om 7.00 opgestaan om te werken. Moet je ook doen gewoon lekker buiten slapen

fikriaatje
30-07-2002, 17:03
Origineel gepost door HAJET75 ik heb gisteren in mijn balkon geslapen heerlijk onder de sterrenhemel geen 1 mug heeft me geprikt het was heerlijk en om 7.00 opgestaan om te werken. Moet je ook doen gewoon lekker buiten slapen Een heel goed idee!!!

hansie
30-07-2002, 17:05
we hebben geen balkon anders had ik het gedaan

fikriaatje
30-07-2002, 17:10
Origineel gepost door hansie we hebben geen balkon anders had ik het gedaan Hahaha,ik heb er wel een en ik ga er zeker gebruik van maken!!!!! :giechel:

saidaaatje
30-07-2002, 17:19
t regent yes yes yes yes yes yes nee maar hoe ik de hitte doorkom?nou gister heb ik de hele dag gewerkt,ik werk in een supermarkt en is gewoon airco enz.je merkt nix van de hitte.maar vandaag toen ik opstond alatief!!!was kleddernat!nou ik ben niet binnen gaan zitten want anders ga je helemaal dood.ben buiten gaan zonnen en gooide telkens water over me heen.dat hielp wel.en t slapen snachts is gewoon erg.alle ramen staan open enz maar t helpt niet.ik slaap al byna half naakt dus wat kan ik nog meer er aan doen?en katen we t over de muggen maar niet hebben.ik heb er ook al een paar vermoord,ze zijn zeer irri!we kunnen binnenkort een kerkhofje voor muggen beginnen........... maar zo zie je maar weer,dit is echt nl eerst kei warm en dan begint t waaien en t onweren

remii
30-07-2002, 17:25

ik heb de afgelopen twee dagen een wereldrecord verbeterd ..ik heb 11 keer onder de douche gestaan ... :D een beetje zon is wel leuk ..maar dit is te ....

Pagina's : [1] 2