Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stelling:Nederland is Leuker en Gatarlijker dan Belgie

Pagina's : [1] 2 3

BentDagilia
14-09-2003, 22:01

Oke wie het er niet eens mee is mag met mij in discussie gaan hahahaah ik win het toch :ego:

sweet_karima
14-09-2003, 22:02
ik ben het helemaal met je eens meid...

MarocSistah
14-09-2003, 22:02
Oneens!!!! Belgie is echt wel veel leuker, de mensen zijn daar veel gezelliger!

BentDagilia
14-09-2003, 22:04
Waarop baseer jij dat .. als ik in belgie ben dan heb ik het gevoel dat iedereen boos is en zo... phel ze worden onderdrukt of zo :D :ego: In nederland zijn de mensne veel opener wat betreft hun leven enzo en ze zijn veel gezelliger... ze weten namelijk wat humor is :vingers:

Ikhlas
14-09-2003, 22:05

Origineel gepost door MarocSistah Oneens!!!! Belgie is echt wel veel leuker, de mensen zijn daar veel gezelliger! ZEKER WETEN VAN WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BELGIE IS GATARLIJKER DAN GATAR EN LAAT NL VER VER VER ACHTER ZICH :zwaai: :belgie:

Ouidath
14-09-2003, 22:05
Nederland is gewoon veel leuker:ego:

sweet_karima
14-09-2003, 22:07
Nederland is echt veel leuker ook al woon ik zelf in Belgie... maar later zou ik graag in nl willen wonen inshaalah

Sanela
14-09-2003, 22:07
hier gaan we weeeeer nederlanders tegen belgen.. altijd een kaaskop of een frietkop die moet moeilijk doen :rolleyes: :zwaai:

Ikhlas
14-09-2003, 22:09
bovendien zijn de Marokkanen uit Belgie ook een stuk knapper (koppie koppie), moderner (open minded), zijn goeie moslims (beleven ons geloof alsof ze in Marokko zijn). Moet je maar eens tijdens de Ramadan naar bv Brussel, nou zo'n sfeer vind je hier in NL echt nergens. Alsof je in Marokko bent. Gelukkig is Belggie binnen handbereik ALHAMDOULLILAH!!!! BELGIE GATARLIJKER DAN GATAR DUS!!! En wie vindt van niet heeft er gewoon geen weet van!

Ikhlas
14-09-2003, 22:11
:ego: :ego: :ego: BELGIE GATARLIJKER DAN GATAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shahinez
14-09-2003, 22:16
hahaha 2x posten is wel overduidelijk hahah Ikzelf ben nog niet naar nl gegaan .. ik bedoel,de laatste keer dat ik was geweest was het toen ik 10 jaar was ofzo ... Maar hoe ik het op tv zie,en via mensen die ik ken,zijn ze in nederland toch wel veel vooruit dan bij ons in belgië.Wij staan achter in alles ... allé in bijna alles toch Ze zijn goed geintegreerd,ze hebben zelfs moslimscholen,zoals een gewone stedelijke onderwijs hier bij ons.worden minder gediscrimineerd En zijn openminded inderdaad ... en ik wil inchallah later wel in nederland gaan wonen.Gewoon die samenleving is er aangenaam.

BentDagilia
14-09-2003, 22:16
Ikhlas Ik ik was laats in brussel ajamaa wollah die mensen dede echt phele r wasoorlog of zo hahaha weet je in nederland he al die emnsen zijn opgewekt en blij en daar heb ik geen ene marokkaan gezien die blij was.. plus daar heb je meer racisten wollah ik merkte het echt... en volgens mij ben je nog nooit ind e ramadan en in el ied in nederland geweest want je weet niet wat je mist daar ... Hollanda is gewoon top :goedzo: Plus jullie accent is irritant met jullie wablief :ego:

Ikhlas
14-09-2003, 22:24
Origineel gepost door Shahinez hahaha 2x posten is wel overduidelijk hahah Ikzelf ben nog niet naar nl gegaan .. ik bedoel,de laatste keer dat ik was geweest was het toen ik 10 jaar was ofzo ... Maar hoe ik het op tv zie,en via mensen die ik ken,zijn ze in nederland toch wel veel vooruit dan bij ons in belgië.Wij staan achter in alles ... allé in bijna alles toch Ze zijn goed geintegreerd,ze hebben zelfs moslimscholen,zoals een gewone stedelijke onderwijs hier bij ons.worden minder gediscrimineerd En zijn openminded inderdaad ... en ik wil inchallah later wel in nederland gaan wonen.Gewoon die samenleving is er aangenaam. Ik kan juist niet wachten om NL in te ruilen voor Belgie :D Geloof mij nou maar dat het leven hier in NL niet zo aangenaam is als het lijkt. Ik heb gelukkig veel familie in Belgie (Antwerpen, Brussel en Gent) wonen en heb dus de mogelijkheid gehad om voor langere periodes daar te vertoeven. Ik heb gezien hoe de werkgelegenheid is, de rechten, de plichten. Gewoon hoe het zal zijn om in Belgie te leven. Het enige dat mij hier houdt is mijn familie (ouders, broers en zusje) anders zou ik allang voor een toekomst daar hebben gekozen. Je moet eerst eens hier komen voor een paar dagen. Mijn nichten houden het hier niet eens een week vol en dat terwijl ik ze overal naar toe breng enzo. Er valt in NL gewoon niet veel te doen en te zien. En het wordt hier maar steeds slechter. Zelfs met het Vlaams Blok dat heel sterk is zou ik als ik de keus zou hebben 100% kiezen voor la Belgique. BELGIE IS GEWOON GATARLIJKER DAN GATAR AND SOME MORE :D!!! HEBBEN JULLIE AL GENOEG VAN MIJ???? Da's pech, want ik blijf doorgaan totdat jullie toegeven dat BELGIE... :D

BentDagilia
14-09-2003, 22:28
What the fAck is er nou leuk aan belgië .. het lijkt op marokko SO WHAT? als je dat marokkaanse zo leuk vind dan waarom ga je niet gewoon in marokko wonen? :rolleyes: :D

Shahinez
14-09-2003, 22:28

:lol: keej dat was overduidelijk ... okay mag ik voor een paar maanden bij jou logeren en kom jij dan bij mij,safi deal?

Pagina's : [1] 2 3