Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde..>sex....>bedrog

jaliel
07-05-2007, 16:52

Keer op keer leees ik hier hoe men elkaar misleid en liefde misbruikt , hoe kan het zo ons vergaan zijn dat we niet meer weten wat liefde betekent of iemand misleiden en zo ver te krijgen haar/hem te misleiden terwijl iedereen bewust is van dat allah swtl bestaat . IK HEB NIKS TEGEN LIEFDE MAAR WAT IK HIER MEESTAL LEES IS GEEN LIEFDE MAAR MEER EEN SPEL EN MEN ZWEERT MET WALLAH ALS OF HET WATER IS Waarom is het zo moeilijk om gewoon eerlijk te zijn tegen elkaar , Ismen dan niet bewust dat ieder van jullie zelfde geloof heeft en dat er dag komt dat je moet verantworden tegen over die gene wie je misleid hebt of gebruikt hebt , Liefde hoort puur en eerlijk te zijn en zeker moet je zuinig der op zijn want wat je een andere aandoet kan ook bij jou aangedaan worden en dan roept men heel makelijk waarom ik en is vergeten wat hij of zy zelf heeft in verleden gedaan ELKAAR ADVIES GEVEN IS GOED MAAR VERGEET NIET WELKE ADVIES JE GEEFT WANT ALLAH SWTL VERGEET HET ZEKER NIET WE LEVEN IN WERELD DAT ZWAAR IS EN TE MODERN MAAR VERGEET NIET ELKE RELATIE DIE JE AANGAAT MOET JE OOK MET EEN PUUR HART AAN GAAN EN ZEKER MET EEN SCHONE GEWETEN , Doe je dat niet dan ben je verdoemd om in pijn te leven en aan het einde zal je nog meer verdriet hebben dan je al voorheen hebt MAG ALLAH SWTL ONS BEHOEDEN VOOR DE MISLEIDENDE ONDER ONS WANT DAT ZIJN ER VEEL . KIJK GOED IN DE SPIEGEL WAAR JE MEE BEZIG BENT EN STA DER BIJ STIL