Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden: Hebben jullie liever een jongen die heel mooi kan zingen of een jongen die ..

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
14-09-2003, 22:45

erg goed kan dichten ;)

SweetRose
14-09-2003, 22:47
Geen van beide... KHeb de mijne al gevonden :D En in alles wat ie doet en/of zegt is ie :verliefd: :D:engel::D

Faatima
Origineel gepost door Bent Dagilia erg goed kan dichten ;) Geen van beide.

Sfenza
wajaw het wordt steeds erger met marokaans vrouwen..het verlanglijstje word steeds langer en vreemder.

RitaMaria
14-09-2003, 22:49

Origineel gepost door Bent Dagilia erg goed kan dichten ;) Die vent van mij kan ABSOLUUT niet zingen; ik lig dan meteen in een deuk :hihi: :haha: Maar hij :Iluvu: kan wel heel mooi dichten (in het spaans :verliefd: )

BentDagilia
14-09-2003, 22:49
hoezo sfenza mogen we niet kieskeurig zijn of neem jij genoegen met de eerste de beste? En als ik toch me hele leven met diegene moet leven dan wil ik wel dat hij toch iets heeft dat hem onderscheid van de andere ;) :D

SweetRose
14-09-2003, 22:54
Origineel gepost door JANACHMED precies ,,.. strax moet een jongen ook nog verplicht een roze broek drage :confused: verlanglijstjes van tegenwoordig ... Stel je voor man ...:D

BentDagilia
14-09-2003, 22:54
Temsamni kom je weer met dat van homo... jaloerse kip :ego: Persoonlijk heb ik liever een dichter want die denken toch goed na over het leven en de liefde en soms ben je gewoon in de wolken door een gedicht ... en ja dichters gebruike hele mooie intelligente woorden altijd en daar hou ik gewoon van...

Miss_Honey
14-09-2003, 22:55
Origineel gepost door JANACHMED precies ,,.. strax moet een jongen ook nog verplicht een roze broek drage :confused: verlanglijstjes van tegenwoordig ... Precies jan...haal maar vast een roze broek (wel een strakke) en een bijpassen roze truitje (ook strak ofcourse), draag laarzen met een mooie hak en laat je haar groeien! Oh shit...volgens mij ben ik een lesbi :confused:

sherine
14-09-2003, 22:56
hwuahuahaah :lol: mijn ex-vriendje kon echt kapot mooi zingen dat was echt niet normaal en hij schreef ze teksten zelf dus tsja,,wo oe werd wel gek weet je op die momenten,,maar dat was niet alles,,, er waren namelijk ook andere meisjes die dat heel leuk vonden :kwaad: enneh hij vond zichzelf heel stoerdaardoor...behh echt zo een nerd bezem werd het op een gegeven moment

SwEeT_ShOrTy
14-09-2003, 23:16
Origineel gepost door sherine hwuahuahaah :lol: mijn ex-vriendje kon echt kapot mooi zingen dat was echt niet normaal en hij schreef ze teksten zelf dus tsja,,wo oe werd wel gek weet je op die momenten,,maar dat was niet alles,,, er waren namelijk ook andere meisjes die dat heel leuk vonden :kwaad: enneh hij vond zichzelf heel stoerdaardoor...behh echt zo een nerd bezem werd het op een gegeven moment Je moet echt een keer de nederlandse taal gaan leren, je hebt zeker nog nooit een les Nederlands meegemaakt :) Don't Quit School :jammer:

younesel18
14-09-2003, 23:21
Origineel gepost door RitaMaria Die vent van mij kan ABSOLUUT niet zingen; ik lig dan meteen in een deuk :hihi: :haha: Maar hij :Iluvu: kan wel heel mooi dichten (in het spaans :verliefd: ) Ik denk dat ie gewoon een beetje in het spaans zit te lullen en dat jij daar geen reet van begrijpt. Intussen heeft ie mischien wel gezegt dat ie zo naar bed gaat, want hij heeft slaap. :D

sherine
14-09-2003, 23:30
ik zit nog steeds op school hoor dame,,, :rolleyes: je moest es wete

SwEeT_ShOrTy
14-09-2003, 23:38
Origineel gepost door sherine ik zit nog steeds op school hoor dame,,, :rolleyes: je moest es wete Heb je zekers bij de nederlandse les zitten spijbelen! Never Ever skip Dutch!

zwiz
14-09-2003, 23:41

ik moest eens denken wat ik die bent dagilia zal schenken? goeie dichter heh, met dank aan sinterklaas;)

Pagina's : [1] 2