Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie o wie stept er hier????

niedra
08-05-2007, 11:48

dames wie van jullie stept er hier??? ik vraag me namelijk af of dit niet alleen nog meer het versterken van je spiermassa bevordert??? ik wil namelijk graag bij mijn heupen en bovenbenen(dijen) afvallen. wie heeft er tips vooor me

Mevr_Leila
08-05-2007, 11:52
Helloe....ik step hier :o Voor mij helpt het wel...vooral bij mij bovenbenen...heupen heb ik niet zo erg! en bij me dijen...merk ik het wel....ik doe het elke dag ben eerste begonnen met 10 min. om erin te komen en daarna een half uur en daarna bouw je op naar een uurtje....:D Have Fun

Arabische_Meid
08-05-2007, 11:56
Mevr Leila, ben je afgevallen aan je bovenbenen dan? Of zijn ze strakker geworden?

niedra
08-05-2007, 11:58
Helloe....ik step hier :o Voor mij helpt het wel...vooral bij mij bovenbenen...heupen heb ik niet zo erg! en bij me dijen...merk ik het wel....ik doe het elke dag ben eerste begonnen met 10 min. om erin te komen en daarna een half uur en daarna bouw je op naar een uurtje....:D Have Fun na hoeveel dagen of weken begon je al resultaat te zien?? en step je traag of juist intensief dat je trappen zwaarder zijn??? alvast bedankt :kus:

Mevr_Leila
08-05-2007, 12:04

Mevr Leila, ben je afgevallen aan je bovenbenen dan? Of zijn ze strakker geworden? Ik ben afgevallen aan mijn bovenboven...vooral de binnenkant en ze worden ook naarmate strakker ja.....maar daarbij eet ik wel gezond en drink veel water

Mevr_Leila
08-05-2007, 12:06
na hoeveel dagen of weken begon je al resultaat te zien?? en step je traag of juist intensief dat je trappen zwaarder zijn??? alvast bedankt :kus: Ik denk dat je al na 2 weken resultaat begint te zien...ik heb het bij mezelf niet bijgehouden :o Ik doe het dagelijks en zie het ook als een dagelijks routine. Je begint eerst traag..en daarna ietsjes sneller....je moet niet te snel beginnen...dan bouw je het ook niet goed op en kan je krampen gaan krijgen bij je onderbenen/kuiten

niedra
08-05-2007, 12:15
Ik denk dat je al na 2 weken resultaat begint te zien...ik heb het bij mezelf niet bijgehouden :o Ik doe het dagelijks en zie het ook als een dagelijks routine. Je begint eerst traag..en daarna ietsjes sneller....je moet niet te snel beginnen...dan bouw je het ook niet goed op en kan je krampen gaan krijgen bij je onderbenen/kuiten ik doe het nu al ruim een week iedere dag een half uurtje,, ik zelf ben iemand van het graag willen zien van een resultaat, maar waar ik nou beng voor ben is als ik zwaar ga steppen, dat ik juist alleen maar een grotere spiermassa zal gaan kweken ipv van afvallen, of slaat dat nergens op wat ik nu zeg. want ik heb geprobeerd om op een laag niveau te beginnen maar omdat ik nu gewend ben geraakt om zwaar te stappen is dat ligt stappen heel raar...

Mevr_Leila
08-05-2007, 12:21
Dat zou kunnen gebeuren...maar ik val ermee af...ben tot nu toe 5.5 :o afgevallen...door het sporten en gezond eten!

Mevr_Leila
08-05-2007, 13:19
Als je intens sport kan je spiermassa worden toegenomen...het kan zijn dat je dan op de weegschaal zwaarder weegt....maar treur niet :hadj: de centimeters rond je heupen, dijen en bovenbenen worden wel minder en steviger.............Good Luck :goedzo:

niedra
08-05-2007, 15:20
Dat zou kunnen gebeuren...maar ik val ermee af...ben tot nu toe 5.5 :o afgevallen...door het sporten en gezond eten! na hoeveel weken is dit het geval

Mevr_Leila
08-05-2007, 15:25
bij ieder is het anders...bij mij binnen 6 weken

niedra
08-05-2007, 15:25
Kan dat, dat je aankomt doordat je ''spiermassa" (in dit geval benen,bovenbenen) toeneemt? hier was en ben ik dus zoo bang voor, maar daarom moet je niet te zwaar steppen,

lala_oujdia15
08-05-2007, 15:55
wat is steppen nou eigenlijk? ik lees hier dat het goed is voor de bovenbenen/dijen en daar wil ik juist vanaf.

niedra
09-05-2007, 08:55
Dat zou kunnen gebeuren...maar ik val ermee af...ben tot nu toe 5.5 :o afgevallen...door het sporten en gezond eten! hoe vaak step jij in de week?? want ik moet zeggen heb 8 dagen achter elkaar gestept en toen ik gister weer wou steppen kreeg ik last van mijn kuiten, normaal voelde ik mijn kuiten nooit als ik ging steppen en gister wel, dus heb ik gister maar even over geslagen.

Mevr_Leila
09-05-2007, 09:13

Ik step normaal elke dag...( 's weekends ligt eraan of ik weg ben of niet ) zoals gister heb ik niet gestept...omdat ik last had van mijn bovenbenen ( spierpijn ) Het is goed dat je niet bent gaan steppen je moet je benen even de rust geven maar meid je bent wel goed bezig hoor, als je spierpijn voelt :goedzo: