Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..Een Tip HOe je een Jongen Mateloos Kan irriteren!!...

Pagina's : [1] 2

SweetRose
14-09-2003, 23:04

Geloof me of geloof me niet..whatever..lees ff de tip...:D....dat is dus..als een jongen 'aandacht' trekt van jou..weet je dan hoe je 'm kan ambetant doen voelen????....heel simpel...negeren....ja hoor..NEGEREN...als k bv. met m'n zus in haar auto zit en we staan voor rood licht (ja inderdaad wij stoppen dan :engel: ) en naast ons staat er een ferme bak met daarin marokkanen en die proberen dan aandacht te trekke...dan moet ge gewoon naar de andere kant zien..da kunne die ECHT Ni hebbe..billah..:melig:... Dit was het :rolleyes:

SweetRose
14-09-2003, 23:12
ok dan ni :rolleyes:

sherine
14-09-2003, 23:13
whuahuahauahauha dat s ckers irri een meid met een attutide bij jongens ook dus op dat front lijken we op elkaar denk ik ;) kwa jongens meisjes

SwEeT_ShOrTy
14-09-2003, 23:14
Ok, je hebt een zus met auto, en je krijgt aandacht van mocros :) Thanxx for the Info.

younesel18
14-09-2003, 23:15

Origineel gepost door zin 'n midar Geloof me of geloof me niet..whatever..lees ff de tip...:D....dat is dus..als een jongen 'aandacht' trekt van jou..weet je dan hoe je 'm kan ambetant doen voelen????....heel simpel...negeren....ja hoor..NEGEREN...als k bv. met m'n zus in haar auto zit en we staan voor rood licht (ja inderdaad wij stoppen dan :engel: ) en naast ons staat er een ferme bak met daarin marokkanen en die proberen dan aandacht te trekke...dan moet ge gewoon naar de andere kant zien..da kunne die ECHT Ni hebbe..billah..:melig:... Dit was het :rolleyes: Weet je hoe je een vrouw kan irriteren? Als ze negeert, gewoon doorgaan met aandacht trekken. Maar er zitten sommige tussen die echt hoogmoedig zijn.

SweetRose
14-09-2003, 23:16
ey sherine Maar kmoest zowiezo nooit iets van aandachttrekkers hebben...maar das mij gewoon opgevallen gistere toen k in brussel was met m'n zus...:D en sweet_shorty..als ge m'n schoenmaat wilt weten laat me dan iets weten ok? :zwaai: :D:D

SwEeT_ShOrTy
14-09-2003, 23:18
Origineel gepost door zin 'n midar Maar kmoest zowiezo nooit iets van aandachttrekkers hebben...maar das mij gewoon opgevallen gistere toen k in brussel was met m'n zus...:D en sweet_shorty..als ge m'n schoenmaat wilt weten laat me dan iets weten ok? :zwaai: :D:D Ik wee ge schoenmaa al :)

younesel18
14-09-2003, 23:18
Origineel gepost door SwEeT_ShOrTy Ok, je hebt een zus met auto, en je krijgt aandacht van mocros :) Thanxx for the Info. Niet dat ik voor iemand opkom, maar WAT EEN LOWLIFE REACTIE!

SweetRose
14-09-2003, 23:19
Origineel gepost door SwEeT_ShOrTy Ik wee ge schoenmaa al :) Vertel het eens...

SwEeT_ShOrTy
14-09-2003, 23:20
Origineel gepost door zin 'n midar Vertel het eens... Ach nie, daar be ge viel te verlege vo :o

SwEeT_ShOrTy
14-09-2003, 23:22
Origineel gepost door zin 'n midar ..... Ziet ge nou, ge dwaalt af van da ondawerp :)

Ouidath
14-09-2003, 23:24
:hihi: i know:D

SweetRose
14-09-2003, 23:25
Origineel gepost door SwEeT_ShOrTy Ziet ge nou, ge dwaalt af van da ondawerp :) Neej zeker niet.. Was gewoon om te laten weten..ok dat weten we dan ook al... safi wij zijn uitgesproken nu salue en een prettig leventje :zwaai: :D

SwEeT_ShOrTy
14-09-2003, 23:39
Origineel gepost door zin 'n midar Neej zeker niet.. Was gewoon om te laten weten..ok dat weten we dan ook al... safi wij zijn uitgesproken nu salue en een prettig leventje :zwaai: :D Ach nie, ik ga ge nog lang kenne :) Have a nice day :zwaai:

Pagina's : [1] 2