Bekijk originele versie : Ik Ben Opzoek Naar Bekeerde Moslima's
Salaam aleikoem ik ben opzoek naar nederlandse moslima's die getrouwd zijn of niet en wat voor problemen zij tegen aan lopen met hun man zoals opvoeding tot en met het op bezoek gaan van familie ik zou het leuk vinden als jullie er iets over konden vertellen ik ben namelijk getrouwd met een marokaanse man wie owie kan mij helpen ????
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
eerst en vooral...ik erger me aan het feit dat niemand hierop antwoord...moest je een vraag hebben gesteld over sex stond iedereen weer te popelen om te antwoorden!!!!maar goed
ik ben een marokkaanse en heet je welkom in de islam...ik kan jou geen raad geven maar ik wil je zeggen....focus je op je huwlijk...zorg dat daar niets in tussen komt...want dat is je ''houvast'' en die van je kinderen ...je moet je geen zorgen maken over een probleem dat er nog niet is want dan vraag je erom en das de bedoeling niet!!!!je zult een mooi huwlijk hebben als je ervoor werkt samen met je man natuurlijk....khair in cha allah
Alikom Salam
gefeliciteerd met je zwangerschap:goedzo: ik kan je verder niet helpen:o
zijn er geen bekeerde moslmas hier in 2004 heb ik er zoveel ontmoet die nu allemaal hamdoelilah getrouwd zijn en kindjes hebben jammer dat het nu niet zo druk is
jennylopez
07-05-2007, 12:18
Schatje probeer het op de wereld van de marokaanse vrouw!
Taza3tout
08-05-2007, 21:35
Lieve Semia2,
Bekerde moslimas vindt je heeeeel vaak in moskees mashAllah! Als je naar een moskee gaat kun je hen gewoon aanspreken en emailadressen uitwisselen en of nummers. Geloof me, dat ze dat heel graag willen.
Ik ga inshallah met een bekeerde nederlandse jongen trouwen. Als je eens wist hoeveel problemen dat pas geeft. Maar ok.
Ik wens je veel geluk en succes verder en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Moge Allah je leiden en je een gezonde babytje schenken.
Asalam ou3laikom
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.