Bekijk originele versie : Scheld je man je wel eens uit bij ruzie???
:jammer: :jammer: Getrouwde vrouwen,
Wou effe vragen of jullie mannen jullie ook weleens uitscheld voor dikke koe, ezwer, regnez, enz....
Groetjes.
:maf: het moet niet gekker worden
Leeyla22
07-05-2007, 22:14
dan breekt de hel los !
maar aaaaaaaf en toeeee als ik echt het bloed onder zn nagels vandaan haal zegt ie d
Dombo... en dan schrikt er nog zelf van, want hij weet......... :auw:
Doenya25
07-05-2007, 22:15
Schelden binnen het huwelijk hoort níet en kán níet....
Doenya25
07-05-2007, 22:26
Het huwelijk in de islam is een gezegend contract tussen de man en vrouw.. Waarin het geven en nemen is, en waarin hetgeen een lange levens reis is van liefde, samenwerking, harmonieen en genegenheid..
De Qoran legt deze relatie tussen man en vrouw uit in de volgende woorden:
"En onder Zijn Tekenen is het volgende: dat Hij voor jullie echtgenotes heeft geschapen uit jullie zelf en dat jullie rust bij hen zullen vinden en Hij heeft tussen jullie genegenheid en genade geplaatst." (soerah 30:21)
"Hij is het die jullie geschapen heeft uit één enkele persoon en (toen) heeft hij uit hem zijn vrouw geschapen zodat hij het plezier om met haar samen te leven zou beleven." (soerah7:189)
"Zij zijn lichaamsbedekking of levensvreugde voor jullie en jullie hetzelfde voor haar." (soerah 2: 187)
Man en vrouw zijn elkaars bedekking d.w.z zij ondersteunen elkaar, troostten elkaar, beschermen elkaar en elk past bij de ander zoals een kledingstukbij het lichaam past...
Dit benadrukt hun eenheid. Kleding is iets dat het lichaam bedekt en beschermt. Man en vrouw vullen elkaar aan...
Doenya25
07-05-2007, 22:30
Wou effe vragen of jullie mannen jullie ook weleens uitscheld voor dikke koe, ezwer, regnez, enz....
Groetjes.
Geef je echtgenoot aan dat het jou kwetst en dat het niet hoort, dat een moslim man zijn vrouw uitscheldt/ kwetst... en andersom ook niet natuurlijk...
Ghair insa Allah!
anisanisa
07-05-2007, 22:36
Groetjes.
wat erg voor je meid,ik krijg er echt een brok van in mn keel :(
waarom doet een man zoiets in godsnaam hij moet toch weten dat hij
daarmee zn vrouw pijn doet!
praat er met m over meid,geef aan dat je het niet leuk vind.
ik hoop echt voor je dat hij er mee ophoud.
excesivo
07-05-2007, 23:24
Allahi7fed, dat hoort niet in een huwelijk
Tetouania25
07-05-2007, 23:39
Ik hoorde laatst een man in het berbers nogal tegen z'n vrouw uitvallen, maar ik begreep niet alles. Wat ik luid en duidelijk verstond was dat ie "kehba" tegen haar zei. Ze zaten ook in de tram en ze waren een halte te ver doorgereden, dat begreep ik uit hun woordenwisseling. Hij was daarom boos op haar geworden. Die arme meid wist niet waar ze kijken moest, ze ging gewoon ergens anders staan. Het was echt zo'n boer met een kop waar je een pan tegenaan zou willen knallen.
anisanisa
07-05-2007, 23:41
Ik hoorde laatst een man in het berbers nogal tegen z'n vrouw uit te vallen, maar ik begreep niet alles. Wat ik luid en duidelijk verstond was dat ie "kehba" tegen haar zei. Ze zaten ook in de tram en ze waren een halte te ver doorgereden, dat begreep ik uit hun woordenwisseling. Hij was daarom boos op haar geworden. Die arme meid wist niet waar ze kijken moest, ze ging gewoon ergens anders staan. Het was echt zo'n boer met een kop waar je een pan tegenaan zou willen knallen.
:jammer:
casawia87
07-05-2007, 23:51
O wat erg :jammer:
Wat een kut vent :ego:
kalimaat
07-05-2007, 23:52
Ik hoop nooit zo een man te hoeven trouwen, wat een niveau zeg!
Felicity
07-05-2007, 23:57
En dat is dan de man van je kinderen :jammer:
Hoe kun je je vrouw een h*** noemen :moe:
Allah ihdi maglak
En dat is dan de man van je kinderen :jammer:
Hoe kun je je vrouw een h*** noemen :moe:
Allah ihdi maglak
Dat is dus het ergste wat een man tegen zijn vrouw kan zeggen, erger dan dit kan denk ik niet. Hij is degene die je maagdelijkheid heeft ontnomen en uitgerekend hij noemt je dan een h0er.:(
Allah athiesemma ek erhieth
Een man die zijn vrouw uitscheld heeft gewoon geen respect !!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.