Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moederdag zondag 13 mei......

Chouaffa...
05-05-2007, 16:43

Wat moet ik nu weer halen voor mijn moeder weet ik het wel maar wat moeti k voor mijn schoonma halen? Heeft iemand tips?

Selly
05-05-2007, 16:51
Je maakt voor ieder een mooie mand(je) met daarin allerlei verzorgingspulletjes uit een marokkaanse winkel. Bv een mooie hoofddoek, een lekker geurtje, een pakje henna, een kohlstift, gezichtscreme, zo'n scrubhandschoen, pakje panty's, mooie pyama of als je geld zat hebt een mooie jellaba of takshieta. Daaromheen doe je een stuk cellofaan met een mooie grote strik en klaar zijn je cadeautjes. Daar zijn ze gegarandeerd blij mee let maar op mijn woorden.

nadia2007
05-05-2007, 17:11
voor mij is elke dag->>>> moederdag

Chouaffa...
05-05-2007, 17:43
Je maakt voor ieder een mooie mand(je) met daarin allerlei verzorgingspulletjes uit een marokkaanse winkel. Bv een mooie hoofddoek, een lekker geurtje, een pakje henna, een kohlstift, gezichtscreme, zo'n scrubhandschoen, pakje panty's, mooie pyama of als je geld zat hebt een mooie jellaba of takshieta. Daaromheen doe je een stuk cellofaan met een mooie grote strik en klaar zijn je cadeautjes. Daar zijn ze gegarandeerd blij mee let maar op mijn woorden. Hi meid thanx voor je idee echt heel erg leuk maar ik vindt het een beetje to much voor moederdag! Ik bedoel een takchita of jelleba vindt k echt teveel en ja hoofddoek draagt ze wel maar henna hohl en die gezichtscreme enzo dat gebruikt ze allemaal niet en pyama's heb ik al zat voor haar gekocht Ik denk misschien toch gewoon een lekker setje parfum ofzo :(

Imaan80
05-05-2007, 17:43

Je maakt voor ieder een mooie mand(je) met daarin allerlei verzorgingspulletjes uit een marokkaanse winkel. Bv een mooie hoofddoek, een lekker geurtje, een pakje henna, een kohlstift, gezichtscreme, zo'n scrubhandschoen, pakje panty's, mooie pyama of als je geld zat hebt een mooie jellaba of takshieta. Daaromheen doe je een stuk cellofaan met een mooie grote strik en klaar zijn je cadeautjes. Daar zijn ze gegarandeerd blij mee let maar op mijn woorden. goeie ideetje choekran:goedzo:

Chouaffa...
05-05-2007, 17:44
voor mij is elke dag->>>> moederdag Dat is bij iedereen zo ;) Maar `op moederdag zelf is het bijzonder leuk omdat ze zich dan speciaal voelen en al helemaal als je met een kado aankomt;)

SebtaHilwa
05-05-2007, 18:40
Wat moet ik nu weer halen voor mijn moeder weet ik het wel maar wat moeti k voor mijn schoonma halen? Heeft iemand tips? Lief dat je ook aan je schoonma denkt:)

Chouaffa...
05-05-2007, 19:11
Lief dat je ook aan je schoonma denkt:) Nou als ik heel eerlijk moet zijn was haar zoon het als eerst die erover begon wat hij voor mijn ma moet kopen dus vandaar eigenlijk :hihi:

teteuania_17
05-05-2007, 19:17
is tog je moederdag geen schoonmoederdag je moeder mag zich die dag speciaal voelen ook al is ze dat zeker a, l ten zij je schoonma als je ma ziet

selimagirly
05-05-2007, 19:35
is tog je moederdag geen schoonmoederdag je moeder mag zich die dag speciaal voelen ook al is ze dat zeker a, l ten zij je schoonma als je ma ziet Het maakt toch niks uit schoonmoeder of moeder, het is juist leuk als je voor allebei wat leuks koopt. Dat mandje is wel een hele leuke ideetje :)

powerfull
05-05-2007, 19:38
Wat moet ik nu weer halen voor mijn moeder weet ik het wel maar wat moeti k voor mijn schoonma halen? Heeft iemand tips? neem ze mee voor een leuke dag en dat allemaal op jou kosten. ik meen dat 12 mei in het weekend valt. alleen dames onder elkaar. denk maar aan brussel of andere plekken waar ze zich kunnen vermaken.

farida22
05-05-2007, 19:40
ik koop ook altijd voor allebij... het is de moeder van mijn man hij hoort te kopen en als hij dr niet handig in is dan doe ik het namens ons.

SebtaHilwa
05-05-2007, 20:21
Nou als ik heel eerlijk moet zijn was haar zoon het als eerst die erover begon wat hij voor mijn ma moet kopen dus vandaar eigenlijk :hihi: ow oke:hihi:

Helinim
05-05-2007, 21:04
Mijn moeder heeft net haar badkamer opnieuw laten betegelen enz. Dus ik koop voor haar badmat, toiletmat, wasmand, wcborstel set rvs. VOor me schoonmoeder niets ze is in het buitenland.