Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help me draadloze internet verbinding valt steeds uit!!!

dounya7
06-05-2007, 22:14

Heey. .. ik heb een probleem met me internet verbinding ..! In de woonkamer hebben we een pc staan met internet, nou wou ik ook internet aan sluiten bij mij op de kamer. Ik heb een Wireless-G Broadband router gekocht en zo`n usb stick wat er bij hoorde. Ik heb nu gewoon internet op me eigen pc. Maar me verbinding valt steeds om de 10, 15 minuten uit! Ik krijg dan een melding van > Signaal sterkte: Laag! Als me internet verbinding uit valt bij mij op de kamer dan valt ie ook gelijk beneden uit! Na 4, a5 minuten doet ie het weer. :(help help help! Al vast bedankt :vrede:Khouloud

Justme_1983
07-05-2007, 02:00
Heey. .. ik heb een probleem met me internet verbinding ..! In de woonkamer hebben we een pc staan met internet, nou wou ik ook internet aan sluiten bij mij op de kamer. Ik heb een Wireless-G Broadband router gekocht en zo`n usb stick wat er bij hoorde. Ik heb nu gewoon internet op me eigen pc. Maar me verbinding valt steeds om de 10, 15 minuten uit! Ik krijg dan een melding van > Signaal sterkte: Laag! Als me internet verbinding uit valt bij mij op de kamer dan valt ie ook gelijk beneden uit! Na 4, a5 minuten doet ie het weer. :(help help help! Al vast bedankt :vrede:Khouloud Deze komt omdat je niet op je eigen netwerk zit, waarschijnlijk die van je buren ofzo. Maak van je eigen netwerk de default netwerk :goedzo: