Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar zijn de Moslims?????????????

Pagina's : [1] 2 3

ainasserdoune
15-09-2003, 10:58

Salamoealikoem broers en zusters. Ik heb alleen maar een paar vragen:waar zijn we als moslims??wat moeten we doen om ons image te verbeteren heeft iemand een antwoord? nattuurelijk niet. Als iemand een overtuigend antwoord heeft, dan....

babyvanbelisma
15-09-2003, 11:02
doe gewoon je best om een moslim te zijn volgens de koran en niet volgens mensen, dan ben je op het rechte pad. Als iedereen dat doet, zullen mensen zien dat de islam een geloof van vrede is..

ainasserdoune
15-09-2003, 11:04
je hebt wel gelijk maar mensen doen dat niet vooral in europa, ze noemen zich moslims maar praktijk?helemal niet en je weet alles.

babyvanbelisma
15-09-2003, 11:07
Ja precies. dus dat is eigenlijk het beste wat we allemaal kunnen doen. Begin gewoon bij jezelf en als iedereen dat doet komen we heel ver. Mensen zullen inzien hoe de islam echt is en er zullen meer mensen bekeerd worden met zachte hand. Maar helaas zijn veel mensen alleen in naam moslim. geen mens is perfect, ook een moslim niet maar we kunnen het altijd proberen.

ainasserdoune
15-09-2003, 11:11

Ik doe mijn beste om een echt moslim te kunnen worden.Het is wel moeilijk maar niet onmogelijk.

babyvanbelisma
15-09-2003, 11:21
Nee jij bent een onwetende. Denk je nou echt dat dát moslims zijn? Alleen maar omdat ze hun baard laten staan en tegen amerikanen zijn? Kijk wat ze doen met vrouwen, kijk wat ze doen met de mooie (halal) dingen van het leven.... Ik zou me eerst maar wat beter verdiepen in waar deze mensen verantwoordelijk voor zijn voordat je begint te brullen dat zij ons lichtende voorbeeld moeten zijn... Nooit, NOOIT zal ik een voorbeeld aan die ratten nemen!

Heiba
15-09-2003, 11:24
Salamoe alaikoem, Insha' Allah kom ik een van deze dagen met het antwoord op dit vraagstuk, ik wil graag een initiatief beginnen, ben er mee bezig, als je oprecht geinteresseerd bent mag je me pm-en!

Heiba
15-09-2003, 11:30
Origineel gepost door Defender Wees gewoon Moslim: Leef volgens de Koran en blijf consequent. Houdt de wetten van het land waar je je bevindt, wees vriendelijk tegen iedereen, ook al zijn het heidenen. Hou je ver van extremisme, dat het gezond verstand en de woorden van God verdoezelt. Geef het goede voorbeeld en wees vaooral niet scheinheilig. Ik ken vele moslims die zo zijn...ze hebben mijn respect...helaas blijken ze op dit forum een uitzondering Applaus!!!! :hoera:

ainasserdoune
15-09-2003, 11:36
Maar luistrer goed, er zijn toch slechte mannen maar ook slechte vrouewn.kijk wat doen Sommige vrouwen tegen hun mannen!!!echt niet te geloven wallah.dat wil niet zeggen dat ik tegen vrouwen ben maar het is de waarheid. Bij de andere kant zijn er mannen die ....ik weet niet wat ik moet zeggen, slecht voorbeeld van moslims,achterlijke mannen met de ideen van de jaren 60 of 70:Vrouw mag niet werken dat is Haram,maar als ze werkte moet ze al wat ze verdient aan haar man geven, dat is niet haram ????!!!!!! Volgens de Koran en Hadith vrouw is gelijk aan man, maar mensen hebben een verkeerd begrip van dit idee vooral van de kant van vrouwen,altijd IMANCIPATIE, maar welke imancipatie bedoel je?islamitische imancipatie?of nederlandse imancipatie waar man wordt als een MONIKA, hij mag niks zeggen tegen zijn vrouw hij wordt een spectator in zijn huis ...... Kortom, er zijn goede vrouewn maar ze zijn niet gelukt, ze zijn getroud met RAMPEN en er zijn goede mannen die willen rustig leven maar met wie? LAWAFI

Heiba
15-09-2003, 11:37
Origineel gepost door antimadkhali sjeikh defender is een ongelovige... en cutey is een naiefe meisje die voor hem klapt. Dat is het grote probleem met de moslimjeugd van tegenwoordig ze geloven een zionist maar wantrouwen een moslim... Sorry hoor, naief ben ik zeker niet, sta met beide benen op de grond en ik ben ten allen tijden realistisch. Vaak kan ik niet inkomen in de uitspraken van defender, maar dit maal heeft ie de spijker op de kop geslagen!

ainasserdoune
15-09-2003, 11:43
Zouina hadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Khanoussi
15-09-2003, 12:01
Waarom ga je niet gewoon met hem in discussie , of ben je bang dat je het onderspit delft ?

babyvanbelisma
15-09-2003, 12:02
Kijk naar de titel van deze topic. En kijk dan waar jullie mee bezig zijn. :tranen: Het is een halve pagina goed gegaan....:jammer:

babyvanbelisma
15-09-2003, 12:07
Origineel gepost door antimadkhali Ik discussieer niet met joodse zionisten. De enige taal tussen mij en de vijand van Allah is het zwaard. Hoe durf je mij te vragen te discussieren met iemand die de joodse kindermoordenaars beschermt en hun daden goedpraat. Ga jij ook discussieren met iemadn die je kind heeft vermoord of je moeder heeft verkracht?.... :tranen: Allah swt vergeef hem voor zijn haat, hij is onwetend....

Heiba
15-09-2003, 12:09

Origineel gepost door antimadkhali Luister domme jood. Aan jouw wordt niks gevraagt. Ik begin geen discussie met mensen die de misdaden van de joodse kindermoordenaars goed praten. Wat dat betreft zwijg ik joden dood. :kwaad: INDAMMEN! Gedraag je eens even! Wie denk jij dat JIJ bent om op mensen te oordelen! Laat dit over aan Allah swt op de dag des oordeels! En scheer niet alle Joden over 1 kam, want niet alle Joden zijn zinonisten!

Pagina's : [1] 2 3