Bekijk originele versie : Jouw ToeKoMsT ...SeKSeNNN
nou kijk,,,
weet je al wanneer je gaat trouwen ongheveer en met wie ?
waar moet jou partner aan voldoen ?
wat vind je belangrijk in het huwelijk...
eff seri,,,laat me weten !!!
hey ik zei serieus dat seksen is ckers belangrijk voor een groot deel maar ze moet dus gewoon BOOTY hebben en verders klaar,,,
ewa mnet jou ben ik het eens meid,,troep mocro`tjes hoef ik nie
Shahinez
14-09-2003, 21:37
Ewa je trouwt toch voor seks?Of ben ik mis?Al is het enkel voor de seks,ik trouw hahah nee ff serieus,het is wel belangrijk dat wel dus ik wil echt zo SNEL mogelijk trouwen man
wauahuaha wajow gewoon straight :p
maareh wat vind je verders belangrijk buiten de seks
Shahinez
14-09-2003, 21:43
Origineel gepost door sherine
wauahuaha wajow gewoon straight :p
maareh wat vind je verders belangrijk buiten de seks
Na seks?Wel een goede band met je man,communicatie is HEEL belangrijk,eerlijkheid,trouw,SEX euhm ... hij moet lief zijn,maar moet ook een beetje hard zijn ... te zacht is ook niet goed.Ik wil dat hij soms wle macho over moet komen.Ik haat JA knikkers,ik wil ook dat hij een mening heeft,niet achter mij komt als een schoothondje of weet ik veel
I'm not the one with the pants on and neither is he ... gewoon tesamen ...
maareh hij moet moslim zijn..hoeveel kinderkes....afkomst etc etc
Shahinez
14-09-2003, 21:57
Origineel gepost door sherine
maareh hij moet moslim zijn..hoeveel kinderkes....afkomst etc etc
Jah dat is vanzelfsprekend,moslim moet hij zijn ... afkomst liefst marokkaans,in mijn ogen maakt het mij niet uit wolllah,maar ik weet dat marokkanen al op zich verschillend zijn,qua cultuur en tradities laat staan dat ik iemand van een andere afkomst neem ofzo ...
Liefst een marokkaan.kindjes tjah.Ik hoop dat ze in de eerste instantie gezond zijn,en ik wil er inchallah 5 maken ofzo,of 4 ... ik ben voorstander van een groot gezin,maar toch ik wil voor die 4 een goed opvoeding en de beste opvoeding.Als je met 8 of meer kinderen zit,dan kun je ze niet individueel opvolgen ...
Snap je me?
juist !!!!!
helemaal met je eens ;)
hoe oud ben je ?
Shahinez
14-09-2003, 22:10
ik ben er 21 zinna what about u?
Shahinez
14-09-2003, 22:20
Waha waarom lach je hakoena batata?Sheni kajen a sahebti ...
whauha weet k veel ziek in mijn hoofd lach altijd veel
wat is mooie leeftijd tog..,.all1 jij bent ouwe bok vergeleken met mij :p
terwijl we dezelde intresse`s hebben :stout:
Shahinez
14-09-2003, 22:34
WAJLIE ouwe bok.Waga fiek trutje .. ik zit wel int fleur van mijn leven skateke toch ... jij bent gewoon rijp voor iemand van 18.Ik zou haast niet denken dat je 18 bent...
whuahauahuahuaha waarom ?
Shahinez
14-09-2003, 23:03
i like ur style,i c myself in u ... that's why i like yaaaa ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.