Bekijk originele versie : moeders, wanneer is het over?
ik ben bijna 9 weken zwanger en elke dag kotsmisselijk. ik kan er niet meer tegen. bij de hoeveelste week was bij jullie de misselijkheid over?
en dit natuurlijk tegen de vrouwen die zwanger zijn of zijn geweest.
ik heb het gevoel dat er geen eind aan komt........
OemmyAicha
06-05-2007, 00:29
ik ben bijna 9 weken zwanger en elke dag kotsmisselijk. ik kan er niet meer tegen. bij de hoeveelste week was bij jullie de misselijkheid over?
Hahahaha, ik was de eerste 3 maanden niet echt misselijk en was zo blij en trots tot het de 4 de maand was en ik moest echt dageijks overgeven.
Tot op de dag dat ik ging bevallen was ik nog aan het overgeven.
Honey2006
06-05-2007, 00:31
salam
gefeliciteerd met je zwangerschap
bij mij was het na 3 maanden was ik niet meer misselijk enz
dus ik denk dat het bij jou na 12 de week minder wordt
groetjes jamila
dank je wel
oh wat erg voor je oemmyaicha. ik hoop niet dat het bij mij ook tot de bevalling blijft.
cuisinetje
06-05-2007, 00:52
Ik was misselijk tot mijn 7de maand............en heb het nu ook soms..........:maf2:
Ben daarom ook maar 1 kg bijgekomen denk ik........ik houd niets binnen..........en oh ja ik moet altijd pepermuntjes bijhebben.....zodra die misselijkheid opkomt steek ik eentje in mijn mond..........
Succes meid!
Ik was 9 maanden elke dag misselijk, maar heb nu wel een prachtzoon die het allemaal waard is.
Samira_C
06-05-2007, 02:13
Meid, het verschilt bij iedere vrouw wanneer je er af komt. Ik zelf kwam er pas na 4 maanden af van de misselijkheid.;)
bij mij duurde het 3 mnd en dan weer de laatste 3 mnd. Dus 3 mnd van mijn zwangerschap was ik niet misselijk.
Zwinagirl
06-05-2007, 09:25
Mijn moeder is 25 weken en 6 dagen zwanger en moet nog steeds elke keer overgeven :S
P.S Has got acquainted with the girl, http://***************, how it to you? Only it is fair!
Het is verschillend per vrouw. De tips die ik kan geven (mss heb je er wat aan):
- eet heel regelmatig, dus elk 30 min, wacht niet op een hongergevoel. Geen vette dingen of prik.
- zoek iets waar je misselijkheid minder van wordt, de een olijven, ik at veel groene appels.
- Zorg dat je 's avonds voor het slapen ook echt veel eet, dan heb je meestal in de ochtend wat minder last van misselijkheid. Bij het opstaan meteen jezelf dwingen tot het eten van brood enzo.
Bij Omar werd ik pas met 8 weken misselijk en kotste ik tot 5/6 maanden. Deze keer had ik een week last van erge misselijkheid, maar nu stukken minder. Ik eet mijzelf erover heen (klinkt raar), maar zo lang ik elke paar minuten wat eet heb ik er weinig last van. Ik moet wel echt proppen en ik zal zeker dik worden, maar dat kan me niet zo interesseren.
Believer
06-05-2007, 09:35
ik denk dat ik het allemaal nog moet meemaken. ik voel op dit moent nog helemaaaal niks. alleen maaar moeheid
4 maanden lang, dag en nacht...geen pretje. Werd misselijk bij het zien van eten, maar gek genoeg is eten wel het enigste wat hielp tegen misselijkheid. Dus ik at, en at en at en at...de hele dag door :moe:
Wortels en rijstwafels achter elkaar :maf2:
Naar t'schijnt zou bananen een beejte moeten helpen tegen misselijkheid.
Ik heb bij de eerste zwangerschap een medicijn gekregen tegen misselijkheid en overgeven, bij hielp het niet maar misschien kun je het aan je arts of verloskundige vragen. Het heet Emesefane. Wat ook schijnt te helpen is voordat je uit bed stapt iets droogs als een cracker of beschuitje te eten en kopje lauwe thee en dan rustig opstaan. Het is heel verschillend hoe lang dit duurt ken genoeg vrouwen die geen enkele dag misselijk zijn geweest en ik heb bij alle zwangerschappen in ziekenhuis gelegen aan infuus door uitdroging en ben tot op dag van bevalling aan het spugen........
Maar inschaAllah gaat alles voorbij en is niets voor niets....
OemmyAicha
06-05-2007, 11:48
ik denk dat ik het allemaal nog moet meemaken. ik voel op dit moent nog helemaaaal niks. alleen maaar moeheid
Oh jij bent het nog zo pril macha allah.:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.