Bekijk originele versie : Minister Israël: doden Arafat een optie
De Israëlische vice-premier Olmert sluit niet dat Israël Yasser Arafat zal doden. Het Israëlische kabinet besloot vorige week, tot woede van de internationale gemeenschap, om Arafat "in beginsel" te verbannen, maar volgens Olmert is dat maar één optie.
"Doden is er ook een", aldus Olmert, die gezien wordt als een vertrouweling van premier Sharon. In Ramallah en Nablus gingen vandaag opnieuw duizenden Palestijnen de straat op om hun steun te betuigen aan de Palestijnse leider.
De Amerikaanse minister Powell heeft herhaald dat de VS het Israëlische plan om Arafat uit te schakelen, niet steunt..
Bidawi_Mazlot
15-09-2003, 01:03
Origineel gepost door buddy
De Israëlische vice-premier Olmert sluit niet dat Israël Yasser Arafat zal doden. Het Israëlische kabinet besloot vorige week, tot woede van de internationale gemeenschap, om Arafat "in beginsel" te verbannen, maar volgens Olmert is dat maar één optie.
"Doden is er ook een", aldus Olmert, die gezien wordt als een vertrouweling van premier Sharon. In Ramallah en Nablus gingen vandaag opnieuw duizenden Palestijnen de straat op om hun steun te betuigen aan de Palestijnse leider.
De Amerikaanse minister Powell heeft herhaald dat de VS het Israëlische plan om Arafat uit te schakelen, niet steunt.
Ach van mij mogen ze die zakkenvuller gelijk neerschieten...wat heeft hij betekend voor de palestijnse bevolking?....jah hij was terrorist en heeft ff de man uitgehangen....nee tot nu toe?!....helemaal geen sh*t....gewoon afschieten die viezerik en hopelijk zullen de hamas en hun concurrenten revange grootschalig nemen...het is toch allemaal klote dus waarom niet een paar maanden lang een grootschalige oorlog zodat wij eindelijk in rust kunnen leven op aarde en/of hiernamaalse.
Fu.ck that shit
Nou nou,
een kwaadaardig verbond tussen rukkertje en deflowerdje :p
kom op boys, jullie weten wel beter hoor, er staan amerikaanse belangen op het spel in de regio, dat betekent maar één ding: Sharon en zijn regering moeten diep vooroverbuigen en met hun handen de kaken van hun billen spreiden voor George W. Bush & Oilcompany's, er is nu geen tijd voor zionistische natte dromen of Sharon's egotripperij.
:zwaai: Sword
Origineel gepost door Defender
Je maakt een vergissing sword.....het leven van Yassir bibberlip hangt aan een klein draadje. Het mes om dat draadje al dan niet door te snijden heeft niet Sharon, en ook niet Bush....
wie dan wel deflowerdje?
Het feit dat je het antwoord niet weet, geeft aan dat je niet weet hoe de zaak in elkaar zit. Je ziet het wel als het zo ver is. Maar het was beter voor veel mensen om niet zo lang te wachten.
Het feit dat je het antwoord niet geeft, wijst aan dat je uw eigen zionistische natte dromen voor waarheid aanneemt.
Yasser Arafat is onaantastbaar en verboden terrein voor de jeukende moordenaarshanden van Sharon & Colonisten !
Bidawi_Mazlot
15-09-2003, 17:19
Uit het feit dat ze er alleen op speculeren en het niet gewoon doen kan Arafat opmaken dat het zo'n vaart niet zal lopen. Israel zal hem nu niet uitzetten/liquideren zo lang de Amerikanen geen groen licht geven. Israels uitspraken wijzen op iets anders. Maar dat hoef ik die vos van een Yassir niet te vertellen waarschijnlijk.
Heb jij wel eens jouw baas groen licht gegeven om een beslissing te nemen?....what the fu.ck R U talking about?!?....zionisten zijn heer en meester op deze wereld dus Amerika moet spellentje meespelen zodat we nog het verschil zien tussen the U states of A en hun baas ZION. Hun communicatie is waterdicht en ze willen ons doen geloven dat zionistisch isreal apart staat van the USA. Als ze sh.it zagen in Jatter Arafat dan hadden ze allang zijn moer naar de klote geholpen.....provoceren en conclusies trekken is hun bekokstoofde plan.
Fu.ck them all
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
Heb jij wel eens jouw baas groen licht gegeven om een beslissing te nemen?....what the fu.ck R U talking about?!?....zionisten zijn heer en meester op deze wereld dus Amerika moet spellentje meespelen zodat we nog het verschil zien tussen the U states of A en hun baas ZION. Hun communicatie is waterdicht en ze willen ons doen geloven dat zionistisch isreal apart staat van the USA. Als ze sh.it zagen in Jatter Arafat dan hadden ze allang zijn moer naar de klote geholpen.....provoceren en conclusies trekken is hun bekokstoofde plan.
Fu.ck them all
als de zionisten heer en meester waren op deze wereld mijn beste broeder dan had er op de Tempelberg allang een synagoge gestaan hoor!
Bidawi_Mazlot
15-09-2003, 17:43
Origineel gepost door sword
als de zionisten heer en meester waren op deze wereld mijn beste broeder dan had er op de Tempelberg allang een synagoge gestaan hoor!
Ik twist niet maar trek mijn eigen coclusies, Allah(swt) beschermt deze religie en het zijn niet jij of ik die een synagoge tegen houden, denk daar maar eens overna.
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
Ik twist niet maar trek mijn eigen coclusies, Allah(swt) beschermt deze religie en het zijn niet jij of ik die een synagoge tegen houden, denk daar maar eens overna.
alle hedendaagse gebeurtenissen verklaren met de koran als bron is een dwaling van jewelste, denk daar maar eens over na !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.