Bekijk originele versie : Mensen Uit Den Haag?
Ik ben op zoek naar een eengezinswoning in Den Haag. We willen daar nl heen verhuizen. Maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken.
We zoeken een huurwoning in een rustige buurt met min 3 slaapkamers.
Wie wil mij helpen?
groet
AUB???
wie weet op welke internetsites ik het beste kan kijken en aanmelden?
groet
noor2006
06-05-2007, 00:28
www.woonnet-haaglanden.nl
Chanel_Sarah
06-05-2007, 13:12
www.directwonen.nl
Halfje_18_
06-05-2007, 13:14
Vermijd de achterbuurten schilderswijk, en transvaal
Al least, als je later nog kinderen wilt hebben en ze gaat opvoeden
Anders, kies maar raak
Ik wil op de HAAGSE hoge school studeren vandaar dat we nu met het hele gezin verhuizen. Mag nl niet op kamers. Ja schilderswijk lijkt me dus echt niks!!! Maar noem eens een paar wijken die rustig zijn (en die niet super ver liggen van het centrum/moskee/scholen/ etc.
Dank je.
Wie weet hoe het werkt op die site. En duurt het lang voordat je een woning krijgt toegewezen? Heb hier geen ervaring mee kan iemand me helpen aub.
ouasimagirl
06-05-2007, 15:16
Ik wil op de HAAGSE hoge school studeren vandaar dat we nu met het hele gezin verhuizen. Mag nl niet op kamers. Ja schilderswijk lijkt me dus echt niks!!! Maar noem eens een paar wijken die rustig zijn (en die niet super ver liggen van het centrum/moskee/scholen/ etc.
Dank je.
Molenwijk:p
Vermijd de achterbuurten schilderswijk, en transvaal
Al least, als je later nog kinderen wilt hebben en ze gaat opvoeden
Anders, kies maar raak
Wat probeer je hiermee eigenlijk duidelijk te maken? Dat kinderen uit deze wijken geen gewone kinderen zijn of is dit een verkeerde interpretatie...
Nee denk niet dat hij dat bedoeld maar dat is toch een buurt met veel problemen en vooral heel veel buitenlanders. Ik ben er zelf ook een paar keer geweest in de schilderswijk. Sorry maar dat is echt gewoon eng. Ik zie mezelf daar echt niet alleen lopen. Dus relax.
noor2006
06-05-2007, 16:19
over welke site heb je het? als je via de woningbouw een huis wilt duurt het ongeveer 2 jaar...maar je kunt ook urgentie aanvragen (je moet dan wel een goede reden hebben)
Misschien dat iemand hier bij de woningbouw werkt. Ik wil graag verder geholpen worden.:)
noor2006
07-05-2007, 00:14
denk dat je het beste contact met bijvoorbeeld Vestia, Stadeon en of Haagwonen (woningbouw) kunt opnemen, zij kunnen je waarschijnlijk wel helpen.
mocro_biebiej
07-05-2007, 12:30
Wat probeer je hiermee eigenlijk duidelijk te maken? Dat kinderen uit deze wijken geen gewone kinderen zijn of is dit een verkeerde interpretatie...
of niet egt zielig maar jah of sommige kinderen van de schilderswijk niet hoogopgeleid zijn :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.