Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vandaag is het zover!!

aliyaah
07-05-2007, 09:54

Vandaag gaat mijn grote kereltje voor het eerst naar de echte grote school!!! Wat gaat de tijd snel, net was hij nog baby en nu is hij alweer bijna 4 jaar (tbarkelah)! Deze week heeft hij nog de gewenningsdagen, dus vanmiddag mag ik samen met hem naar zo'n gewenningsmiddag. En vanaf 15 mei mag hij officieel naar school.....:banana: Ik vind het spannend voor hem en ik ben echt benieuwd hoe hij het zal doen, hij is wel voorheen naar een kdv geweest.

boug85
07-05-2007, 09:55
oooooooooh spannendddd:hoera: Geef hem en je kleine meid maar een dikke kus van me:sjans:

Helinim
07-05-2007, 09:56
HIj is voorheen naar kdv geweest ik denk dat hij het niet moeilijk zal hebben, het is gewoon ff wennen aan de leraar en kinderen.

aliyaah
07-05-2007, 09:57
oooooooooh spannendddd:hoera: Geef hem en je kleine meid maar een dikke kus van me:sjans: Kleine meid?:rolleyes: Ik denk dat je me ziet voor mijn naamgenootje?:hihi: Ik heb geen kleine meid! Ik heb wel 2 grote meiden!!:D Thnx:kus:

aliyaah
07-05-2007, 09:58

HIj is voorheen naar kdv geweest ik denk dat hij het niet moeilijk zal hebben, het is gewoon ff wennen aan de leraar en kinderen. Dat denk ik ook (hoop ik!)...

boug85
07-05-2007, 09:59
Kleine meid?:rolleyes: Ik denk dat je me ziet voor mijn naamgenootje?:hihi: Ik heb geen kleine meid! Ik heb wel 2 grote meiden!!:D Thnx:kus: ooh sorry ik dacht dat je iemand anders was:hihi:

Helinim
07-05-2007, 10:02
ooh sorry ik dacht dat je iemand anders was:hihi: :hihi: bougie

aliyaah
07-05-2007, 10:02
ooh sorry ik dacht dat je iemand anders was:hihi: Dacht ik al!:hihi: Is niet erg hoor :kus:

boug85
07-05-2007, 10:04
:hihi: ik dacht andere alliya.. ze heeft ook een zoontje van 4 en is net bevallen van een dochtertje Lina.. ik dacht dus dat zij dat was:haha: kan gebeuren op deze vroegen maandag ochtend.. Maar wel spannend zeggg!! ook heel emotioneel:( kan me niet voorstellen hoe ik zal zijn als samia naar school moet

Helinim
07-05-2007, 10:07
:hihi: ik dacht andere alliya.. ze heeft ook een zoontje van 4 en is net bevallen van een dochtertje Lina.. ik dacht dus dat zij dat was:haha: kan gebeuren op deze vroegen maandag ochtend.. Maar wel spannend zeggg!! ook heel emotioneel:( kan me niet voorstellen hoe ik zal zijn als samia naar school moet :haha: ik ga mee met Helin

aliyaah
07-05-2007, 10:07
:hihi: ik dacht andere alliya.. ze heeft ook een zoontje van 4 en is net bevallen van een dochtertje Lina.. ik dacht dus dat zij dat was:haha: kan gebeuren op deze vroegen maandag ochtend.. Maar wel spannend zeggg!! ook heel emotioneel:( kan me niet voorstellen hoe ik zal zijn als samia naar school moet Het is ook best wel heel emotioneel, net heb ik hem nog geknuffeld en ik vind hem nog zo klein......... voor de grote school!!!

wittewarda
07-05-2007, 10:08
spannend!! Ik wens hem veeel plezier vandaag en jouw veel sterkte, blijft toch beetje afscheid nemen van de peutertijd.

aliyaah
07-05-2007, 10:08
spannend!! Ik wens hem veeel plezier vandaag en jouw veel sterkte, blijft toch beetje afscheid nemen van de peutertijd. Dank je wel wittewarda!:kus:

ouasimagirl
07-05-2007, 10:13
Vandaag gaat mijn grote kereltje voor het eerst naar de echte grote school!!! Wat gaat de tijd snel, net was hij nog baby en nu is hij alweer bijna 4 jaar (tbarkelah)! Deze week heeft hij nog de gewenningsdagen, dus vanmiddag mag ik samen met hem naar zo'n gewenningsmiddag. En vanaf 15 mei mag hij officieel naar school.....:banana: Ik vind het spannend voor hem en ik ben echt benieuwd hoe hij het zal doen, hij is wel voorheen naar een kdv geweest. Oh wat leuk!!!:banana: Hoop dat hij het er naar zijn zin heeft:D

aliyaah
07-05-2007, 10:21

Oh wat leuk!!!:banana: Hoop dat hij het er naar zijn zin heeft:D Ik denk wel dat hij het naar zijn zin zal hebben, zijn 2 zussen zitten daar ook op school. En hij zal wel veel vriendjes en vriendinnetjes erbij krijgen!