Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haar ontkroezen HELP

Himdia19
05-05-2007, 17:43

Dag Dames. ik heb gehoord dat er een kapsalon is in Amstelveen die je haar ontkroest. Het blijft wel 1 jaar in je haar zitten. (ik heb half vieze golven en half slag haar heel lelijk!) het is een chinese salon ofzo, en ze meten eerst hoe lang je haar is. aan de hand van die info bepalen ze hoeveel ze moeten gebruiken en wat de prijs er van is. enige wat ik weet is dat t best wel prijzig is. kent iemand deze salon. of een andere plaats waar ze psies t zelfde doen? graag ook telefoon en adres bij vermelden als je die hebt.

Sjemmelia
06-05-2007, 12:30
Dag Dames. ik heb gehoord dat er een kapsalon is in Amstelveen die je haar ontkroest. Het blijft wel 1 jaar in je haar zitten. (ik heb half vieze golven en half slag haar heel lelijk!) het is een chinese salon ofzo, en ze meten eerst hoe lang je haar is. aan de hand van die info bepalen ze hoeveel ze moeten gebruiken en wat de prijs er van is. enige wat ik weet is dat t best wel prijzig is. kent iemand deze salon. of een andere plaats waar ze psies t zelfde doen? graag ook telefoon en adres bij vermelden als je die hebt. Hey meid, Er zijn hier op deze site veel topics hierover geweest, ik zou die eerst even lezen als ik jou was. Er zijn veel verschillende meningen hierover, beter safe than sorry, zou ik zeggen. Hier is de link naar de website van die behandeling: http://www.wonderstraight.com/

fatima1978
07-05-2007, 21:01
Sallaam meid, ik zou het echt niet doen als ik jou was, ik heb het namelijk ook gedaan vorige jaar. Het klopt niet het blijft helemaal geen jaar want je haar groeit toch. het wordt heel erg lelijk woelah en het is duur ik had toen 300 euro betaald.