Bekijk originele versie : serieuze vraag
Ik weet dat ik vaak loop te schelden en te schreeuwen hier op het forum, daarvoor mijn excuses.
Mijn vraag is de volgende:
Vaak lees ik hier veel zaken als "dood aan die homo's" en dergelijke. Ik kan het begrijpen dat je als Moslim niet openstaat voor homoseksualiteit. Maar wat ik echt niet kan begrijpen is dat homo's bedreigd worden en er zaken als bovenstaand worden geroepen.
Je hebt toch persoonlijk geen last van iemand anders homoseksualiteit?
Vanwaar dan die agressie naar homo's? Laat ons gewoon...
Ik snap dat dus echt niet en wat ik al helemaal niet snap is die agressie naar Nederlandse homo's....
Wie heeft er een zinnig antwoord?
shabbentayebb
07-05-2007, 10:17
Je legt het er te veel bovenop, ik herinner mij dat ik ook zulke shit heb gezegd en tegen jou precies. Als je zo nodig kontjes wil fucken en sperma wil slikken, ga je gang alleen promoot het niet en doe niet alsof het de normaalste zaak is van de wereld want dat is het niet.
Is geen homohaat, meer intolerantie, zal jou niet beperken in jouw vrijheid maar als ik je zie gek doen met je vriendin of vriendinnetje hoe je dat ook noemt :goedzo: wordt je ook gestoten
maar als ik je zie gek doen met je vriendin of vriendinnetje hoe je dat ook noemt :goedzo: wordt je ook gestoten
a) Ik heb geen vriendin, ik heb een vriend.
b) Wat bedoel je met: "wordt je ook gestoten"?
tetouania_02
09-05-2007, 13:33
Homo zijnde is niet je bent het of je bent het niet..
Het is een ziekte die nu heerst en die alsmaar erger word!!!
Waar gaat dit toch heen?
Allah (swt) heeft de man voor de vrouw geschapen en andersom!!!!!!!!
C_warrior
09-05-2007, 13:49
i don't give a shit
and you dig for shit hahaha
Homo zijnde is niet je bent het of je bent het niet..
Het is een ziekte die nu heerst en die alsmaar erger word!!!
Waar gaat dit toch heen?
Allah (swt) heeft de man voor de vrouw geschapen en andersom!!!!!!!!
i don't give a shit
and you dig for shit hahaha
Kunnen jullie of anderen ook een inhoudelijke reactie geven op de vraagstelling?
Beide bovenstaande reacties zijn geen antwoord op de vraag.
loubia_babe
04-06-2007, 13:37
Ik weet dat ik vaak loop te schelden en te schreeuwen hier op het forum, daarvoor mijn excuses.
Vaak lees ik hier veel zaken als "dood aan die homo's" en dergelijke. Ik kan het begrijpen dat je als Moslim niet openstaat voor homoseksualiteit. Maar wat ik echt niet kan begrijpen is dat homo's bedreigd worden en er zaken als bovenstaand worden geroepen.
Ik snap dat dus echt niet en wat ik al helemaal niet snap is die agressie naar Nederlandse homo's....
[COLOR="SeaGreen"]Lah hawla wa la kwata ila bilah. :jammer: Lah i diekkom waar gaat dit heen. Je verwacht een zinnig antwoord weet dat Dag Des Oordeels ieder alleen veroordeelt zal worden niemand gaat voor je zonden opkomen. Je ouders hebben je het slechte en het goede aangeleerd je bent oud genoeg en wijs hopelijk om te weten wat je doet. Weet een ding Allah SWT is Vergevensgezind maar zwaar in de bestraffing. COLOR]
b_karima
04-06-2007, 15:13
DAt homo's worden uigesholden is geen goede zaak, zeker niet.
Ik sta zelf niet open voor homo seksualiteit,, ik haat het omwille van Allah, maar om iemand uit te schelden en om iemand in mekaar te rammen omdat ie homo is, vind ik wel te ver gaan, om de volgende redenen:
-HEt zijn ook maar mensen die geschapen zijn door Allah
-Mentaal zijn zij niet in orde, het is een soort van ziekte, je bent niet als homo geboren, maar op een of andere manier voel je je zo.
-Allah is diegene die straft en vergeeft
- Meschien at je ooit de waarheid gaat inzien en je gaat bekeren tot de islam en je die verachtelijke handelingen achter je laat.
Voor de rest, ik vind het schandalig als mensen worden uitgescholden, bedreigd of geslagen om hun geaardheid, iemand met kanker sla je ook niet.
smisha_V_maroc
04-06-2007, 16:10
Waarom worden homo's gedreigd?
Ik zeg altijd 'laat iedereen in zijn eigen waarde', maar wanneer je zegt ik ben een Moslim en ik ben homo. Dan begin ik wel te twijfelen aan mijn gezegde.
Voor jou is homo zijn hartstikke normaal, maar denk je er niet bij na dat je, je broeders en zuster ermee pijn kan doen. Hoe moeten wij ons voelen als wij horen dat een marokkaan(moslim) homo is. Persoonlijk schaam ik me dan kapot, want wie praten er altijd over het geloof? Zijn wij dat niet ?
Er is altijd nog een betere pad dan die van de duivel ;)
Die angst heeft te maken met pure domheid en daarnaast de angst dat ze zelf homo zijn.
b_karima
04-06-2007, 17:17
barakalahoefiek
bossplaya
04-06-2007, 18:34
Luister a pikkie...
ik weet niet wat je hier komt doen..als je begrip wil hebben voor je soort dan moet je dat ergens anders gaan zoeken op homo.nl daar vind je dezelfde kontjes crossers wel...en NIET hier.
denk je nou egt dat we hier allemaal op jou mening zitten te wachten over dingen terwijl je zelf naar de klote bent...:(
kortom je bent niet gewenst is geen haat doe vooral je ding zou ik zeggen..je komt er wel achter wanneer de tijd rijp is..:goedzo:
Een marokkaanse gezegde luidt. Li 3ta Zokoe lahlaj fekoe..
lees en huiver pikkie
de groete oh in jou geval de balle;)
juanenrique
06-06-2007, 16:14
moslim en liegen kan dat samen?
moslim en hash roken kan dat samen?
moslim en geen respect voor ouderen kan dat samen?
moslim en alcohol drinken kan dat samen?
moslim en jatten kan dat samen?
moslim en een voetbalstadion kapot maken kan dat samen?
etc etc. wie zonder zonde is werpe de eerste steen.................
bossplaya
06-06-2007, 17:48
Wat jammer om te lezen dat de meeste mensen de feiten niet kennen en onzin uitkramen. Het is reeds geruime tijd wetenschappelijk bewezen dat homoseksualiteit aangeboren is en niet aangeleerd. Dit betekend dat het een ieder kan overkomen, dus ook bijvoorbeeld de toekomstige zoon van "bossplaya".
Ik begrijp zowieso niet waar jullie je zo druk om maken. Indien het zo is dat homoseksualiteit zondig is en door Allah wordt bestraft, dan zal het recht toch zegenvieren. Dan hoeven wij toch niet ook nog voor rechter te spelen. Laat een ieder, zolang hij/zij een ander niets aandoet, zijn eigen leven leiden en aan het eind van de rit moeten we ons allemaal verantwoorden.
Wellicht is het dus ook beter om je op je eigen zonden te richten en te zien wat je daar aan kan veranderen. Want bossplaya, ik weet zeker dat jouw zonden minstens net zo groot zijn!
jaja ik bel je wel jah:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.