Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zouden Jullie Naar Het Geslacht Vragen??

Pagina's : [1] 2

Sabreen84
06-05-2007, 09:13

Lieve Dames, Zoals jullie weten ben ik al een tijdje zwanger en heb ik binnenkort (toch) de 20-weken echo. Nu zijn mijn man en ik al hevig in discussie of we nou wel/niet naar het geslacht gaan vragen. Mijn man wil het dolgraag weten maar (al ben ik ook wel erg nieuwsgierig) ik denk dat het ook wel erg leuk is als dat een verrassing blijft. Het is ons eerste kind insaAllah dus het maakt niet uit wat het wordt (als het maar gezond is). Dames, wat is jullie ervaring hierin? Wel/niet vragen nar het geslacht en waarom? Wat zouden jullie doen? Ben benieuwd naar jullie reacties.

Helinim
06-05-2007, 09:17
Ik ben een persoon die niet kan wachten en gelijk moet weten. En als ik het wist kon ik ook kleertjes kopen enz. Dus ik wou het wel weten en als ik nog een keer zwanger ben zou ik het weer vragen :haha:

Zwinagirl
06-05-2007, 09:24
Wij weten het ook al, maar we houden het alleen vor ons zelf :P Dus allees ik en mijn moeder weten het en mijn tante voor de rest niemand :P zelfs niet mijn vader :hihi: P.S Has got acquainted with the girl, http://***************, how it to you? Only it is fair!

Sabreen84
06-05-2007, 09:24
Ik ben een persoon die niet kan wachten en gelijk moet weten. En als ik het wist kon ik ook kleertjes kopen enz. Dus ik wou het wel weten en als ik nog een keer zwanger ben zou ik het weer vragen :haha: Hoi Helinim, Bedankt voor je reactie. Ik ben van nature ook wel erg nieuwsgierig aangelegd hoor. Maar in bepaalde situaties weet ik mijn nieuwsgierigheid wel te bedwingen als het moet. Dus als ik weet dat uiteindelijk de verassing veel leuker is dan hou ik me wel in. En kon je je mond dan wel houden tegenover anderen? Want mocht ik toch besluiten om naar het geslacht te vragen dan wil ik het het liefst tegen niemand verklappen. En daar ben ik weer wel wat moeilijker in, want in mijn enthousiasme praat ik zo mezelf voorbij.

Helinim
06-05-2007, 09:30

Ik dacht daar helemaal niet aan om het niet te vertellen gelijk belde ik iedereen af om te vertellen dat ik een klein meisje in me buik had :D

Believer
06-05-2007, 09:32
ik zou ook niet kunnen wachten:hihi: wacht alleen tot 16 weken en ik ga vragen of ze al iets kan zien;)

Sabreen84
06-05-2007, 09:33
Ik dacht daar helemaal niet aan om het niet te vertellen gelijk belde ik iedereen af om te vertellen dat ik een klein meisje in me buik had :D Hahah zo kan het ook! Tegenwoordig is het eigenlijk heel 'normaal' geworden dat je weet wat het is. Men lijkt er juist van op te kijken als je het niet weet

Sabreen84
06-05-2007, 09:34
ik zou ook niet kunnen wachten:hihi: wacht alleen tot 16 weken en ik ga vragen of ze al iets kan zien;) Hahaha jij bent er dus al zeker van? Kunnen ze dat bij 16 weken al zien dan denk je? Gefeliciteerd nog met je zwangerschap? Hoe is het met de kwaaltjes?

Believer
06-05-2007, 09:37
Hahaha jij bent er dus al zeker van? Kunnen ze dat bij 16 weken al zien dan denk je? Gefeliciteerd nog met je zwangerschap? Hoe is het met de kwaaltjes? dank je wel meid. Ik weet niet schijnt dat het bij 20 weken pas echt goed kan zien. als het maar gezond is ;) ik heb helemaal nog geen kwaaltjes. alleen erg moe safie! maar ik denk dat dat nog allemaal moet komen:hihi: wanneer kreeg jij kwaaltjes dan?

Sabreen84
06-05-2007, 09:45
dank je wel meid. Ik weet niet schijnt dat het bij 20 weken pas echt goed kan zien. als het maar gezond is ;) ik heb helemaal nog geen kwaaltjes. alleen erg moe safie! maar ik denk dat dat nog allemaal moet komen:hihi: wanneer kreeg jij kwaaltjes dan? Ja dacht inderdaad ook dat het bij 20 weken pas echt goed en duidelijk te zien is. Je kan het in dat geval maar beter meteen ''goed'' weten wat het wordt. Fijn dat je nog geen kwaaltjes hebt. Vermoeidheid hoort er echt bij vanaf dag 1 wel zo'n beetje. Althans dat was bij mij wel het geval. Mijn kwaaltjes begonnen soubhana allah na het testen gelijk. Dus bij 6 weken ongeveer. Misschien dat je er dan ook wat meer op gaat letten. En tot ongeveer de 13/14 weken echt misselijk geweest (heel de dag door) en heel weinig eetlust. Ben wel 5 kilo afgevallen (en dat zonder moeite! wat ik niet gewend ben :hihi: ) Maar alhamdoulilah voel ik me nu zo goed! Alsof ik de hele wereld aan kan. Nog wel last van vermoeidheid (vooral na een drukke werkdag). Maar dat is normaal en daar wen je ook wel op een gegeven moment aan. Ze zeggen dat je je na je derde maand op je best voelt. Zoals ik dat tot nu toe heb ervaren klopt dat echt. Zowel lichamelijk als geestelijk gaat het dan met sprongen vooruit. En de tijd gaat dan ook zo snel... ongelooflijk. Hoop insa allah dat dat bij jou ook het geval zal zijn en dat je eeb rustige en goede zwangerschap zal hebben met een voorspoedige bevalling en een wolk van een baby straks in je armen kan sluiten. We weten waar we het allemaal voor doen ;)

danaaaa
06-05-2007, 10:07
Allereerst mabrouk met jullie zwangerschap! :banana: Zelf wilde ik het ook weten, en heb er geen moment spijt van gehad. Heerlijk vond ik het om gericht te shoppen en een naam uit te kiezen. Verassing blijft het toch wel, hoe hij/zij eruit ziet is al een verassing op zich. We hebben het wel tot de geboorte geheim gehouden voor anderen. Heb me wel paar keer versproken dus klein minpuntje waar je wel op moet letten :hadj:

Sabreen84
06-05-2007, 10:09
Allereerst mabrouk met jullie zwangerschap! :banana: Zelf wilde ik het ook weten, en heb er geen moment spijt van gehad. Heerlijk vond ik het om gericht te shoppen en een naam uit te kiezen. Verassing blijft het toch wel, hoe hij/zij eruit ziet is al een verassing op zich. We hebben het wel tot de geboorte geheim gehouden voor anderen. Heb me wel paar keer versproken dus klein minpuntje waar je wel op moet letten :hadj: hahah ja dat verspreken he... daar ga ik het nog erg moeilijk mee krijgen dan. Had je het ook niet aan je ouders en schoonouders verteld dan?

danaaaa
06-05-2007, 10:19
hahah ja dat verspreken he... daar ga ik het nog erg moeilijk mee krijgen dan. Had je het ook niet aan je ouders en schoonouders verteld dan? Alleen aan mama :o van blijdschap wilde ik dit perse met haar delen. Het is ook haar eerste kleinkind dus was het voor haar net zo spannend.

I-nez
06-05-2007, 10:20
Gefeliciteerd met jullie Zwangerschap. Zelf ben ik nooit zwanger geweest. Misschien in de toekomst. Vond best interessant om jullie verhalen zo te lezen. Ik zou zelf niet willen weten of het een meisje of jongetje is. Eerste zou ik willen weten of hij/zij gezond is. Ik zou 2 mooie namen bedenken, van jongen en meisje. En dan afwachten tot het moment ... Dat is toch SPANNEND!!!

Sabreen84
06-05-2007, 12:48

Alleen aan mama :o van blijdschap wilde ik dit perse met haar delen. Het is ook haar eerste kleinkind dus was het voor haar net zo spannend. Oh leuk joh! Van blijdschap is het ook moeilijker om het echt alleen voor jezelf te houden. Voor mij is het voor beide ouders het eerste kleinkind dus zijn ze extra nieuwsgierig

Pagina's : [1] 2