Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : andere foto, lelijkerd, andere foto lelijkerd!!!!!!

Pagina's : [1] 2

fatimael
30-07-2002, 15:09

Oké, uit verveling en ook wel een beetje ergernis :kwaad: Wie is het met me eens om lelijkerd te "dwingen" om een mooiere foto te plaatsen....(ik bedoel zijn avater, een vieze foto, heb je echt geen mooiere????) Wie is het er met mij eens?????? :rolleyes: PS: lelijkerd, je mag me later bedanken...... no hard feelings... :zwaai:

LELIJKERD
30-07-2002, 15:13
waar heb jij het over, ik behoud deze foto en daarmee is het finito met dat gezeik van jou, een andere foto van mij zijn jullie niet waard :D

lynamina
30-07-2002, 15:15
Ha ha ha die fatimael die me in t privé ***** noemde...(ik weet echter ni meer why, enfin..) Zoveel praat waarom begin jij niet met je picca tentoon te stellen?

HAJET75
30-07-2002, 15:16
ik ben het HELEMAAL met je eens hoor ene ik heb nog steeds een mooie T-shirt voor die jongen maar hij wil hem niet hebben omdat ik hem heb gekocht bij de Wibra ik bedoel dat is toch geen reden?? Lelijkerd,...........duifje.......schatje van mijn hartje doe een T-SHIRT aan!!

LELIJKERD
30-07-2002, 15:17

Origineel gepost door HAJET75 ik ben het HELEMAAL met je eens hoor ene ik heb nog steeds een mooie T-shirt voor die jongen maar hij wil hem niet hebben omdat ik hem heb gekocht bij de Wibra ik bedoel dat is toch geen reden?? Lelijkerd,...........duifje.......schatje van mijn hartje doe een T-SHIRT aan!! ik wil SHIRT van BOSS niet van wibra ik beloof jullie, als jullie een foto plaatsen, zal ik een andere van mij plaatsen, I MEAN IT !

fatimael
30-07-2002, 15:21
Origineel gepost door Emshoom hahahahaha, plaats jij maar eerst zelf een foto, dan zullen we verder praten :D Als ik hier een foto zou plaatsen , dan worden jullie allemaal verblind door mijn beauty,hihihihih. Oh ja, lelijkerd, als je toch kiest om een foto te plaatsen, dan neem je toch je MOOISTE foto, toch???? en als dat jouw mooiste is, is het maar zielig met jouw gesteld. PS: ik ben maar aan het dollen, ik verveel me !!!!

Schorpioentje
30-07-2002, 15:23
Origineel gepost door HAJET75 ik ben het HELEMAAL met je eens hoor ene ik heb nog steeds een mooie T-shirt voor die jongen maar hij wil hem niet hebben omdat ik hem heb gekocht bij de Wibra ik bedoel dat is toch geen reden?? Lelijkerd,...........duifje.......schatje van mijn hartje doe een T-SHIRT aan!! Hij wilt ze3ma zijn body laten zien........:hihi:

Schorpioentje
30-07-2002, 15:24
Origineel gepost door LELIJKERD een andere foto van mij zijn jullie niet waard :D Hahaha.....je bent zo lachwekkend knulletje.....we willen jou foto niet eens zien.

Sarahsalima
30-07-2002, 15:31
HEY HEY HEY doe eens wat aardiger tegen mijn lelijkerd zo ugly is hij toch ook weer niet, anders moeten jullie maar niet op hem gaan reageren, als jullie toch niks liefs te zeggen hebben tegen hem

fatimael
30-07-2002, 15:31
ik ben geen themsjount!!!!!!

Angel_fatima
30-07-2002, 15:39
ischek ajemshoen watejid boe faakesgher?

lynamina
30-07-2002, 16:00
Origineel gepost door fatimael ik ben geen themsjount!!!!!! HA HA HA HA HA HA HA HA YES YOU ARE!!! Themsjount!!! :giechel: :giechel:

fatimael
30-07-2002, 16:01
als ik een temsjount ben , ben jij een hafrita!!!! hihiaaaahihiaaaaaa hafrita

lynamina
30-07-2002, 17:01
Seg wa is het nu??? Een Hafrita of een b**** zoals je me privé even hebt gemeld???

lynamina
30-07-2002, 17:02

Ik stop nu met werken Fatimael maar misschien tot morgen dan kun je me gelijk vertellen hoe de vork aan de steel zit Ciao ciao

Pagina's : [1] 2