Bekijk originele versie : Marrokaanse muzie op je werk.
Xperience
30-07-2002, 10:23
Ken dat? Ik heb wat marokkaanse muziek opstaan en mijn collega's kijken nu een beetje :wow: naar me. Wie heeft dat ook weleens?
(sorry voor de spelfout in de titel. Het is marokkaans met twee k-s en niet met twee r-ren. :D
VirtualAngel
30-07-2002, 10:36
Origineel gepost door Xperience
Ken dat? Ik heb wat marokkaanse muziek opstaan en mijn collega's kijken nu een beetje :wow: naar me. Wie heeft dat ook weleens?
(sorry voor de spelfout in de titel. Het is marokkaans met twee k-s en niet met twee r-ren.
ik heb ook een keer marokkaanse muziek opgezet op mijn werk.nou ik kan niet zeggen dat iedereen enthousiast was! :kwaad:
wat is dit voor kattengejank? zet deze muziek af!!! zulke kreten kreeg je dan te horen. of dan gingen ze heel leuk (NOT) proberen mee te zingen
ik heb de hele cd beluisterd en heb hem daarna pas afgezet! iedereen neemt weleens een cd mee om naar te luisteren, dus waarom zou ik dat niet mogen?? toch?
ze moeten het maar accepteren! :lekkerpuh
:zwaai:
HERKENBAAR, als ik hier thuis mijn muziek aanzet (ook wel Marokkaanse muziek, maar ook Turkse, zelfs Chinese ect.) dan klaagt iedereen over mijn 'kattengejank'. Gelukkig mag ik op mijn werk geen muziek aanzetten........ Nog meer gezeur
lynamina
30-07-2002, 11:32
Hey Nl-girl luister je vaak naar Marokkaans muziek? Just curious en versta je het dan ook?
Op t werk zou ik het weleens moeten doen ik weet nog wel da toen Aicha van Shab Khaled op de radio was iedereen PROBEERDE mee te zingen die Franse stukken gingen nog maar dan die paar woordjes arabisch was het van : NA NA NANA...
Best grappig!
fikriaatje
30-07-2002, 11:34
Ik kan wel marokaanse muziek opzetten,want ik werk alleen!!!!
lynamina
30-07-2002, 11:37
Amai amai Emshoorn KLINKT ONTZETTEND LEUK BIJ U DAAR8!!!!
Be sure to invite me some day!!!
Da wil ik met mijn eigen ogen zien en met m'n oortjes horen!!!
lynamina
30-07-2002, 11:44
Origineel gepost door Emshoom
awel braaf meisken, als ik terug aan de slag ga moet je maar eens langskomen, wel opletten hoor, mijn baas zingt erg vals :D
Ok that's a deal hé Emshoorn! ni vergeten zene!!!
En van da vals zingen no prob i'll join him ha hahaa ;) dan wordt heel het kantoor op z'n kop gezet! :zwaai:
LELIJKERD
30-07-2002, 13:15
Bij mij op werk werken nog 2 andere marokkanen, we hebben vaak de cd van Cheb Hasni , Mami of Khaled op
een keer nam zo een hindoestaanse koelie een cd mee van RAJA HINDOESTAANIE (als jullie hem kennen, best goede zanger )
Toen zeiden die tata's op de afdeling: TARIK zet liever jouw CD op
:D :giechel: :D meskien die KOELIE
Origineel gepost door lynamina
Hey Nl-girl luister je vaak naar Marokkaans muziek? Just curious en versta je het dan ook?
Op t werk zou ik het weleens moeten doen ik weet nog wel da toen Aicha van Shab Khaled op de radio was iedereen PROBEERDE mee te zingen die Franse stukken gingen nog maar dan die paar woordjes arabisch was het van : NA NA NANA...
Best grappig!
Ik luister best vaak naar Marokkaanse muziek, of alles wat daar op lijkt. Op dit moment luister ik graag Samira Said en Cheb Mami met Youm wara youm.... Gelukkig vindt mijn vriend dat ook leuk, want toen ik thuis kwam van vakantie vroeg hij meteen of ik dat leuke liedje even op wilde zetten. Wat het betekent? Ik heb geen flauw idee, maar leuk is het wel...... Ik ben dus zo'n echt nanananananaaaaaaaaa-nederlander!
Misschien komt dat allemaal nog wel!
NL-girl, nananaaaaaaaaaa (nou een liedje van Cheb Mami op: le raï c'est chic...... Had ik gezien in een interview op TV5, was echt leuk, maar versta er weinig van!)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.