Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : grote bruiloft of lange huwelijksreis

Pagina's : [1] 2

jamilla22
14-09-2003, 20:34

Veel mensen geven zo veel geld uit aan hun bruiloft terwijl het veel kleiner kan en goedkoper. Wat doe je liever een mooie bruiloft maar niet zo groot en een geweldige huwelijksreis van 3 weken naar een tropisch bountyeiland of een grote bruiloft met super dure jurken en een minder dure huwelijks reis.

MissBlaBla
14-09-2003, 20:36
Ik neem een kleine bruiloft en een geweldige huwelijksreis.... Gewoon familie en een paar goede kennisen... het hoeft voor mij niet zo groot. En dan onze huwelijksreis... Hmm, dan begint alles pas echt :D Heb er al aan gedacht... BlaBla

jamilla22
14-09-2003, 20:40
Ja dat wil ik ook. Desnoods in Hilal trouwen. Het is wel klein. Het enige wat ik wel wil is een hele goede negaffa en mooie jurken. Maar zoveel mensen ken je niet eens en vind het gewoon zonde om daar veel geld aan te spenderen. Ik wil een super mooie huwelijksreis. En dan echt van elkaar kunnen genieten.

SweetRose
14-09-2003, 20:43
Ik ga eerst superhard werken en veeeeeeeeel sparen...dat gaat mijne vent ook doen..zo hebben we veeeeeeel geld incha allah.om een groot bruiloft te geven en iets derna op huwelijksreis te vertrekke ;) Superhard sparen is de boodschap :D

jamilla22
14-09-2003, 20:47

Tuurlijk moet je hard sparen. Maar heb je het er wel voor over. Om een supergroot feest te geven;terwijl het ook veel goedkoper kan. Ben een soussia misschien heeft het daarmee te maken. Maar ik vind meer dat ik een geweldige dag moet hebben samen met m'n man. En dat hoeft niet echt 10 duizenden euro's te kosten. Steek het liever in m'n huisje. Maar dat is mijn mening. Iedereen moet het voor zichzelf weten.

Shahinez
14-09-2003, 20:52
Defenitly huwelijksreis ... ik weet het,je trouwt maar een keer enzow,en wilt dat het je altijd bijblijft ... maar wat ik belangrijker vind is dat ik met mijn mannetje eindelijk kan zijn en voor altijd .. ongestoord ... Ik zei de vorige keer tegen mams dat ik heel graag een simpel feestje wil houden tussen familie en vrienden,met Tolba (imams die de qoran komen voorlezen) .. dat zou een begin zijn van iets moois,zodat wij de zegening krijgen voor onze huwelijk ... En trouwens,mgarba hebben toch bijna altijd een vieze mond.Ze zijn nooit tevreden met wat dan ook,ofwel is het eten niet goed,ofwel de zaal,ofwel de orkest,ofwel is het koppel lelijk ... ALTIJD hebben ze commentaar,dus waarom geld uitgeven aan zulke mensen.Liever die euro's bijhouden en een overgetelijke lange huwelijksreis met mijn ventje Tfoe ik krijg al tranen in mijn ogen ... wajaw wanneer komt die dag :(

jamilla22
14-09-2003, 20:57
Precies zo denk ik er ook over. Ze klagen over alles. Vooral die oudjes dus waarom al die moeite doen. Ze komen meestal toch alleen maar om hun gezicht te laten zien en hun goud te showen. Net als die meiden die hele kapsel laten aanmeten terwijl ze de bruid of bruidegom niet eens goed kennen. Alles om het beste te zijn. Sorry maar dan ga ik liever genieten met m'n mannetje in een prachtig resort ergens op bali/aruba/maleisie/thailand mohim ergens ver/mooi en warm

chicamaroquia
14-09-2003, 21:07
Allebei!! :Iluvu:

BentDagilia
14-09-2003, 21:15
Als ik echt moet kiezen dan word het een lekkere lange huwelijksreis!!!!! :Iluvu: Maar een onwijs grote bruiloft mag ook niet ontbreken! achh ik kan niet kieze :ego: Doe gewoon Allebei :D

MarocSistah
14-09-2003, 21:20
Origineel gepost door jamilla22 Veel mensen geven zo veel geld uit aan hun bruiloft terwijl het veel kleiner kan en goedkoper. Wat doe je liever een mooie bruiloft maar niet zo groot en een geweldige huwelijksreis van 3 weken naar een tropisch bountyeiland of een grote bruiloft met super dure jurken en een minder dure huwelijks reis. Ik trouw toch niet

jamilla22
14-09-2003, 21:23
Hoezo waarom trouw je niet.

yasminatje18
14-09-2003, 21:58
nou ik wil een groot bruiloft met alles erop en eraan en daarna ook nog een lange huwelijksreis,zo heeft me tante dat ook gedaan.oke het is lang sparen,maar trouwen maak je maar een keer mee,teminste dat is te hopen.

Ouidath
14-09-2003, 22:01
mijn geluk in het huwelijkse leven is me meer waard dan welke bruiloft op aarde.

ChaChie
15-09-2003, 09:42
huwelijksreis!

NadIa84LovesFo
15-09-2003, 09:47

Sparen voor allebei :)

Pagina's : [1] 2