Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ondernemers over de grens meldt u zich

antiapartheid
07-05-2007, 13:35

Geachte ondernemers of aanstaande ondernemers,grote groepen ondernemers in de vorm van Holdings storten op de marokkaanse markt wat natuurlijk gezond is,maar waar blijven wij, hier een oproep tot u,spreekt uw dit aan meldt zich vrijblijvend om tot een eenheid te vormen. en onze steentje bij te dragen aan marokko.Het help natuurlijk om alle zaken uit een te zetten zo ondernemingsplan, en tegenwoordig is het een must , maar de meeste ondernemingen die vandaag de dag multinationals zijn,zijn vaak uit het niets of uit en een manszaak onstaan ...tig jaren geleden. om vandaag de dag iets van dit kaliber te starten, is men veroordeelt om te komen tot een samenwerkende groep belangstelenden met eigen vermogen en een dosis zelf vertrouwen wat vaak holding wordt genoemd houdersmaatschap op basis van aandelen. belangstelenden hier omtrent zijn van harte welkom.meer hierover jamalchakroni@hotmail.com.

mohamed_m3
12-05-2007, 00:10
ik wens jou veel succes jamal met jou oproep. Ik hoop dat veel marokkanen wakker worden en samenwerken voordat het te laat is. In Nederland is geen toekomst meer voor een gewone marokkaan die zijn kosten eerlijk wil verdienen. Marokko begint in beweging te komen wat economisch betreft en heeft ons daar bij hard nodig, nogmaals alleen kom je niet verder, dus ik raad iedereen aan die een zaak wil beginnen hier of in marokko, gaat samenwerken met zijn broeders, alghair fie aljama3a. mome@live .nl

brownie74
12-05-2007, 00:25
Geachte ondernemers of aanstaande ondernemers,grote groepen ondernemers in de vorm van Holdings storten op de marokkaanse markt wat natuurlijk gezond is,maar waar blijven wij, hier een oproep tot u,spreekt uw dit aan meldt zich vrijblijvend om tot een eenheid te vormen. en onze steentje bij te dragen aan marokko.Het help natuurlijk om alle zaken uit een te zetten zo ondernemingsplan, en tegenwoordig is het een must , maar de meeste ondernemingen die vandaag de dag multinationals zijn,zijn vaak uit het niets of uit en een manszaak onstaan ...tig jaren geleden. om vandaag de dag iets van dit kaliber te starten, is men veroordeelt om te komen tot een samenwerkende groep belangstelenden met eigen vermogen en een dosis zelf vertrouwen wat vaak holding wordt genoemd houdersmaatschap op basis van aandelen. belangstelenden hier omtrent zijn van harte welkom.meer hierover jamalchakroni@hotmail.com. heb je een plan ? ik heb een paar ideeen maar die kosten geld...veel te veel voor 1 of 2 mensen. wat mij verontrust is dat een stad als marrakech niet meer in handen is van marokkanen maar van fransen. al de riads zijn opgekocht door fransen:moe: andere steden zullen volgen

Rair&lovely
12-05-2007, 18:05
heb je een plan ? ik heb een paar ideeen maar die kosten geld...veel te veel voor 1 of 2 mensen. wat mij verontrust is dat een stad als marrakech niet meer in handen is van marokkanen maar van fransen. al de riads zijn opgekocht door fransen:moe: andere steden zullen volgen Helemaaal mee eens..Er zijn wel ideeen maar het kost een kapitaal...je hebt daarom mensen nodig betrouwbaare en mensen die een kapitaaltje hebben..

brownie74
12-05-2007, 18:24

Helemaaal mee eens..Er zijn wel ideeen maar het kost een kapitaal...je hebt daarom mensen nodig betrouwbaare en mensen die een kapitaaltje hebben.. inderdaad er zijn nog veel dingen die in Marokko kunnen gerealiseerd worden maar het is moeilijk om mensen te vinden in beide categorieen:) bovendien moet je rekening houden met de plaatselijke ambtenaren

mohamed_m3
17-05-2007, 15:22
maar als iedereen zo praat komen wij niet verder, kom dan een afspreek-punt regelen hier in nederland voor mensen die geintresseerd zijn waar wij regelmatig bijelkaar kunnen komen en de problemen kunnen bespreken. jamal chakroni heeft al een begin gemaakt met zijn oproep hier.

m0cr0_007
17-05-2007, 15:48
hahahahahha marokkanen samenwerken, geloven jullie hetzelf :haha:, voordat je het weet zit er een snitch tussen die het plan pakt, naar een investeerder stapt en het sneller op poten zet en zo zit de rest met de gebakken peren :haha: leuk verhaal over multinationals etc, idd die zijn opgericht als eenmanszaken heheh, maar die mensen wisten wel wat ze wilden doen, met passie en geloofden er volledig in...jij hebt geen plan niks het is zeker niet zo dat als je een paar koppen bij elkaar steekt er wat geweldigs uitkomt, je moet er expertise in hebben, ervaring als dat mogelijk is, connecties kortom gat in de markt

Mocrobrains
17-05-2007, 15:52
Salaam alekuim, Zo moet het inderdaad, wees serieus en maak goede afspraken. Ik hou deze topic in de gaten en als het zover is dan doe ik mee. Alekuim salaam

mohamed_m3
17-05-2007, 16:27
er bestaan gelukkig nog goede serieuse marokkanen, die iets willen bereiken en samenwerken,en als er een snitch tussen zit, zoals jij dat noemt, laat hem dan gaan hij heeft het gered, hij kan het verder zelf en is er weer eentje geholpen verder te gaan en zo gaat het door.

mohamed_m3
27-05-2007, 19:02
beste mensen die al een eigen zaak hebben, en ervaring in export, help aub uw broeders die een droom hebben en die graag een eigen zaak willen starten.

antiapartheid
28-05-2007, 18:01
Geintreseerde die serius mee willen met boven vermelde ideeen meldt u zich aan bij antiapartheid bovenaan. mvg

moximo
31-05-2007, 23:28
ik ben al jaren bezig met een eigen onderneming en al jaren opzoek naar een geschikte partner (ICTer, Handelaar en talenknobbel) met lef, met ballen (en een beetje geld), maar tevergeefs! Ik had mijn plannen voorgelegd aan een investeringsmaatschappij en die geloogde keihard in mijn plan, maar wou meer macht, heb ik geen zin in. mijn plan is inmiddels ingekrompen tot een tiende van het origineel, maar incha'allah, met een beetje geduld, stapje voor stapje, wordt mijn eind doel gehaald! iemand nog interesse? ;-)