Bekijk originele versie : Zwanger En Tandarts??????????
suikerklontje
06-05-2007, 18:30
ik moet van de week naar de kaakcirurg,
mijn kies word verdoofd en ze gaan het schoonmaken omdat ik een ontsteking had, maar mijn tandarts zei dat het geen kwaad kan omdat ik zwanger ben, maar toch ben ik bang:(
Ik had een verhaal gehoord dat iemand ook een verdoving heeft gehad en die avond haar kindje was verloren.
nu ben ik nog banger geworden :traan1:
wat is julie mening hierover??? of ervaring ????
Miranda_yasmine
06-05-2007, 18:37
mijn kies word verdoofd en ze gaan het schoonmaken omdat ik een ontsteking had, maar mijn tandarts zei dat het geen kwaad kan omdat ik zwanger ben, maar toch ben ik bang:(
Ik had een verhaal gehoord dat iemand ook een verdoving heeft gehad en die avond haar kindje was verloren.
Hoi hoi meissie...
Als eerste van harte met je zwangerschap,insha allah mag je een voorspoedige zwangerschap hebben.
Ik heb bij me 1ste kindje ook een verdoving gehad....maar dat was wel een verdoving voor iemand die dus zwanger is.Mijn tandarts zegt ook dat de gewone verdoving niet ok is.Het zelfde dat ze dan ook geen foto's mogen maken bij de tandarts als je zwanger bent.
Dus vraag het eens na welke verdoving het is...en anders probeer het uit te stellen ik weet niet hoeveel pijn je ervan heb.
Heel veel suc6 in iedergeval
suikerklontje
06-05-2007, 18:47
Hoi hoi meissie...
Als eerste van harte met je zwangerschap,insha allah mag je een voorspoedige zwangerschap hebben.
Ik heb bij me 1ste kindje ook een verdoving gehad....maar dat was wel een verdoving voor iemand die dus zwanger is.Mijn tandarts zegt ook dat de gewone verdoving niet ok is.Het zelfde dat ze dan ook geen foto's mogen maken bij de tandarts als je zwanger bent.
Dus vraag het eens na welke verdoving het is...en anders probeer het uit te stellen ik weet niet hoeveel pijn je ervan heb.
Heel veel suc6 in iedergeval
:confused: hij zei dat ik de gewone krijg en dan het niet in mijn bloedbaan komt of zo en foto's maken krijg ik zo een ijzere schort aan of zo,
ik heb op dit moment geen last van maar ze hebben het open gelaten mijn kies dus hoelang het gaat duren :kweetnie:
ik zie dat je overtijd bent allah ie kemel belgair insha allah :kus:
Hier in Frankrijk mocht ik niets laten doen bij de tandarts. Als je geen pijn hebt moet je niet gaan. Wacht tot na de bevalling, nog ff.
anisanisa
06-05-2007, 21:00
een verdoving kan geen kwaad meid,maar rontgenfotos wel
i.v.m de stralingen die vrij komen.
Dolly_Italian
06-05-2007, 21:21
Ik ben zelf ook zwanger , en ik denk dat het niet echt goed is om je te laten verdoven tijdens je zwangerschap.
anisanisa
07-05-2007, 08:36
Suikerklontje ik heb hetnet voor de zekerheid even nagevraagd op mn werk
en het kan echt geen kwaad!!
alleen rontgenfotos raden ze wel af..
nasima30
07-05-2007, 09:40
Ik ben ook naar de tandarts geweest tijdens mijn zwangerschap, ik heb me laten helpen zonder verdoving... pijnlijk, maar het schijnt dat de pijn van de bevalling erger is, dus ik heb even doorgezet :)
Mijn tandarts wou ook mij pas helpen na mijn zwangerschap, maar mijn kies was afgebroken en ik kon niet nog 5 maanden met een gebroken kies rondlopen.
Dus naar de tandarts zonder verdoving.
mother_to_be
07-05-2007, 10:14
ik had toen ook last en moest vullen, maar ik mocht niet komen omdat ik zwanger was....dat deden ze liever niet.. omdat de verdoving niet goed is voor het kindje.. en aangezien ik niet verdoofd ben na 1 prikje maar na een stuk of 10!! haha...
pas na mn zwangerschap hebben ze me geholpen!
alhoceima20
07-05-2007, 10:39
ik heb tijdens mn zwangerschap 2 verdovingen gehad, dat kan geen kwaad zei de tandarts..
Ik ben ook zwanger en ben 2 maanden geleden ook naar de kaakchirurg geweest. Ik heb wel gewoon een verdoving gehad, het schijnt geen kwaad te kunnen voor de baby. Zoals eerder gezegd is, alleen voor rontgenfotos moet je uitkijken en kun je beter niet doen.
suikerklontje
07-05-2007, 12:22
Suikerklontje ik heb hetnet voor de zekerheid even nagevraagd op mn werk
en het kan echt geen kwaad!!
alleen rontgenfotos raden ze wel af..
sokran lieverd :kus:
mijn tandarts zei dat het niet in de bloedbaan komt dus het kan ook niet naar de kindje kopen wa allahoe a3lam.
en sommige zeggen dat ik even moet w8ten todat ik bevallen ben, maar dat kan niet omdat het ontstoken is.:traan1:
Elke tandarts zegt weer wat anders de mijne stelde het ook uit na mijn bevalling. Het was niet goed voor de baby zei hij.
roemaisa78
07-05-2007, 13:40
ik heb van heel veel gevallen gehoord die in een vroege stadia naar de tandarts zijn geweest gelijk daarna een miskraam hebben gehad.
dus sinds dien heb ik de tandarts vermeden als ik zwanger was.
ik heb zoiets van het zekere voor het onzekere nemen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.