Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : super jema's!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

hansie
30-07-2002, 14:14

selem allemaal, vinden jullie het ook niet dat onze jema's top/super jema's zijn?? ze doen het huishouden,koken wassen maar het belangrijkste is dat ze het gezin bij elkaar houden. i don't know about you all but ik vind dat we super jema's hebben thank god for that. ik heb echt veel respect voor onze moeders als je eens weet wat de meeste van onze marokkaanse vrouwen vroeger hebben meegemaakt en hoeveel sbar ze hadden ewilieeeee je schrikt je dood man. ik zou het in ieder geval niet hebben volgehouden. het geduld dat ze hadden en nog steeds hebben. voor alle moeders die vroeger een ****ed up leven hebben gehad en natuurlijk alle moslims op deze aarde een plaatsje in de hemel krijgen thallaou

fikriaatje
30-07-2002, 14:18
Ik weet niet hoe het met andere moeders zit,maar ik heb echt een supermoeder!!!!!!!! MAMA I LOVE YOU!!!!!! Zo dat moest ik even kwijt!!!

Schorpioentje
30-07-2002, 14:20
Ik hou ook heel veel van mijn moeder. Ze heeft zoveel meegemaakt en ze is nog steeds zo sterk. Mams.....ik hou van je.. :blauwkus:

hansie
30-07-2002, 14:23
bijna elke moeder heeft iets meegemaakt and i love my jema ook

LieveMeisje
30-07-2002, 14:28

ik ben trots op mijn moeder, mijn moeder hebben een hele moeilijk tijd in haar leven.... maar nu gaat ze beter hamdoelilah... jemma i love you

hansie
30-07-2002, 21:35
nou ja zeg zo weinig

hansie
30-07-2002, 21:36
dit is voor onze jema's niemand die iets wil zeggen over zijn haar jema dat menen jullie toch niet mensen kom op man

igzeneej
30-07-2002, 21:51
Nu me moeder enz op vakantie zijn merk ik wel hoeveel zij eigenlijk wel niet doet ! ...Het huis is niet vaak clean meer :D Dus ook ik zeg het : Mama I love you !

fatimab
30-07-2002, 21:52
mijn moeder is het dierbaarste dat ik op deze wereld heb en ik hou ontzettend veel van haar, ook al hebben we ons ups and downs ik hou van haarrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Iluvu:

respectvol
30-07-2002, 22:07
IK heb een supermama en ik kan niet zonder haar. Om onze moeder te laten zien hoe veeeel we van haar houden, moeten we zo veel mogelijk gehoorzaam zijn aan haar want ze wil het beste en aller beste voor ons.......Mama I love You!!!!!!!!!

hansie
30-07-2002, 22:08
oke dan jema's we love you

igzeneej
30-07-2002, 22:10
...hou jij ook van mij jema ?

Hindaatje
30-07-2002, 22:13
i love my mams too!!! :Iluvu:

hadja
30-07-2002, 22:17
Salaam oe aleikom wr wb, Bij deze ik hou ook heel veel van mijn mama!!! Ik heb echt respect voor alle moeders,vaak zijn het sterke vrouwen die veel sbar hebben en wijsheid.... Ik hoop dat ik later ook zo'n mama zal zijn inscha allah. Moge allah het mij vergeven voor de keren dat ik boos of kattig reageerde als ze me wat vroeg..want de islam zegt de djenna ligt aan de voeten van je moeder(bij wijze van) Wees goed voor jullie moeders allemaal,ze is een van de weinige die het beste voor je wilt. Wa aleikom oe salaam wr wb, :zwaai:

Nawel22
30-07-2002, 22:18

I love my mom to the bone! She's my mom, sister, friend and soulmate. She's the best! And just like all moms she always wants the best for her kids and although we drive her crazy sometimes, I'm sure she loves us to bits. MAMA IK HOU VAN JOU!

Pagina's : [1] 2