Bekijk originele versie : Picca van Lieve Meisje ....1 min.!!!!!!
Hey mensen is zij lief of is zij lief? :D
Deze picca blijft maar voor 1 minuut
*en weg was ie.....
:Iluvu:
LieveMeisje
30-07-2002, 14:45
ohhhhhhhhhhhhh myyyyyyyyyyy godddddddddd, mijn PICAAAA :D wat doe je hier godsnaam mannnnnnnnnnnn :hihi: haalt mijn picaa WEGGGGGG :D haahahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaa JOKE !!!!!
Origineel gepost door LieveMeisje
ohhhhhhhhhhhhh myyyyyyyyyyy godddddddddd, mijn PICAAAA :D wat doe je hier godsnaam mannnnnnnnnnnn :hihi: haalt mijn picaa WEGGGGGG :D haahahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaa JOKE !!!!!
Is dat echt jou foto?
Hij is al weggehaald... ;)
Origineel gepost door Wamen
Is dat echt jou foto?
Yep..isn't she kjoet :D :Iluvu:
LieveMeisje
30-07-2002, 14:49
wuhaahahahahahaa.... ja dat is mijn picaaa... ziet ik er een lief uit dan?????? volgens mij niet hoor :D
DintelOx
30-07-2002, 14:49
nah jah mag ik heb hem niet gezien???
Origineel gepost door DintelOx
Ik heb hem lekker gezien
LieveMeisje
30-07-2002, 14:50
heeeeeey asri zet me foto nog een keer hier voor een 2 min okaay a puppie van me :D :hihi:
wuhaahahahahahaa.... ja dat is mijn picaaa... ziet ik er een lief uit dan?????? volgens mij niet hoor :D
Waarom plaatst Asri jou foto en waarom plaats je het zelf niet :confused:
Origineel gepost door DintelOx
Euh...ik weet niet of dat mag van LieveMeisje...:rolleyes:
Maar misschien als ze wil ...ga ik het nog een keer plaatsen
Ik vind dat iedereen deze bjoetie mag zien...eigenlijk :D :Iluvu:
Origineel gepost door Wamen
Waarom plaatst Asri jou foto en waarom plaats je het zelf niet :confused:
Nou kijk het was eigenlijk een weddenschappie...ze zegt dat ze niet zo mooi is maar het is integendeel...dus daarom plaatste ik deze Picca van der...Zij is mooi of niet? :Iluvu:
Origineel gepost door Asri
Nou kijk het was eigenlijk een weddenschappie...ze zegt dat ze niet zo mooi is maar het is integendeel...dus daarom plaatste ik deze Picca van der...Zij is mooi of niet? :Iluvu:
Ja ze zie er goed uit en jou foto wanneer krijgen we het te zien?
Origineel gepost door Emshoom
ook deze opmerking verbaasd me niks :D
Zo te zien ben je altijd verbaasd over mij :D
LieveMeisje
30-07-2002, 14:54
ik kan mijn picaa niet hier zetten en ik weet het niet hoe dat werkt :( dusme puppie doet het wel voor me :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.